wedding nanny huren bruiloft.png
1/7
wedding nanny huren bruiloft.png
wedding bruiloft nanny
huwelijk oppas boeken
kids nanny boeken
Oppas bruiloft, wedding nanny
wedding event bruiloft feest kinderen mee
oppas huren bruiloft

Bryllupsbarnepige

2000 kr - 4000 kr
4,7 (3 anmeldelser)

Om Bryllupsbarnepige

Bryllupsbarnepigen hjælper dig med at få en dag uden bekymringer. De laver sjove aktiviteter for børnene, blandt andet: Håndværk, udendørsspil (hvis vejret tillader det), ansigtsmaling og dans. De gør dagen til en god fest for børnene.

Der er ofte ekstra plads til rådighed på bryllupssteder; barnepigen vil gøre dette til et legeparadis for børnene, så du og dine gæster ikke behøver ikke at bekymre sig om, om børnene vil have en god dag. Det er en stor fest lige til afslutningen!

Hvis du har ideer, kan du diskutere dem med os, og vi vil se på mulighederne sammen. Vil du gerne leje vores bryllupsbarnepige til dit bryllup, reception, ceremoni eller jubilæumsfest? Kontakt os nu for et uforpligtende tilbud, vi hjælper dig gerne.

Tjek tilgængeligheden af Bryllupsbarnepige her.
Fra
Til
Passer til:
Kategori:

3 anmeldelser
4,7 (3 anmeldelser)

Nina Nielsen
Bryllupsbarnepigen var en stor succes ved vores bryllup, de vidste, hvordan de skulle underholde alle børn og berolige forældrene. En god service!
Lisa Klaassen
Til mine forældres 30-årsdag bookede vi bryllupsbarnepigen hos Evenses. Det var et fint tilbud, og børnene kedede sig ikke. Derfor kunne vi i hemmelighed nyde lidt mere af festen. Bryllupsbarnepigen er en del af et meget tillidsvækkende hold.
Vera Brit Hansen
Hvilket godt team af barnepiger! Det var bestemt en succes ved mit bryllup. Jeg anbefaler dem til ethvert par, der ønsker at blive gift og har gæster med børn.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

wedding nanny huren bruiloft.png Bryllupsbarnepige
2000 kr - 4000 kr
4,7 (3 anmeldelser)
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!