4 grunde til at booke en bryllupsplanlægger!

pexels lumn

Leder du efter en bryllupsplanlægger?

Den store dag kommer nærmere og nærmere. Måske kan du ikke overskue de mange praktiske ting det indebære for at perfekt bryllup. Har denne kontante stress om ting som: Har jeg husket at kontakte en fotograf?, Hvad skal vi have at spise? og Er der mon noget jeg har glemt? Vil du egentlig gerne bare nyde det der er i vente og ikke tænke på alt det praktiske. Hvad med at booke en bryllupsplanlægger. En der sørger for alt så du bare kan slappe af og nyde tiden inden og din bryllupsdag helt ubekymret.

Måske kan det også være du bare har svært ved at vide hvor du skal starte i planlægningen af dit drømmebryllup. Så er en bryllupsplanlæggeren den perfekte løsning til dig. Planlæggeren vil overtage alt det praktiske af brylluppet, så dig og din bedre halvdel kan slappe helt af. Hvis vi ikke har overbevist dig allerede så er her fire grunde til hvorfor en en bryllupsplanlægger er det rigtige valg.

Bryllupsplanlæggeren arrangerer alt for dig

Vores bryllupsplanlæggeren arrangerer alt for dig og kan med deres mange års erfaring planlægge dit drømmebryllup. Hvert par har forskellige ønsker og ideer til hvordan deres bryllup skal være. Planlæggeren sætter sig personligt ned med jer og snakker jeres ønsker igennem.

Grunde til at ansætte en bryllupsplanlægger

♥ God måde at holde sig indenfor sit bryllupsbudget

Et bryllup behøver nødvendigvis ikke at være dyrt, men hvis man gerne ville holde sit livs fest så betyder det der ikke skal spares. Bryllupsplanlæggeren kan hjælpe dig med at holde styr på bryllups budgettet. En bryllupsplanlægger har et stort netværk og kan tilbyde dig mange kreative og overkommelige muligheder og kan forhandle en masse forhandlere du nødvendigvis ikke vidste man kunne forhandle med.

♥ Hjælper dig med en objektiv rådgivning

Bryllupsplanlæggeren har et objektivt syn på tingene. planlæggeren er dedikeret til jeres ønsker og drømme. Så at bryllupsplanlæggeren kan give dig objektiv rådgivning når det gælder planlægning af din bryllupsfest og kan også rådgive dig om vigtige forhold som bryllupssted, transport, styling eller catering.

♥ De har mange års erfaring og er opmærksom på selv de mindste ting

Bryllupsplanlæggeren har med mange års erfaring og med utallige bryllupper i bagagen de redskaber der kræves for at planlægge et bryllup. Bryllupsplanlæggerne har en masse kontakter og ved lige hvem de skal kontakte angående dit bryllup. Det er også musikere, catering og lokationer som bryllupsplanlæggeren ved gør et godt stykke arbejde og levere det absolut bedste. Planlæggeren har også en masse ideer som du måske ikke havde overvejet.

♥ Ingen stress

Det er en dejlig tid, men det er bestemt også en stressende tid. Men det behøver det ikke at være, med en bryllupsplanlægger ligger du alt ansvaret fra dig og dermed og stresset ved at planlægge en så stor begivenhed. Du kan i stedet hygge dig med de sjovere ting ved at planlægge et bryllup, nemlig udvælgelsen af kjolen eller testsmagning af bryllupskagen. Og på selve dagen skal du bare nyde din perfekte bryllupsfest.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!