Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Bryllupsbarnepige
100% match

Bryllupsbarnepige

En babysitter for børn fra 0 til 12 år ved dit bryllup.
Bryllupsbarnepigen hjælper dig med at få en dag uden bekymringer. De laver sjove aktiviteter for børnene, blandt andet: Håndværk, udend...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
2000 kr - 4000 kr
PR/reklamepiger
100% match

PR/reklamepiger

Lej en eventpige, der kan gøre reklame for din virksomhed.
Lej en eventpige Mangler du en eventpige, der kan gøre reklame for din virksomhed på messer, konferencer, i byen eller andet? Even...
Mere information

5 (3 Anmeldelser)
5000 kr - 10000 kr
Serveringspersonale
100% match

Serveringspersonale

Professionelt personale, der tager hånd om serveringen til din fest.
Lej serveringspersonale til din fest Har du spisende gæster til dit arrangement, er serveringspersonale som oftest et mus...
Mere information

4,5 (2 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Event Manager
100% match

Event Manager

Book en Event Manager til din Fest.
Ønsker du at gå lidt længere for at organisere din fest? I så fald er vores Event Manager et glimrende valg. Vores erfarne Event Managere har mange års er...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Service

Service findes i adskillige former, og derfor har Evenses et væld af services til dig og din fest i hele Danmark.

Hvad enten du ønsker service i form af værtinder til at byde gæsterne velkommen eller reklamepiger til at reklamere for virksomheden, så kan Evenses hjælpe dig.

Hjælp til service

Skal du planlægge et stort arrangement i den nærmeste fremtid, som kræver en masse tid og overblik? I så fald er du velkommen til at kontakte Evenses, da vores eventspecialister har en alsidig og stor erfaring inden for bryllupper, konfirmationer, firmafester og andet.

Det fordelagtige ved at leje service gennem Evenses er, at det ofte medfører en stor værdi til flere typer af arrangementer og fester. Her kan det nævnes, at en fordel ved at leje service er, at du kan overdrage ansvaret til professionelle. Disse kan sørge for, at dit arrangement forløber som forventet, hvilket letter byrden fra dine skuldre.

Forestil dig for eksempel et professionelt serveringspersonale, der tager hånd om serveringen til dit arrangement. Her kan du nyde tiden med gæsterne i stedet for at stresse rundt i køkkenet. Du kan derfor læne dig tilbage og nyde arrangementet i et godt selskab.

Service, servering, serveringspersonale, leje, booke, evenses, fest, bryllup, konfirmation, festplanlægger.jpg

Leje af service gennem Evenses

Vores eventspecialister ved, at ethvert arrangement er fyldt med diverse forberedelser. Derfor tilbyder Evenses adskillige former for service, hvilket spænder fra værtinder og serveringspersonale til en professionel festplanlægger.

Det fordelagtige ved en festplanlægger er blandt andet, at festplanlæggeren kan organisere hele arrangementet eller festen på dine vegne. Du behøver derfor ikke at bekymre dig om eventuelle problemer, da ansvaret overdrages til en, som har masser af erfaring.

Fordelen ved at leje service gennem Evenses

En stor fordel er, at Evenses har et bredt og professionelt netværk. Det er således kun fantasien, som sætter grænser, da vi har et fleksibelt netværk, der er yderst samarbejdsvillige.

Ønsker du for eksempel at leje et professionelt serveringspersonale? I så fald er det muligt at udvælge personalet med henblik på, om arrangementet er formelt eller uformelt.

Ønsker du derimod at leje værtinder, som er iført tøj, der er tilpasset dit arrangement? I dette tilfælde er det for eksempel muligt med værtinder, der er iført flotte kjoler, mens der serveres champagne som velkomstdrink.

Mulighederne er mange, så du er velkommen til at kontakte os, hvis du har særlige eller specielle ønsker.

Champagne, servering, service, leje, book, evenses, fest, bryllup, serveringspersonale, arrangement.jpg

Lej service til dit bryllup, firmaarrangement eller andet

Ønsker du at leje service til dit arrangement? Hos Evenses er vi klar til at hjælpe dig. Hvad enten du ønsker at leje værtinder eller få speciallavet en sang til dit arrangement, kan Evenses hjælpe dig.

En speciallavet sang er personlig og unik, og derfor er det oplagt at bestille til fødselaren, brudeparret eller konfirmanden. Med 25 års erfaring garanteres du en speciallavet sang, der sent vil glemmes. Du kan læse mere om en speciallavet sang her.


Ønsker du hjælp til service, så er vores eventspecialister klar til at hjælpe dig. Hvis du har specifikke ønsker bedes du udfylde kontaktformularen, hvorefter vores eventspecialister vil kontakte dig med et uforpligtende tilbud. Såfremt du har spørgsmål eller ønsker vejledning, er du velkommen til at kontakte os over e-mail eller telefon.



Laver i andet end det der er på siden?

Tag endelig kontakt til os, hvis du/I har forespørgsler på noget i ikke finder på siden!

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!