Skal du arrangere en bryllupsreception? 5 tips til at arrangere den perfekte bryllupsreception.

Du har sagt ja og er totalt overstadig, men har du tænkt over, hvad der så skal ske? Det kræver tid og omhu at planlægge det perfekte bryllup. Der er masser af ting, der skal diskuteres, besluttes og arrangeres. Hos Evenses kan du gøre det hele på et sted, eller du kan overlade ansvaret til en af vores eventmanagere. Vi vil hjertens gerne hjælpe dig med at gøre din dag uforglemmelig og samtidig hjælpe dig med at slappe af.

Selvfølgelig er det sjovt at vælge bryllupskjolen og bryllupsrejsens destination, men det er ikke det eneste, der skal vælges. Derfor har vi lavet en tjekliste over, hvordan du arrangerer en rigtig bryllupsreception.

 

Hvad du bør vide, før vi begynder

Der er nogen ting, vi ikke kan arrangere, som for eksempel bryllupsbudgettet, drømmestedet og datoen.

Vi vil råde dig til at vælge en dag, som du forbinder med nogle gode minder eller andet godt. Hvis du vælger dagen god tid i forvejen, så har dine gæster også styr på datoen, og du vil vide, hvor mange der kan komme.

 

Tip #1: Udsmykning

Udsmykning er meget vigtigt, da det er grundlæggende for den atmosfære, du går efter. Hvilken stemning vil du bringe dine gæster i? Vil du helst have en romantisk atmosfære eller noget cool og moderne? Udsmyk festlokalet smagfuldt for at gøre dagen endnu mere mindeværdig. Udsmykning kan også være nyttig, 

med det viser dine gæster, hvor de skal hen. For eksempel ved at hænge guirlander eller opsætte fint dekorerede skilte!

 

Tip #2: Velkomst

Gæsterne ankommer til indgangen. Alle er glade og glæder sig til en dejlig dag. Hvis der er en venlig værtinder ved døren og byder gæsterne velkommen, kan du være sikker på, at gæsternes gode humør ikke vil blive ødelagt. Det kan også være rigtig praktisk at have en værtinde ved indgangen til at guide dine gæster og vise dem garderoben og toiletterne og fortælle dem, hvor de kan finde dig.

 

Tip #3: Gæstebog

Måske fik du lidt for meget indenbords til festen og kan ikke huske præcist, hvem der var til stede. Så er det smart med en gæstebog. Og det er endnu finere at have en videogæstebog som minde om festen! Alle gæster til festen kan personligt lave en kort video for at ønske dig tillykke. Disse film kan også give nogle virkelig sjove øjeblikke senere, når du ser dem igen.

 

Tip #4: Catering

Dine gæster skal selvfølgelig også have noget at spise og drikke. Det er ikke smart at drikke på tom mave. Du kan booke din madleverandør hos Evenses. En god cocktailbar eller pandekagevogn, ikke noget kæmpestort. Hvis du foretrækker en stående buffet, kan vi diskutere mulighederne. Kontakt endelig vores personale for at diskutere mulighederne. På den måde kan vi arrangere det hele, lige som du ønsker det.

 

Tip #5: Underholdning

Og sidst men ikke mindst, underholdningen! Om festen bliver en succes, afhænger af bandet, DJ'en eller sangeren. Hos Evenses arbejder vi med professionelle artister, der kan levere alle slags performances. Hvilken slags musik vil du gerne have til din reception? Rolig baggrundsmusik eller festmusik? Det er muligt at booke en musiker, der bare spiller smuk instrumentalmusik. Eller foretrækker du en livlig performance? Book et af vores all-round-bands, som kan opfylde dine musikalske ønsker. Hvis du vil gøre din fest lidt mere speciel, kan du overveje et oplyst dansegulv. Så er der garanti for, at dine gæster indtager dansegulvet!

 

Der er næsten ingenting, der er for skørt hos Evenses. Det var et par tips og tricks, så du kan planlægge en smuk dag. Kontakt endelig en af vores ansatte, vi vil vældig gerne hjælpe.

