Et indblik i Maiken og Martins bryllupsforberedelser

bryllup.jpg

Den store dag

Her får du et indblik i Maiken og Martins bryllupsforberedelser.
Det kan være meget spændende og på nogle måder overvældende at planlægge sit eget bryllup. Der skal arrangeres meget og tænkes på alt fra gæsternes siddeplads til arrangementets musikalske indslag. Normalt har man høje forventninger til ens bryllupsdag, så man vil gerne have at alt er planlagt perfekt ned til mindste detalje. Det kan dog antages, at meget få af os har erfaring med at organisere og planlægge et bryllup.

Dette behøver dog ikke være et problem: Evenses hjælper dig med planlægning og arrangering af underholdning, så dit bryllup bliver lige som du drømmer om. Nedenfor kan du læse mere om Maikens, musikerens og event manager, Robins, oplevelse af arrangeringen af brylluppet.

Hvad synes du om kontakten med Evenses undervejs?

Under bookingprocessen havde jeg naturligvis en masse spørgsmål, især hvad angår musikstil og referencer til den valgte DJ eller hvad vi generelt kunne forvente af hans optræden. Robin forsikrede os om, at vores ønsker og ideer kunne realiseres og DJén kunne optræde med de sange og genre som vi ønskede os. Det beroliger dig i et sådant øjeblik. Du skal selvfølgelig tage de rigtige beslutninger så du får den fedeste underholdning, det var derfor dejligt at have Robin som kunne hjælpe os med at tage stilling til de forskellige muligheder. Især i betragtning af det meget brede repertoire af potentielle musik, som Evenses tilbyder kunden, er det vigtigt ikke kun at lytte til dine personlige præferencer, men også at få professionelle råd om hvad der passer godt til et bryllup.

Robin opfyldte dette ønske mere end tilfredsstillende. Vi ønskede det bredest mulige udvalg af sange og genrer, så han foreslog den all around DJ Maximuss til os på det tidspunkt: Det passede perfekt til vores bryllup.

Med tilstrækkelig tid mellem bryllups begivenheden kontaktede vi kunstneren personligt og sendte vores specifikke sang anmodninger til ham. Kort tid senere fik vi et positivt svar, hvor DJ´en forsikrede os om, at han havde forberedt alle sangene og ville med glæde spille dem på dagen til vores bryllup. Fantastisk for os, for med det var vores største bekymring simpelthen forsvundet! Ligesom os, havde Robin også kontakt med DJ'en og fortsatte med at støtte og hjælpe os i forberedelsesprocessen.

Blev dine ønsker opfyldt?

Alle vores ønsker og forventninger blev 100% opfyldt og endda overgået! DJ Maximuss spillede vores yndlingssange, skabte en god atmosfære til brylluppet. Alt var perfekt, du kunne tydeligt mærke at han var meget engageret i at skabe et uforglemmeligt bryllup gennem sit musikalske bidrag. Jeg vil helt sikkert bruge Evenses igen til mine fremtidige events.

Hvad synes DJ Maximuss om brylluppet?

For mig er det det fedeste at kunne give som “gave” at underholde bruden, brudgommen samt deres gæster og at være i stand til at bidrage til en vellykket succesrig fest.
Det forberedende arbejde i den livlige udveksling med Robin gik gnidningsfrit, alle vigtige oplysninger og detaljer blev videregivet og klart drøftet, så potentielle misforståelser og problemer blev undgået fra starten.

Evenses er primært kendetegnet ved dets bemærkelsesværdige høje kundeforhold: Kundens individuelle ønsker, præferencer og ideer kommer altid først i hele bookingprocessen, og resten af ​​begivenheden eller den ønskede underholdning er nøjagtigt tilpasset dette. Selvfølgelig, dette tager lidt mere tid, men det er nøjagtigt, hvad der resulterer i at jeg som DJ kan leverer det bedste show som passer gæsterne og parret.

Jeg har arbejdet med Evenses mange gange før, og hver gang har det været en succes! Så personligt er jeg mere end tilfreds med at samarbejde med et kvalificeret bookingbureau som Evenses. Såvel som kunstner som kunde tages en masse arbejde og ballast fra forberedelsen og organisationen: På denne måde forbliver kunden helt afslappet, og jeg kan optimalt forberede mig.

Hvordan ser Robin tilbage på arrangeringen af ​​brylluppet i dag?

Da Maiken kontaktede mig, havde vi en måned på at forberede reservationen. Gennem en samtale var jeg i stand til klart at identificere præferencer for bruden og brudgommen fra starten. Jeg anbefalede DJ Maximuss som en passende musikalsk indslag. Jeg vidste han passede til parrets musikalske ønsker og Evenses havde arbejdet meget succesfuldt med ham flere gange, så jeg vidste at det var en meget professionelle dj som med garanti ville leverer et godt show.

Alt i alt er det nøjagtigt det, der er mest vigtigt for mig og alle andre Evenses-kolleger i vores arbejde: At kunden kan nyde en succesrige begivenhed uden nogen bekymringer.

Skal vores event managers også hjælpe dig med forberedelserne til dit bryllup? Du er mere end velkommen til at kontakte os for en snak om dine muligheder.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!