Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Juicebar
100% match

Juicebar

Book en mobil juicebar til din begivenhed, som sørger for lækre forfriskninger
Book en mobil juicebar med lækre forfriskninger til din begivenhed Ønsker du et sundere alternativ til din beg...
Mere information

5 (12 Anmeldelser)
6000 kr - 15000 kr
Cocktailbar
100% match

Cocktailbar

Fuldend festen med kulørte cocktails lavet af profesionelle bartendere.
Fri cocktailbar til din begivenhed? Fuldend din fest og forkæl dine gæster med frisklavede kulørte cocktails, shaket ...
Mere information

5 (11 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Kaffebar
100% match

Kaffebar

Få serveret friskbrygget kaffe til din begivenhed med vores mobile kaffebar
Mobil Kaffebar: Forkæl Dine Gæster Med Exceptionel Kaffe Oplevelse På Stedet Opgrader din begivenhed med en luksu...
Mere information

5 (3 Anmeldelser)
5000 kr - 10000 kr
Smoothiebar
100% match

Smoothiebar

Book en mobil smoothiebar til din fest, reception eller anden begivenhed hos Evenses
Ønsker du at booke en mobil smoothiebar med lækre smoothies til din kommende begivenhed? I så fald kan vo...
Mere information

4,9 (3 Anmeldelser)
8000 kr - 15000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Bar til leje

Book en cocktail bar, kaffebar, Cocktail workshop eller et champagnetårn?

En smagfuld drink er en vigtig del af dit bryllup, kongres eller jubilæum. Evenses tilbyder et udvalg af mobile cocktailbarer, kaffebarer, smoothie barer og endda en iltbar! Stilfulde barer er tilgængelige i alle former og størrelser for dit sted og er med opmærksomt cateringpersonale til enhver lejlighed.

Catering på dit sted kan tilbydes med forskellige drikkevarer: Kaffe, cappuccino, smoothies, cocktails og selv ilt. Underholdningsbureauet Evenses tilbyder udover at udleje barer, workshops og endda et champagnetårn.

Du kan leje en skræddersyet bar efter dine egne præferencer og ønsker. Det er muligt at tilpasse baren ved at tilføje dit logo til baren, cocktailkortet og firmatøj til vores cocktail shakers, baristas og bartendere. En anden mulighed er at udstyre baren med LED-lys. Du kan også dekorere baren i din egen stil.

Dette er den komplette standard for ”lej en bar” pakken:

Drinks for fire timer;

Menukort (valgfrit);

Glas;

Udstyr;

Erfarent barpersonale med passende tøj;

Opstilling og demontering;

Drinks;

Transportomkostninger.

Book en kaffebar?

Nu kan du leje en kaffe- eller smoothiebar hos Evenses. Disse barer er en sjov tilføjelse til enhver fødselsdag, bryllup eller begivenhed. Du kan virkelig gå hele vejen med disse drinks. I kaffebaren kan du prøve alle slags kaffe, men også latte-kunst. Vores baristas laver smukke former i din kaffe med mælk, såsom hjerter og blade. I smoothiebaren får du friske og lækre smoothies. Det er også muligt at ansætte "flair tenders". Flair tenders er tryllekunstnere bag baren, som blandt andet kan jonglere med flasker! Vi tilbyder skræddersyede løsninger til kaffebaren og smoothiebaren. Vi tilbyder en bar, der kan tilpasses dine egne ønsker og passende til både store og små fester.

Nedenfor, kan du se de forskellige udvalg af vores bar sortiment. Hvis du har yderligere spørgsmål eller undrer dig over et par ting, så står vi altid til rådighed for at kunne hjælpe dig.

Du er velkommen til at anmode om et uforpligtende tilbud. Vi tager også gerne imod dine spørgsmål og står til rådighed 7 dage i ugen. Vi er glade for at være til tjeneste!



Hvad koster det at leje en bar?

Priserne ved at leje en bar spænder bredt, alt efter størrelsen på dit arrangement, tidspunktet og tidsintervallet. Ved specifikke krav til sortiment eller påklædning, kan der ligeledes være ekstra omkostninger forbundet heraf.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!