Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Dj med sangerinde
100% match

Dj med sangerinde

Bestil en moderne DJ kombineret med en liveoptrædende sangerinde.
En DJ kombineret med en sangerinde, der synger live. Under DJ’ens optræden, synger vokalisten i kortere perioder sammen med ...
Mere information

4,8 (13 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Hyr kvindelige DJ's til dit event

Måske du står og er ved at planlægge en fest, men alt hvad du mangler er den perfekte DJ? Og muligvis har du et helt specifikt ønske i tankerne: nemlig en kvindelig DJ, som kan få din fest til at rocke hele aften. Vi har et bredt udvalg af kvindelige DJ’s, som du kan booke, så der er noget til enhver smag.

kvinde dj.png

Hvorfor booke en DJ?

Der er mange gode grunde til at booke en DJ til din fest. På den måde sørger personen nemlig for musikken til dit event, og du kan stille dig på dansegulvet, og danse med hele natten uden at skulle bekymre dig om hvilken sang der skal komme som den næste.

Vi har nogle af de bedste kvindelige DJs, med års erfaring. De kan spille til enhver fest, og kan spille alt fra tech house, til de bedste 70’er hits. De skal nok sørge for at dine gæster danser hele natten til the sound of all the best hits.

Alle vores kunstnere har eget udstyr. Så du behøver ikke bekymre dig om lydudstyr og belysning. Hvis du har udstyr på stedet, kan du angive dette på forhånd. Derefter tages der højde for det.

Hvilke slags musik passer til dit event?

Vores DJs kan spille et bredt sortiment af musikgenre, så vi har helt sikkert noget som passer til din smag. Uanset hvilken slags event du er ved at planlægge. Vi har alt fra disco, house til 80’er & 90’er. Dit event behøver ikke at være tema bestemt eller måske du bare vil lade det være op til DJ’en, så kan vi hjælpe dig.

Eller måske du har helt specifikke ønsker til hvad der skal spilles i løbet af dit event. Dette kan vores kvindelig DJs også hjælpe dig med, dog er det vigtigt at dette er aftalt på forhånd så der ikke sker nogle misforståelser til dit event.

kvindelig dj.png

Book en kvindelig DJ til din fødselsdagsfest, firmafest eller bryllupsfest!

Uanset hvilken slags event du er ved at planlægge, så er det en god ide at booke en DJ, som kan styre musikken undervejs. Vi vil gøre alt for at hjælpe dig og få opfyldt dine ønsker til dit event, så du får en fantastisk aften, som er en til mindebøgerne.

Ønsker du at booke en af vores dygtige kvindelige DJ's? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke DJ, der er det bedste match til din fest.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores Kvindelige DJ's her.

Hvad koster en kvindelig DJ?

En kvindelig DJ er ofte timeprissat med et start gebyr, og derfor er det ofte afhængigt af hvor mange timer hun skal spille. Derudover kommer en DJs pris an på hvor i landet dit event finder sted og om du har specifikke ønsker. En kvindelig DJ er ofte lidt dyrere, da der få kvindelige DJs.

Hvilke slags musik spiller en kvindelig DJ?

En kvindelig DJ kan spille meget forskellig musik og har ofte flere forskellige musikgenre de kan spille. Hvis du ikke har nogle specifikke ønsker, så spiller de den musik, som hun synes er passende til dit event. Men vi garantere at dine gæster kommer på dansegulvet.



Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!