VR-briller
1/7
VR-briller
Lej VR briller
Lej VR briller
Lej VR briller
Lej VR briller
Lej VR briller
Lej VR briller

VR Experience

Pris på forespørgsel
5 (4 anmeldelser)

Om VR Experience

Er du på udkig efter en eller flerevirtual reality arrangementer til din begivenhed, fest eller til din udstillingsstand? Lad dine gæster, medarbejdere eller rudstillingsgæster komme ind i den virtuelle verden med Oculus Rift VR-beskyttelsesbriller, et high-end spil-pc og tv-vejledning på stativ for tilskuere.

Anmod om et udforpligtigende tilbud og spørg om vores komplette Oculus Rift VR-pakker!

En Oculus Rift demo varer et minut eller høst to for hver person. Et spil tager lidt længere tid, men de demoer og spil, der er udviklet til Oculus Rift, gør det muligt at engagere flere gæster.

Har dit arrangement eller fest et tema? Intet problem. Baseret på dit tema og krav, vil vi se efter en passende San Oculus Rift demo 360-graders video eller VR spil.

For et mindre geby kan du få en Oculus Rift VR opsætning med 2 eller 3 apparater. To Oculus Rift opstillinger kan ledsages af en person forudsat at de er tæt på hinanden. Dette sparer optræningsomkostninger, da arrangementer overvåges af en professionel spilleder. Ønsker du at øge den sjove faktor på dit arrangement? Placer en VR Race Simulator eller et HTC Vive arrangement ved siden af ​​Oculus Rift opsætningen og lad dine gæster lære at kende det nyeste inden for VR-feltet.

Oculus Rift VR-oplevelserne vælges tilfældigt. Der er store mængder demoer, 360 videoer og spil til rådighed, men den rigtige oplevelse ligger i opsætningen af Oculus VR beskyttelsesbrillerne. Lad dig selv, dine kolleger og besøgende blive forbløffet over den virtuelle verden. Vis at din virksomhed tror på muligheder, ny teknologi og de muligheder, det kan tilbyde i erhvervslivet.

Første gang nogen fra Oculus Rift viser dig rundt, bliver det overvældende, men du vil have mere! Leder du efter en interaktiv VR-oplevelse? Book en Touch Oculus VR opsætning. Oculus Touch-controllerne giver mere interaktion og bevægelse i VR-spillet. Ønsker du virkelig at vide, hvad Oculus Rift (med eller uden Oculus Touch kontroller) kan gøre for dit arrangement? Der er kun én vej; prøv det og se, hvad dine gæster vil opleve.

Er du interesseret i nogen af ​​disse arrangementer? Kontakt os eller udfyld kontaktformularen, så vi kontakter dig hurtigst muligt.

Tjek tilgængeligheden af VR Experience her.
Fra
Passer til:
Kategori:

4 anmeldelser
5 (4 anmeldelser)

Solomon
Var meget tilfreds. Der var fremragende kommunikation og de var meget fleksible. Kan absolut anbefales.
Albert & Josefine
Vi havde løbssimulatoren ved åbningen af ​​vores nye showroom. Vejledningen var perfekt, og konkurrenceideen med en pointtavle og en præmie til vinderen var stor.
Heise
Oplevelsen var rigtig god. Den blæste mit sind ud. Lige fra den første kontakt efterlod de et positivt indtryk. Ingen dikkedarer og de var tydelige om pris og funktioner. Personalet, der var til stede på dagen for arrangementet, var fremragende!
John Heisel
Fed oplevelse! Det gjorde festen lidt sjovere :)

Ofte stillede spørgsmål

Hvilke typer begivenheder kan Evenses.dk hjælpe med at planlægge og organisere?

Evenses.dk kan hjælpe med at planlægge og organisere en lang række begivenheder, herunder bryllupper, firmafester, fødselsdage, jubilæer, festivaler, koncerter og meget mere. Vores team af professionelle og erfarne arrangører vil arbejde tæt sammen med dig for at skræddersy din begivenhed efter dine ønsker og behov.

Hvilke tjenester tilbyder Evenses.dk i forbindelse med begivenhedsplanlægning?

Evenses.dk tilbyder et bredt udvalg af tjenester for at hjælpe med at planlægge og organisere din begivenhed. Dette inkluderer underholdning, catering, belysning og lyd, dekoration, transport og meget mere. Vi samarbejder med en lang række talentfulde kunstnere og leverandører for at sikre, at vi kan imødekomme dine specifikke behov.

Hvorfor arrangere en temafest?

Organisering af et temafest kan være en sjov måde at skabe en festlig og unik begivenhed og lade dine gæster nyde en ny og spændende oplevelse. En temafest kan også hjælpe med at skabe en fælles atmosfære og enhed blandt dine gæster.

Hvor lang tid tager det at arrangere en temafest

Dette afhænger af den type temafest, du arrangerer, og størrelsen på begivenheden. Det kan variere fra et par uger til et par måneder for at planlægge og organisere alt. Det er bedst at starte i god tid for at sikre, at alt kan arrangeres til tiden og på dit budget. Evenses kan også hjælpe med at organisere dit parti fra starten.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

VR-briller VR Experience
Pris på forespørgsel
5 (4 anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!