Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Alsidig Lounge DJ
100% match

Alsidig Lounge DJ

Jazz og Lounge DJ Erase tilbyder stilfuld musikalsk akkompagnement
Stilfuld lounge, jazz og baggrundsmusik til dit middagsselskab, reception, fest eller event. DJ 'Erase' er perfekt til alle ...
Mere information

4,8 (8 Anmeldelser)
7500 kr - 10500 kr
Dansk Party Band
100% match

Dansk Party Band

Book Dansk Party Band - greatest hits der sætter gang i enhver fest!
Et af Danmarks fedeste partybands! Ønsker du at booke et band, der kan skabe en festlig stemning og få alle med på danse...
Mere information

5 (4 Anmeldelser)
23000 kr - 30000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Urban / Latin / Top 40 DJ's

Vil du booke en Urban / Latin / Top 40 DJ?

Evenses har et stort udvalg af Urban / Latin / Top 40 DJ's. Når du booker en af disse DJ's booker du en DJ, som spiller efter en specifik genre som ikke passer til alle events, så det er vigtigt at du tænker dig godt om før du booker. Vores professionelle medarbejdere står klar til at guide dig om disse DJ's passer til dit arrangement, firmafest eller bryllup.

Organiserer du en begivenhed, hvor en Urban / Latin / Top 40 DJ kan gøre det hele til en succes? Evenses er glade for at hjælpe dig med at tænke kreativt om den musikalske fortolkning af dit arrangement. Evenses har et udvalg af Urban / Latin / Top 40 DJ's, der er velegnet til små arrangementer som reception, bryllup, fødselsdag. Du kan også booke mere berømte Urban / Latin / Top 40 DJ's som kan bruges til store fester såsom festivaler og firmafester.

Uanset om din begivenhed er lille eller stor, har Evenses en Urban / Latin / Top 40 DJ til rådighed for alle typer arrangementer.

Urban DJ'er

Gifter du dig snart og mangler du en handling for at få festen til at eksplodere efter middagen? Er din søn en stor fan af hip-hop og R&B, og vil du give ham en uforglemmelig overraskelse på hans fødselsdagsfest? Eller kommer den årlige firmadrik igen, og leder du stadig efter varieret underholdning? At bestille en professionel Urban DJ kan bare være den perfekte tilføjelse til den fest eller begivenhed, du arrangerer. Variationen blandt de urbane DJ'er er meget stor, men med lidt hjælp og tålmodighed vil du helt sikkert finde den kunstner, der passer perfekt til dine ideer.

Ved at reservere en urban DJ kan du musikalsk gå i mange retninger med din fest eller begivenhed. Som en slags kollektivt navn for mange forskellige typer musik er den urbane genre varieret. Du kan give en unik lyd til næsten enhver lejlighed. På vores hjemmeside alene finder du utallige Urban DJ'er, som alle har deres egen stil og præferencer. Fra natklub-lignende fester og seje efter fester til bryllupper og festivaler, kan en Urban DJ give din fest eller begivenhed en ekstra kant.

Nedenfor vil vi gå nærmere ind på, hvad urban musik indebærer, og hvad du kan forvente, når du bestiller en Urban DJ. Hvad der er sikkert er, at der er store forskelle mellem musikstilarterne inden for genren. Generelt henviser udtrykket urban musik til musik fra afroamerikansk oprindelse, især hip-hop og R&B. Derudover er forskellige latinske stilarter som latin pop og Chicano rap også inkluderet i urban musikgenre samt musik af caribisk oprindelse, såsom reggae. At beslutte at booke en Urban DJ er derfor en god start, men du bliver nødt til at skelne mellem de mange tilgængelige kunstnere og de mange typer musik inden for urban genre.

Af den grund er det også nyttigt at danne en idé til dig selv om den fest, du skal arrangere, og hvilken type musik du har i tankerne, før du bestiller en Urban DJ. Hos Evenses har vi viet os til at planlægge fester i årevis og leveret underholdning til alle slags arrangementer. Takket være denne erfaring har vi en omfattende portefølje af professionelle Urban DJ'er, som vi allerede har foretaget adskillige bookinger til i de senere år. På denne måde ved vi nøjagtigt, hvilken kunstner der passer bedst til hver type fest, og vi stiller med glæde denne ekspertise til rådighed for vores kunder, så du kan booke den perfekte urban DJ til din fest eller begivenhed.

Hvis du først selv vil se på de tilgængelige muligheder, kan du allerede undersøge ved hjælp af søgemaskinen på vores hjemmeside. Derudover kan du også kontakte vores eventspecialister syv dage om ugen med spørgsmål om bestilling af en Urban DJ. Du kan altid nå os ved at udfylde tilbudsformularen på hjemmesiden eller via e-mail eller telefon. Hos Evenses kan du antage, at vi sammen finder den rigtige Urban DJ til din lejlighed og gør bookingprocessen så let som muligt.

Hvad er urban musik?

Udtrykket urban er stærkt forbundet med afroamerikansk musik, især med hip-hop og R&B fra USA. For sydamerikanere betragtes Reggaeton og sydamerikansk hiphop som latinsk urban på grund af indflydelsen fra de førnævnte genrer. Urban musik bruges derfor som en beskrivelse til at indikere musik og kulturelle bevægelser, der er relateret til hip-hop, rap og R&B. Ligesom meget af den tidlige musik inden for genren kommer udtrykket i sig selv fra USA, hvor moderne R&B og gadekultur blomstrede i store byer som New York og Atlanta i 1980'erne og 1990'erne. Alt i alt kan urban bogstaveligt talt opsummeres som gademusik.

