Julearrangement

Jule booking.jpeg

Skal du planlægge det næste julearrangement?

Det kan være du skal til at planlægge julefrokost for dine bekendte eller måske skal du arrangere en julestue. Lige meget hvad du skal planlægge så kan du finde inspiration her til hvad du kan gøre for at forbedre dit julearrangement.

Er det din tur i år at arrangere den store familiefest til jul, og planlægger du at overraske alle nevøer og niecer med et besøg fra selveste julemanden? Har du mistanke om, at dette år kan være det sidste år, hvor din søn stadig tror på julemanden, og vil du gøre det til noget specielt? Eller måske er du en del af et team, der er ansvarlig for at arrangere julemiddagen på kontoret i år, og leder du stadig efter noget originalt underholdning til lejligheden? Du har måske ikke tænkt på det selv, men Evenses har et solidt jule tema der kan bookes i år. Hvad mener vi helt præcist med at booke et jule tema, og hvordan fungerer det nøjagtigt? Det er meget gode og logiske spørgsmål, især hvis det er første gang du selv arrangerer en fest eller begivenhed. Julebookingen  kan foregå på mange forskellige former, så vi diskuterer kort, hvad vi kan gøre for dig og din begivenhed i denne forbindelse.

Som arrangør af en fest eller begivenhed kan der være meget, der kommer på samme tid, især når det kommer til større lokationer og større grupper af mennesker, for eksempel kan det være, at du ser meget frem til den fest, du skal arrangere, men at du ønsker at fralægge dig noget ansvar og holde dig til meget mindre planlægning og forberedelser. I et sådant tilfælde er hjælp fra en erfaren festplanlægger som Evenses meget praktisk. Alt fra at finde eksklusive placeringer og montering af avancerede installationer til at arrangere lækre cateringfirmaer til bookingen af den perfekte jule underholdning. Alt hvad vi har brug for yderligere til dette element, er dine ideer og dine input.

Når alt kommer til alt vil det forblive din begivenhed, men det er også meget muligt, at du virkelig ser frem til al planlægning og forberedelse. Mange af vores kunder nyder virkelig at se deres ideer og inspiration komme til live. Selv hvis dette gælder for dig, kan vi have en værdi til alle planlægnings aktiviteterne der venter dig som arrangør. Antag f.eks. at du ikke har noget imod forberedelsen, men at der er nogle dele, som du virkelig ikke har lyst til eller har tid til. Intet problem, du kan overlade det til os. På den måde har du mere tid til de ting, du ikke kan eller ikke ønsker at give op på.

På grund af populariteten af ​​både jule underholding i Danmark har du adgang til mange muligheder, når det kommer til at arrangere den perfekte jule begivenhed. Det kan ofte være vanskeligt at vide, hvad der nøjagtigt er muligt, og hvad der bedst passer til din fest eller begivenhed. Af denne grund er det nyttigt at booke jule festen hos en specialist, der har erfaring inden for sådanne bookinger. For eksempel hos Evenses. Ikke nok med at vi har et stort udvalg af muligheder, men i årenes løb har vi også booket og arrangeret utallige jule-fester til vores kunder. Vi er glade for at give denne ekspertise og oplevelse, så du kan booke den perfekte jule-fest til din anledning.

Uanset hvilken jule-fest du leder efter, kan vi hos Evenses med glæde finde og booke dét ideelle valg. For at komme i gang kan du tage et kig på vores hjemmeside. Du kan rulle gennem vores muligheder ved hjælp af søgemaskinen, herunder filtrering på det budget, du vil bruge. Derudover finder du også en masse anmeldelser af personer, der allerede har booket eller deltaget i de pågældende tjenester, produkter og acts vi tilbyder. Det kan allerede hjælpe dig ved at kontakte vores bookere og underholdningspecialister som er tilgængelige syv dage om ugen, både via tilbudsformularen på vores hjemmeside og via e-mail og telefon. Når alt kommer til alt virkede det interessant for os at se på historierne bag julen til information og især til inspiration, især i betragtning af den betydning, der er knyttet til vores land til de dertil hørende festdage og perioder.

Hvad kan Evenses tilbyde dig?

Som specialist inden for underholdning har vi en bred portefølje af house-acts muligheder, der er velegnede til alle slags fester og begivenheder, alt fra fødselsdage og temafester til bryllupper og firmaarrangementer. Uanset om du holder en fest til familien i haven, og vil give den et ekstra strejf af atmosfære, eller organisere en firmafest, hvor du vil tilbyde noget original underholdning, hos Evenses hjælper vi dig med at finde og booke den ideelle mulighed til din fest eller begivenhed. Ved at booke et live jule-act kan du gøre dit event helt unikt. Når alt kommer til alt, hvor mange af dine gæster har nogensinde haft mulighed for at opleve et live jule musik show, der er specielt hyret til dig? Ved at bruge søgemaskinen på vores hjemmeside kan du gøre søgningen lidt lettere, mens du også kan kontakte vores bookere og underholdningspecialister syv dage om ugen med spørgsmål om booking af jule musik. Du kan altid nå dem ved at udfylde tilbudsformularen på hjemmesiden, og sende det ind uden forpligtelse eller pr. e-mail eller telefon. Hos Evenses kan du være sikker på, at vi booker jule-temaet sammen med dig, præcis dét der passer perfekt til festen eller begivenheden, som du skal arrangere.


Er du ikke sikker på, hvilken underholdning der passer bedst til dit næste event? Eller vil du arrangere en stor fest og har brug for hjælp og råd? Så er vi på Evenses klar til at hjælpe dig. Vi er glade for at fortælle dig om de forskellige muligheder og tilbyde dig forskellige løsninger til en vellykket fest. Vi står klar til at give dit uforpligtende rådgivning og tilbud



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!