Hvorfor bør du booke en DJ?
En bryllupsdag er for mange en af de smukkeste dage i deres liv. Alt fra bryllupceremonien med velkomstmusik til bryllupsfesten med underholdning til langt ud på natten skal udarbejdes i detaljer. Der er meget at planlægge til denne særlige dag for at gør det til en perfekt og vellykket dag. I dette indlæg vil vi give dig 5 tips til hvad du skal huske, når du vælger underholdning til din bryllupsfest med alt fra musik til små bryllupstips.
1. Lej en dj med mange års erfaring
Hvad koster det at hyre en dj til din fest? Dette er sikkert noget af det første du kommer til at tænke over. Selvfølgelig vil du booke en professionel DJ til en attraktiv pris, men glem ikke at tro, at DJen skal kunne levere god kvalitet under sin koncert. Derfor anbefaler vi ikke kun at se på prisen, når du lejer en DJ. Ved at vælge en DJ med mange års erfaring, kommer din bryllupsfest til at blive opfattet som mere professionel.
2. Lej en dj og hør dem før dit bryllup
DJ'en du bestiller til din bryllupsfest skal passe til dig og dine gæsters ønsker. I Danmark er der en bred vifte af dj’s at bestille, så vi forstår, hvis du har problemer med at bestemme dig. Det vil helt sikkert være nemmere at afgøre, om du kan se og høre dj’en spille, før du bestiller. Så hvis du føler dig usikker, kan du altid kontakte os, så vil vi hjælpe dig med at finde den helt rigtigt dj som du kan lytte til, før dit bryllup. De fleste DJ’s har komplette skemaer, så ofte er der mulighed for at se dj'en til et offentlige show, bryllupper, firmafest eller andre begivenheder, hvor dj'en spiller. Det er derfor godt, hvis du er ude i god tid, da det giver mere plads til at planlægge en koncert med de DJs, du er interesseret i.
3. Løft din bryllupsfest til et nyt niveau med live musik
Ønsker du at løfte dj’ens ydeevne til et helt nyt niveau og skabe et bryllupsselskab, der bliver husket? Så anbefaler vi at du lejer en dj og en saxofonist, sangere, trompet eller violinist. Ved at tilføje levende musik til din bryllupsfest, tager du festen til et helt nyt niveau. Selvfølgelig kan du bestille danske djs og musikere separat, men mener, det er et sort plus, hvis de spiller sammen. Så hvis du allerede har en dj, kan du selvfølgelig bestille musikeren separat på Evenses. Her kan du så også vælge om de skal spille sammen eller separat.
4. lej dj udstyr eller juster udstyret efter antal gæster
Under din bryllupsfest er det vigtigt, at lyden høres for alle gæster, så alle kan føle sig involveret. Lej en dj hos Evenses og får alt udstyret medbragt af dj’en. Dette er en fordel, vi i Evenses har, hvilket mange andre dj bureau ikke tilbyder. Det kan skabe de perfekte rammer til din helt store dag. Derudover er vores DJs tilgængelige i hele landet.
Jo flere gæster du har, desto større udstyr er nødvendigt. De fleste af vores dj's har udstyr, der kan håndtere op til 100 gæster. Hvis du inviterer flere gæster, kan vi nemt løse det ved at bringe andet udstyr. Uanset størrelsen garanterer vi en god fest.
5. Fix lyden og lyset til din bryllupsfest
Evenses’ DJs tager sig af alt udstyr, så du behøver ikke bekymre dig om lyd og lys. Hvis der allerede findes udstyr på din location, tager vi naturligvis hensyn til beregningen af prisen.
Er du ikke sikker på, hvilken underholdning der passer bedst til dit bryllup? Eller vil du arrangere en stor fest og har brug for hjælp og råd? Så er vi på Evenses klar til at hjælpe dig. Vi er glade for at fortælle dig om de forskellige muligheder og tilbyde dig forskellige løsninger til en vellykket fest. Vi står klar til at give dit uforpligtende rådgivning og tilbud