Fortæl os, hvad du ønsker og foretrækker, og så finder vi sammen på en passende plan til din reception. Vi er tilgængelige 7 dage om ugen per telefon eller web-chat.

Professionel og erfarne event specialister

Filter

Event type

Budget

til

Underholdning

Sider

dj saxofonist
DJ og Saxofonist
Fantastisk show med en dj og en live saxofonist!
Fra:
5950,-Pris på forespørgsela
violist boeken receptie bruiloft feest violiste huren
Mangler du beroligende baggrundsmusik? Bestil denne klassiske violinist allerede idag!
Fra:
2590,-Pris på forespørgsela
dj bruiloft boekingen
DJ Maximuss
DJ Show med vores allround DJ, med tilhørende professionelt lys og lyd.
Fra:
3450,-Pris på forespørgsela
waarzegster boeken feest
Sandsigersken Naria
Sandsigersken Naria benytter sig af tarotkort og spirituelle læsninger.
Fra:
4750,-Pris på forespørgsela
pianist huren diner 0
Pianist Thom
Smuk musik spillet af en top pianist i musikstilarter efter dit eget valg.
Fra:
2950,-Pris på forespørgsela
harpiste helena huren event
Harpisten Helena
Bestil smuk harpemusik til din reception, åbningsceremonien, bryllup, eller middagsselskab.
Fra:
3450,-Pris på forespørgsela
klassiek ensemble boeken receptie trouwceremonie
Klassisk Ensemble 'Petra'
Dette klassiske ensemble, består af en violin, klaver og cello, spiller en slappend musik
Fra:
4950,-Pris på forespørgsela
dj vintage boeken feest
Vinyl DJ 'Vintage'
Vinyl DJ’en ”Vintage” bruger gamle LP'er og bærer dig rundt på en musikalsk rejse.
Fra:
3710,-Pris på forespørgsela
shutterstock 528244012
DJ Erase
Jazz og Lounge DJ Erase tilbyder stilfuld musikalsk akkompagnement til dine cocktail sammenkoms
Fra:
3450,-Pris på forespørgsela
John Mr
John & Mr. Smith
Denne DJ og Sax Duo bringer din fest til et andet niveau, med energiske beats.
Fra:
4450,-Pris på forespørgsela
stijkers viool trouwceremonie boeken
Strygerensemble 'Vivre'
Dette stilfulde klassiske ensemble, spiller smuk musik med violin, viola og cello.
Fra:
4950,-Pris på forespørgsela
Klassiek duo boeken
Klassisk Duo Vianova
Smuk klassisk musik spillet af en duo på klaver og violin. Imponerende og stilfuldt!
Fra:
3450,-Pris på forespørgsela
jaren 80 90 dj boeken
Ønsker du at holde en 80'er 90'er fest? DJ Kix spiller den bedste musik fra de fantastiske år
Fra:
3450,-Pris på forespørgsela
Live Saxofonist 0
Saxofonist, liveoptræden
Mangler du musik til at få gæsterne op fra stolen? Bestil vores mest bookede saxofonist!
Fra:
2450,-Pris på forespørgsela
Schermafbeelding 2017 07 12 om 15
Smukke kvinder i specielle coctailkjoler med bakker, der giver ekstra eksklusivitet!
Fra:
2580,-Pris på forespørgsela
dj trompet boeken evenement
DJ & Trompet
Den unikke lyd af en trompet og en top DJ og de bedste hits.
Fra:
4950,-Pris på forespørgsela
Candy girl boeken of inhuren
Candy piger
De smukkeste kvinder i flotte kjole uddeler godbidder ved din fest
Fra:
2950,-Pris på forespørgsela
dansvloerboeken vlak
Oplyst disco dansegulv
Dette gulv er en klassiker blandt disco gulve, med en atmosfærisk belyst overflade.
Fra:
4450,-Pris på forespørgsela
vuurshow boeken verjaardag
Ildshow
Vil du have en spektakulær aften? Book dette særlige ildshow!
Fra:
4500,-Pris på forespørgsela
Zangeres Evenses 0
Bestil en moderne dj kompineret med en liveoptræden sangerinde.
Fra:
6450,-Pris på forespørgsela

Sider