• LED16 Evenses.jpg
  • Evenses promo LEDPoi
  • Evenses promo RoestLogo
  • Evenses Promo Bedankt
  • Evenses promo BleuHeart
  • Evenses promo CWE Event
  • Evenses promo JustMarried
  • Evenses promo Kawasaki
  • Led show bruiloft boeken
  • Led show bedrijfsfeest huren
  • led show verjaardag
  • bedrijfsevenement lichtshow inhuren
  • lichtshow boeken evenement
  • bruiloft led show boeken
  • lichtshow casino inhuren
  • Kerst lichtshow boeken
  • Opening club led show
  • led show inhuren ()
  • Led show inhuren
  • LED Evenses
LED16 Evenses.jpg
WiKAWxDw
HUxGxrBpQ
RfYYFkbEaA
Evenses promo LEDPoi
Evenses promo RoestLogo
Evenses Promo Bedankt
Evenses promo BleuHeart

LED Danse show

15000 kr - 25000 kr
4,5 (4 Anmeldelser)

Om LED Danse show

Dette LED Show kan forudindstilles til åbningsvisning eller intermezzo præstationer til events, firmafester eller festivaler. Det har også været brugt i mange teatre, klubber og til fødselsdagsfest. De gør hvert show unikt og individuelt med det specielle udstyr! De kombinerer dans og LED for at give dig en fantastisk underholdning.

Forskellige tekster og billeder kan fremvises på skærme: mærker og firmanavne, logoer eller produktbilleder. Bryllup, fødselsdage og julehilsener kan artikuleres på en spektakulær måde, med dette specielle LED-show.

Hver skærm kan have omkring 4 tekster og 10 billeder, og hver tekst eller billede forbliver på skærmen i nogle få sekunder, for at give publikum mulighed for at se og læse dem. Vi har altid en snak med kunden på forhånd for at sikre, at alt matcher kravene. Et show vil vare omkring 5 minutter.

Ønsker du at booke et LED lysshow til din begivenhed, bryllup eller fest?

Denne optræden kan bestilles via Evenses, både til din medarbejderfest eller åbningsceremoni. Udfyld anmodningsformularen og kontakt os uden nogen forpligtelse. Vi er tilgængelige hele ugen for at besvare alle dine spørgsmål.

Tjek tilgængeligheden af LED Danse show her.
Fra kl.

4 Anmeldelser
4,5 (4 Anmeldelser)

Rina en Richard Kremer
Enestående vidunderlig optræden! Dette var en fantastisk tilføjelse til vores firmafest! Vi er mere end tilfredse, tak!
Theo Klaassen
Alt var perfekt arrangeret. Damerne var omsorgsfulde og gjorde et godt stykke arbejde, ligesom vi forventede. De er gode! På skolens åbningsdag ønskede vi at få noget specielt.
Dhr. Boelsma - Vellesan College
De nye og tidligere studerende blev forbløffet over denne specielle præstation med vores logo!
Sofie
Jeg bookede LED danser igennem Evenses da de var de eneste i Dk der kunne hjælpe mig med denne efterspørgsel. Super kommunikation og service hele vejen igennem.

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor booke et danseshow?
  • Underholdning - Et danseshow kan være en sjov og engagerende form for underholdning for dit publikum. Det kan inspirere, begejstre og underholde folk.

  • Kunst - Dans er en smuk kunstform, der kan udtrykke forskellige følelser og ophidse sanserne. Ved at booke et danseshow kan du præsentere dit publikum for denne kunstform og lade dem nyde dansens skønhed.

  • Atmosfære - Et danseshow kan være en fantastisk måde at forbedre stemningen ved dit arrangement på. Uanset om det er en firmafest, et bryllup eller en anden form for begivenhed, kan et danseshow skabe en unik og spændende atmosfære.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

LED16 Evenses.jpg LED Danse show
15000 kr - 25000 kr
4,5 (4 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!