Da Frankie Crocker, en af ​​grundlæggerne af den moderne urbane genre, blev udnævnt til programdirektør for den nye radiostation WBLS i 1974, skabte han en eklektisk musikblanding af R&B og diskotek, der skubbede det traditionelle R&B format i en ny retning, som blev urban moderne. Stationen blev en kæmpe succes og blev snart en af ​​de mest lyttede til radiostationer i landet. I 1983 blev denne station også den første radiostation, der sendte et rap-program, kaldet Rap Attack.

I begyndelsen af ​​1980'erne var den urbane genre i mellemtiden blevet en eklektisk blanding af R&B, rap, reggae, dans, house og freestyles, og WBLS var den førende radiostation på dette område. WDRQ-radiostationen fra Detroit blev også tilføjet i foråret 1982, efter at denne station var skiftet fra et top 40-format til urban moderne musik. Ud over rap, R&B og dans spillede WDRQ også temmelig mainstream popmusik med fængende slag fra kunstnere som Cyndi Lauper og Culture Club. Som et resultat blev den urbane genre yderligere formet til den musikstil, som vi i dag betegner som urban.

I løbet af 1990'erne begyndte byspor at dominere de amerikanske hitlister, og fra begyndelsen af ​​2000'erne var byerne en af ​​de mest kommercielt succesrige bevægelser. Begge top 40-listen, hip-hop, R & B-lister blev ledet af bynumre med mega-hits som Hey Ya fra Outkast, Drop It Like It's Hot af Snoop Dogg og en lang række hits fra Usher. Mange af de kendte bykunstnere, der begyndte at vinde popularitet i den periode, såsom Rihanna, Chris Brown og Ne-Yo, gik også videre til at producere flere EDM-lignende numre senere i 2000'erne.

Hvad kan du forvente af en god urban DJ?

Bortset fra at booke Urban DJ, der passer godt til din fest med hensyn til musikstil, er det også vigtigt, at denne kunstner kan spille den rolle, du har i tankerne for dem. Vi taler om faktorer som kommunikation under bookingprocessen og interaktion med det lytende publikum, for at nævne nogle få. I sidste ende vil du være i stand til at danne et godt billede af de Urban DJs, som du overvejer. Hvis du får hjælp af en erfaren fest som Evenses, vil dette gå meget hurtigere og generelt være meget enklere.

En urban DJ kan blande urban spor

Det vil overraske dig, hvor mange rimeligt erfarne DJ'er ikke kan blande urbane sange jævnt. Urban musik, såsom hip-hop eller R&B, kræver undertiden en bestemt form for blanding kaldet slam-blanding, hvor en sang brat afbrydes og straks efterfølges af en ny sang. Dette findes næsten ikke, når man blander elektronisk dansemusik. Urban musik blander sig også meget hurtigere sammenlignet med stilarter som house eller techno. Hvis du vil høre urban musik på din fest blive spillet korrekt, skal du sørge for, at DJ'en har en masse erfaring inden for genren.

Den urban DJ, du vælger, er åben for forslag

At bestille en Urban DJ til din fest eller begivenhed har mange fordele, herunder muligheden for at oprette en personlig sætliste sammen med en professionel kunstner. Det er og forbliver selvfølgelig din fest, så sørg for at tjekke med Urban DJs, hvis de er åbne for forslag og tager sanganmodninger. På denne måde kan du give lejligheden et personligt præg og give dine gæster mulighed for at lytte til sange, de specifikt vil høre. Det er vigtigt at planlægge dette med kunstneren på forhånd, så DJ'en og musikken forberedes til tiden.

En god Urban DJ gør deres bedste for at gøre din fest så god som muligt

Som arrangør er du ansvarlig for festens forløb, men det er altid rart, hvis du får nogle input fra forskellige sider under forberedelserne. Dette gælder også for den DJ, du bestiller. Afhængigt af lejligheden skal DJ'en spille numre i flere øjeblikke, hvad enten det er under din bryllupsreception eller i slutningen af ​​en prisoverrækkelse. En god DJ vil komme med forslag eller give råd til at sætte tonen til de forskellige øjeblikke under festen. I sidste ende fortsætter DJ-guiderne historien om din begivenhed baseret på den musik, de spiller.

Hvad Evenses kan gøre for dig

Hvis du overvejer at booke en Urban DJ til din fest eller begivenhed, anbefaler vi også, at du kontakter en fest med erfaring inden for dette område. Hos et underholdningsbookingsbureau som Evenses har vi arbejdet i årevis med en bred vifte af professionelle Urban DJ'er. Vi kan guide dig fra start til slut, fra søgning til booking af den ideelle urban DJ til din fest. Vi har været aktive i verden af ​​live-handlinger og festplanlægning i mange år og har booket utallige handlinger.

Ved at bruge søgemaskinen på vores hjemmeside kan du se vores portefølje af Urban DJs inklusive anmeldelser fra andre kunder. Vores eventspecialister er også tilgængelige syv dage om ugen for at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig med at bestille dine drømmes urban DJ. Du kan altid nå os ved at udfylde tilbudsformularen på hjemmesiden og sende den uden forpligtelse eller via e-mail eller telefon. Vi vil gennemføre alt for at sikre, at din fest suppleres med den perfekte Urban DJ, så du ikke længere behøver at bekymre dig om det.

Book en Urban / Latin / Top 40 DJ til din fødselsdagsfest, firmafest, bryllupsfest eller festival!

Ønsker du at booke en af vores Urban / Latin / Top 40 DJ's? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke DJ, der er det bedste match til din fest. Du kan bede om at få et tilbud, der tager højde for alle omkostningerne. Evenses kan tilbyde dig en pris, inkl. alle omkostninger, således at du aldrig står tilbage med uforudsete udgifter.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores Urban / Latin / Top 40 DJ's her.



Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!