10 spændende kunstner koncepter til dit bryllup!

bruiloft-dans-33.jpg

Hjælp til brylluppet

Er det næste emne på bryllupscheck listen at bestille underholdning til bryllupsdagen, bryllupsmiddagen og bryllupsfestet? Evenses.dk tilbyder professionelle bands, DJ's og andre kunstnere til dit bryllup, uanset hvilket budget du har. Med os kan du booker kunstner, DJ, violinist, pianist, akustisk guitarist, tango trio eller band efter din smag til dit bryllup. Du kan nemt arrangere en bryllupsfest ved at vælge fra flere forskellige stilarter af musik, der hver især har en unik stil.

For at give dig inspiration sammensatter jeg Anisa Evenses top 10 mest populære kunstnerbegreber. Vi hjælper dig med at finde den mest passende underholdning til din bryllupsceremoni, bryllupsmiddag og bryllupsfest.

1. Lej tango trio til brylluppet

Denne instrumentale trio kan spille under både bryllupsceremonien og bryllupsmiddagen. Vores trios tilbyder dig smukke tango inspirerende sange. Trioen kan bookes med en sanger, der ud over er det er muligt at bestille denne musik-trio med et dansepar som underholder dine gæster.

2. Lej en violinist til bryllupsfesten

Hvis du lejer en violinist til dit bryllup, vil de kunne spille smuk klassisk musik under både ceremonien, modtagelsen og aftensmad. Evenses tilbyder en række violinister, der passer til forskellige arrangementer. Alle vores violinister har mange års erfaring. Du kan bestille en violinist som solist, men også som duo. Hvis du vil booke en violinist som solist til dit bryllup, kan det også gøres sammen med et andet musikinstrument som klaver, cello eller violin.

3. Lej latinske bands til bryllupsfesten

Vores bands spiller latinsk musik, en ofte værdsat musik genre. Dette giver dit bryllup et unikt touch og er en god mulighed til bryllupsreceptionen. Musikken er beroligende, og vil give dine gæster en indre ro. Der vil derfor også være mulighed for at kunne snakke sammen, og nyde hendes selvskab.

4. Lej evangelisk kor til bryllupsfesten

Evenses tilbyder gospel kor til bryllupper. Gospel kor ved lige præcis hvordan man sætter gang i publikum. De leverer vidunderlig musik, er fulde af energi og har humor. De er gode til bryllupper og bryllupsfester.

5. Lej klassisk duo til bryllupsfesten

De klassiske duoer, der tilbydes af Evenses, vises ofte på bryllupsrejser, bryllupper og bryllupsceremonier. Vores musikere er lidenskabelige med den klassiske musik, de spiller.

6. Lej en pianist til bryllupsfesten

Vores pianister skaber en god atmosfære med klassisk baggrundsmusik under bryllupsmiddagen og bryllupsreceptionen. En pianist passer perfekt under modtagelsen af gæsterne, middagen og ceremonien. Det er også muligt at bestille et klassisk orkester til et endnu mere kraftfuldt udseende. Vores pianister kan spille både berømte og mindre kendte sange fra en lang række komponister. Evenses samarbejder med en række professionelle pianister.

7. Leje akustisk trio til bryllupsfesten

Evenses akustisk trios spiller smukke sange til din reception, middag eller bryllupsfest. Vores akustiske trio spiller baggrundsmusik, men kan også underholde publikum og invitere til en dans.

8. Lej party bands til bryllupsfest

tale om at byde på dans... Vil du bringe dine gæster på dansegulvet? Anbefaler jeg at i booker et party band til bryllupsfesten. Evenses har et stort udvalg af party bands tilgængelige, der lister smuk musik til din bryllupsfest. Et party band forvandler nemt bryllupsfest til en ægte dansefest. Det er også muligt at bestille vores partyband sammen med en DJ, der spiller før eller på samme tid som partybandet

9. Hyre en DJ og saxofonist til bryllupsfesten

At kombinere en DJ og saxofonist er perfekt, hvis du vil have en unikt og anderledes bryllupsfest. Dine gæster vil sandsynligvis være meget begejstrede, fyre nogle moves af og have det sjovt. Denne duo kombinerer det bedste fra begge verdener: En DJ, der spiller både gamle og nye sange og en saxofonist, der lever live! Ofte spiller saxofonisten med en allround DJ, men du kan også vælge en DJ, der spiller en anden musikstil, som eksempel: Female DJ, Lounge DJ, House DJ eller 80's 90's DJ. Du lejer denne komplette pakke med DJ, saxofonist, DJ udstyr og lyd og lys udstyr.

10. Hyre DJ til bryllupsfesten

Vores DJ Maximuss garanterer, at skabe en god atmosfære på dansegulvet under din bryllupsfest. Er du på udkig efter en DJ til brylluppet, er DJ Maximuss et perfekt alternativ. Denne DJ spiller hvad gæsterne vil høre og får alle til at danse. Evenses DJ’s er meget erfarne. Tjek alle vores DJ’s på evenses.dk for at beregne prisen på en DJ. Hvis du står imellem Spotify afspilning eller DJ anbefaler vi i høj grad DJ Mazimuss.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!