Hvorfor du bør booke et jazzband til din bryllupsfest

Jazzband bookes til bryllup

Vil du booke underholdning til dit bryllup?

Under din bryllupsfest vil du sikkert have alle til at nyde festen og have det sjovt. Du vil måske have noget ekstra, der skiller sig ud og er unikt i forhold andre bryllupper, du har været til. Kort sagt: Du leder efter en dejlig atmosfære, som gæsterne sætter pris på hele aftenen. Ved at ansætte et godt jazzband kan du opnå netop dette.

Hvad er Jazz?

Jazz er en improviseret musikstil. Stilen stammer fra New Orleans og voksede i slutningen af ​​det 19. århundrede. Den første jazzmusik blev påvirket af vestafrikanske rytmer. Det var en blanding af blues, folkemusik og fransk marchmusik.

Oprindeligt blev Jazz primært set som danse-musik, men senere udviklede jazz sig også til mere eksperimentelle musiktyper. Jazz har også været inspirationen til helt nye musikstiler som Soul, R&B, Funk og Pop.

Hvorfor skal du booke et jazzband til dit bryllup?

Jazz er meget alsidig. Genren ændrer sig konstant og fortsætter med at forny sig. I dag produceres musik stadig med inspiration fra jazz. Fordelen ved at booke et jazzband til dit bryllup er, at musikken appellerer til både unge og gamle, og på den måde får du et band, der kan spille for flere generationer på én gang.

Under bryllupper skaber jazzbands en særlig smuk følelse, der er svært at sætte ord på. Der er mange variationer af jazz, og det er derfor kan du helt sikkert finde et band, der passer perfekt til lige netop dit arrangement - hvad end det er musik til reception eller fest.

Bryllupsaften med baggrundsmusik i form af dæmpet jazz

Det er oplagt at starte aftenen med rolig og blød jazz. Giv gæsterne mulighed for at hilse på hinanden, nyde en god drink og finde deres sted i fred og ro. Hvis du lejer et jazzband til at spille baggrundsmusik og give aftenen et formelt touch.

Tag jazz til et nyt niveau - tid til at starte bryllupsfesten!

Når bryllupsnatten skrider frem, er det tid til at tage jazzen til et nyt niveau. Selvfølgelig vil du og dine gæster også danse til din bryllupsfest, og jazz kan også bruges til at sætte gang i festen. Oprindelig blev jazzen spillet til "meget energisk dans", og derfor kan du forvente en masse dansende gæster, hvis du lejer et jazzband.

Lej et alsidigt jazzband til dit bryllup

De fleste jazzbands mixer både soul og pop i deres repertoire. Så det er et godt valg for dig at vælge et jazzband, der passer til din unikke musiksmag. For eksempel er young danish jazz society et sådant band, der starter aftenen med sjov baggrundsmusik og slutter aften med musik, man kan danse til.

Et fremragende valg for dem, der ønsker et elegant bryllup med en festlig afslutning på dansegulvet. Sandsynligvis vil du høre fra dine gæster, at de værdsatte jazzbandet under dit bryllupsfest.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!