Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
DJ og Saxofonist
100% match

DJ og Saxofonist

Fantastisk show med en DJ og en live saxofonist!
Denne optræden kombinerer det bedste fra begge verdener, en fantastisk præstation fra en live saxofonist sammen med en DJ der tilpasser sig mu...
Mere information

4,8 (9 Anmeldelser)
13500 kr - 22000 kr
DJ & Perkussionist
100% match

DJ & Perkussionist

Rytmisk slagtøj med DJ
Vores perkussionist (trommeslager) giver en swingende og inciterende live-optræden! Dine gæster vil huske dette særlige show med live trommer, i et stykke tid. Percussi...
Mere information

4,4 (3 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
DJ & Trompet
100% match

DJ & Trompet

Den unikke lyd af en trompet og en top DJ og de bedste hits.
Den unikke lyd fra en trompet og de bedste hits fra en top DJ. Vi har mange professionelle kunstnere tilgængelige, der kan tilslut...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Dj med sangerinde
100% match

Dj med sangerinde

Bestil en moderne DJ kombineret med en liveoptrædende sangerinde.
En DJ kombineret med en sangerinde, der synger live. Under DJ’ens optræden, synger vokalisten i kortere perioder sammen med ...
Mere information

4,8 (13 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book DJs og musikere til dit event

Ønsker du at booke en musiker sammen med din DJ? Noget som kan give lidt ekstra farve til festen? Så hyr en DJ og en musiker. En DJ og en musiker er en god kombination, hvis du ønsker en speciel og unik oplevelse til dit arrangement. Med den DJ og en musiker er du garanteret et musikalsk indslag, som sent ville blive glemt.

Hvorfor booke en musiker til din DJ?

Måske du har booket en DJ til firmafest eller en DJ til bryllup, men du ønsker der skal være noget ekstra. Noget som gør at festen blive mindeværdigt, og noget som virkelig kan sætte gang i dansegulvet. Så har vi den helt rette løsning til dig. En DJ og musiker kan varmt anbefales, og det bliver en af de helt gode oplevelser.

Vores DJs og musikere har års erfaring, og kan spille det hvilket som helst event, som du er ved at planlægge. Det kan være du ønsker at booke en DJ i kombination med en trompist, saxofonist, perkussionist, violinist eller sanger, som kan levere den helt rigtige musik til festen, så du og dine gæster kan nyde aften.

En DJ spiller musik til dit event, og musikeren kan spille ind over, så det bliver en helt unik oplevelse. Alle vores DJs og musikere kommer med deres eget udstyr, men hvis du har udstyr på lokationen, så lad os det vide, så vi kan tage højde for dette.

dk-dj_med_sanger-2.jpeg

Hvilken musiker skal der være til din DJ?

Vi har mange forskellige løsninger, som kan passe til mange forskellige arrangementer - privatarrangementer såvel som firmaarrangementer. Vi har mange dygtige DJs og musikere, og hvad end du ønsker, vil vi gøre alt for at opfylde dem.

DJ og saxofonist.

En DJ og saxofonist er en god kombination, hvis ønsket er loungemusik eller festmusik. Med denne kombination er fordelen, at det skaber rammen for en unik oplevelse, hvilket løfter arrangementet. Som gæst er det ikke tit, at man oplever en DJ og saxofonist i samspil, hvorfor det er et musikalsk indslag, der sent glemmes.

En DJ og saxofonist kan passe til mange forskellige arrangementer, og vi kan nemt tilpasse det, så det bliver helt perfekt til dit arrangement. En DJ og saxofonist kan tilpasse sig til dine ønsker, og de er også gode til at tilpasse sig hinanden.

DJ og violinist

En DJ og en violinist er et godt valg, hvis du ønsker et specielt og mindeværdigt indslag til dit arrangement. Med en violinist er det muligt at tilføre et levende element, som vækker opmærksomheden blandt dine gæster.

Violinisten har mulighed for at spille forskellige sange og genrer, da vores violinister har stor erfaring fra adskillige arrangementer. De er også gode til at tilpasse sig til DJ’en eller dine ønsker.

DJ og sanger

En DJ og en sanger er et oplagt valg, hvis du ønsker at leje en musiker til at synge dine yndlingssange. Hvad enten det er Danmarks største hits eller specifikke sange fra 80'erne, er det muligt, da Evenses har sangere inden for alle genre, herunder soul, pop eller dansktop.

Med en DJ og sanger er du således sikret en nærværende og unik oplevelse, som passer til dit arrangement.

dk_dk_Lej DJ og saxofonist evens.jpg

Book en DJ & musiker til din fødselsdagsfest, firmafest, bryllupsfest eller andet!

Uanset hvilket slags event du er ved at planlægge, så kan en DJ og en musiker give noget ekstra farve til dit event. Har du specifikke ønsker til DJ’en og musikeren, så kan det være en god ide at aftale dette på forhånd, så alle parter er indforstået med, hvad der er af forventninger.

Vi kan hjælpe dig med at arrangere lyd og lys til dit event. Det er kun dine egen fantasi der sætter grænser, og vi vil gøre alt for at du får det bedste event og får dine ønsker opfyldt.

Ønsker du at leje en DJ og musiker? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke DJs & musikere, der er det bedste match til din fest. Du må altid tage kontakt til os, og få et uforpligtende tilbud eller blot en samtale om hvad der kunne være det rette match til din begivenhed.

Se nærmere på vores udvalg af DJs & musikere her.

Hvad koster det at booke DJ og musiker?

Prisen på DJs og musikere afhænger bl.a. hvor i landet dit event bliver afholdt, hvor længe du ønsker vedkommende skal spille, da nogle ønsker at DJ'en er der hele aften og musikeren skal være med i et par timer.

Hvilke slags events passer DJ og musiker til?

Det kan passe til mange forskellige events, og det er kun din egen fantasi der sætter grænser. Det kan f.eks. være til bryllup, jubilæumsfest, firmafest eller fødselsdag.



Hvor længe spiller musikeren med?

Musikerne spiller sammen med DJ'en i op til 3 timer. I disse 3 timer spiller musikeren forskellige sæt og skaber et sjovt liveshow til festen sammen med DJ'en.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!