Bryllupsreception

Du har sagt ja og er totalt overstadig, men har du tænkt over, hvad der så skal ske? Det kræver tid og omhu at planlægge det perfekte bryllup. Der er masser af ting, der skal diskuteres, besluttes og arrangeres. Hos Evenses kan du gøre det hele på et sted, eller du kan overlade ansvaret til en af vores eventmanagere. Vi vil hjertens gerne hjælpe dig med at gøre din dag uforglemmelig og samtidig hjælpe dig med at slappe af. Mere information...

Selvfølgelig er det sjovt at vælge bryllupskjolen og bryllupsrejsens destination, men det er ikke det eneste, der skal vælges. Derfor har vi lavet en tjekliste over, hvordan du arrangerer en rigtig bryllupsreception.

 

Hvad du bør vide, før vi begynder

Der er nogen ting, vi ikke kan arrangere, som for eksempel bryllupsbudgettet, drømmestedet og datoen.

Vi vil råde dig til at vælge en dag, som du forbinder med nogle gode minder eller andet godt. Hvis du vælger dagen god tid i forvejen, så har dine gæster også styr på datoen, og du vil vide, hvor mange der kan komme.

 

Tip #1: Udsmykning

Udsmykning er meget vigtigt, da det er grundlæggende for den atmosfære, du går efter. Hvilken stemning vil du bringe dine gæster i? Vil du helst have en romantisk atmosfære eller noget cool og moderne? Udsmyk festlokalet smagfuldt for at gøre dagen endnu mere mindeværdig. Udsmykning kan også være nyttig, 

med det viser dine gæster, hvor de skal hen. For eksempel ved at hænge guirlander eller opsætte fint dekorerede skilte!

 

Tip #2: Velkomst

Gæsterne ankommer til indgangen. Alle er glade og glæder sig til en dejlig dag. Hvis der er en venlig værtinder ved døren og byder gæsterne velkommen, kan du være sikker på, at gæsternes gode humør ikke vil blive ødelagt. Det kan også være rigtig praktisk at have en værtinde ved indgangen til at guide dine gæster og vise dem garderoben og toiletterne og fortælle dem, hvor de kan finde dig.

 

Tip #3: Gæstebog

Måske fik du lidt for meget indenbords til festen og kan ikke huske præcist, hvem der var til stede. Så er det smart med en gæstebog. Og det er endnu finere at have en videogæstebog som minde om festen! Alle gæster til festen kan personligt lave en kort video for at ønske dig tillykke. Disse film kan også give nogle virkelig sjove øjeblikke senere, når du ser dem igen.

 

Tip #4: Catering

Dine gæster skal selvfølgelig også have noget at spise og drikke. Det er ikke smart at drikke på tom mave. Du kan booke din madleverandør hos Evenses. En god cocktailbar eller pandekagevogn, ikke noget kæmpestort. Hvis du foretrækker en stående buffet, kan vi diskutere mulighederne. Kontakt endelig vores personale for at diskutere mulighederne. På den måde kan vi arrangere det hele, lige som du ønsker det.

 

Tip #5: Underholdning

Og sidst men ikke mindst, underholdningen! Om festen bliver en succes, afhænger af bandet, DJ'en eller sangeren. Hos Evenses arbejder vi med professionelle artister, der kan levere alle slags performances. Hvilken slags musik vil du gerne have til din reception? Rolig baggrundsmusik eller festmusik? Det er muligt at booke en musiker, der bare spiller smuk instrumentalmusik. Eller foretrækker du en livlig performance? Book et af vores all-round-bands, som kan opfylde dine musikalske ønsker. Hvis du vil gøre din fest lidt mere speciel, kan du overveje et oplyst dansegulv. Så er der garanti for, at dine gæster indtager dansegulvet!

 

Der er næsten ingenting, der er for skørt hos Evenses. Det var et par tips og tricks, så du kan planlægge en smuk dag. Kontakt endelig en af vores ansatte, vi vil vældig gerne hjælpe.

Fortæl os, hvad du ønsker og foretrækker, og så finder vi sammen på en passende plan til din reception. Vi er tilgængelige 7 dage om ugen per telefon eller web-chat.

Professionel og erfarne event specialister
Udfyld informationerne nedenfor og modtag et uforpligtende tilbud.
Ikke nødvendigt
  • Ingen bindinger
  • 10.000+ Event erfaringer
  • Kundetilfredshed 9,5