Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Dj med sangerinde
100% match

Dj med sangerinde

Bestil en moderne DJ kombineret med en liveoptrædende sangerinde.
En DJ kombineret med en sangerinde, der synger live. Under DJ’ens optræden, synger vokalisten i kortere perioder sammen med ...
Mere information

4,8 (13 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

DJ's & Sangere

Mangler du en DJ til dit event, men du ønsker at skabe en særlig oplevelse for dine gæster? Vil du prøve noget anderledes end du plejer? Så hyr en DJ & sanger til dit event. Evenses har mange muligheder og du er sikret en unik oplevelse

dj_med_sanger.jpeg

Hvorfor booke en DJ & sanger?

Hvis du ønsker at skabe en hel speciel oplevelse for dine gæster, så kan du booke en DJ med en sanger. Vi har mange forskellige muligheder, og det er altid et sikkert hit når der kommer en sanger med til en DJ booking. Det kan sætte gang i festen og dine gæster vil tale om det efterfølgende.

Du kan leje en DJ, og booke en sanger med, som synger ind over det DJ’en spiller. Det er en utrolig smuk kombination, og der er et særlig bånd mellem DJ’en og sangeren, som gør at oplevelsen bliver helt særlig.

Der er mange muligheder, og uanset om du er ved at planlægge dit bryllup, din fødselsdagsfest eller firmafest, så kan en DJ og sanger være den perfekte løsning. Du kan både booke en DJ og sanger til hele natten, men du kan også booke en DJ, som kommer og spiller hele natten, og en sanger som kommer og er med i et par timer. Dette vil skabe lidt variation.

Vores DJs & sangere har flere års erfaring, og de kan gøre dit arrangement til et særligt event. Vi har mange forskellige muligheder til din fest, så du er velkommen til at kontakte os for at få mere information. Har du særlige ønsker til dem, så vil vi gøre alt for at imødekomme dine præferencer og ønsker. Ligeledes hvis du har ønsker til bestemte genre, sange eller noget helt tredje.

dj_sangere.jpeg

Hvilken slags DJ skal du have til dit event?

Uanset hvilken slags event du er ved at planlægge, så er en DJ en god ide - en som kan være ansvarlig for musikken hele natten. På den måde er du sikret at der er styr på musikken, og du skal ikke selv bruge tid på at planlægge en playliste eller bekymre dig om hvilken slags musik der vil være passende til dit event.

Vi har mange forskellige DJs og vi har helt sikkert en, der passer til event. Det kan være du holder en temafest og har brug for en 80’er & 90’er DJ eller en disco DJ. Det kan også være du ønsker en allround DJ, som spiller en masse blandet godt musik, så der er noget til enhver smag. Eller måske du ønsker en house DJ eller lounge dj. Uanset hvad dine ønsker er, så kan vi hjælpe dig med at finde frem til den rette DJ.

Uanset hvilken slags DJ du ønsker til dit event, så kan du booke en sanger med, som kan synge ind over det DJ’en spiller. Vi har mange kombinationer, og hvis du ønsker en bestemt musikgenre, så har vi en DJ, som kan spille efter dine ønsker.

Book en DJ & Sanger til din fødselsdagsfest, firmafest, bryllupsfest eller fødselsdagsfest!

Vi har mange forskellige DJs, som er passende til din fest. Du kan booke DJ & sanger hos os, som spiller musik for dig og dine gæster, så I ikke kan stå stille. En sanger som giver jer en oplevelse, som I sent vil glemme, og som giver noget helt unikt til festen.

Ønsker du at booke en af vores dygtige DJ & Sanger? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke DJ & Sanger, og musiker, der er det bedste match til din fest. Vi har et bredt sortiment af DJs og vi vil gøre alt for at hjælpe dig og finde den rette til dit event.

Se nærmere på vores udvalg og hyr DJs & Sangere her.

Hvad er der specielt ved en DJ og en sanger?

Når du booker en sanger til at spille med din DJ, så får du en meget mere levende version af musikken. Du får muligheden for at høre teksten blive sunget af et andet menneske, hvilket gør det til en meget mere personlig oplevelse end hvis du hørte sangen blive gengivet af en højtaler.

Hvilke genrer passer bedst til en sanger og en DJ?

Vi har et bredt udvalg af sangere og DJs, så vi kan sagtens finde nogen, der kan spille den genre, du vil høre, uafhængigt af, hvilken genre, du er interesseret i.

Hvor længe foreslår i, at sangeren og DJ'en spiller?

To timer er en fantastisk længde på samspillet, da det giver jer muligheden for at nyde sangeren og blive inddraget i musikken. Efter to timer skal selv de mest erfarne sangere dog også snart til at hvile stemmen, og det er begrænset hvor meget længere dine gæster kan følge med i sangen. Fordelen her er så, at DJ'en snildt kan fortsætte med at spille i tre timer mere uden sangeren, og på den måde holde festen i live.

Er det muligt også at få et instrument til at spille sammen med DJ'en og sangerinden?

Ja det er det, vi har også en lang række instrumentalister, der har erfaring med at spille sammen med DJ's, herunder guitarister, saxofonister og perkussionister. Hvis du har et bestemt ønske skal du være mere end velkommen til at kontakte os.



Hvilke genre synger sangeren?

Sangeren kan synge sammen med DJ'en i forskellige genrer. Dine præferencer er givet på forhånd, og sangeren kan aftale med DJ'en, hvad der skal spilles. Vi har faste kombinationer af DJ's og sangere, som ofte spiller sammen og derfor er godt indstillet med hinanden til at indpasse til din fest eller lejlighed.

Hvordan er sangerens lydteknik tilrettelagt?

Sangeren kan bruge DJ'ens lydudstyr til at tilslutte mikrofonen. Det betyder, at sangeren ikke behøver at tage hensyn til dette. Skulle du kun booke en sanger, kan han/hun medbringe forstærkning for at sikre, at hele festen kan nyde den musikalske optræden. Sangeren vil så synge med på bånd.

Hvor længe spiller musikeren med?

Musikerne spiller sammen med DJ'en i op til 3 timer. I disse 3 timer spiller musikeren forskellige sæt og skaber et sjovt liveshow til festen sammen med DJ'en.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!