• DJ-John-materiaal-DJ-saxofonist-DJ-met-sax-studentenfeest-bedrijfsevenement-bruiloft-boeken.jpg
DJ-John-materiaal-DJ-saxofonist-DJ-met-sax-studentenfeest-bedrijfsevenement-bruiloft-boeken.jpg
ZqMGkMSfvBk
FuQXUMChng
JAU bWwG
Q zXX MXxU
ExXMubjg
FwtikIbmQ

Luxe DJ Show

22100 kr - 35360 kr
4,7 (3 Anmeldelser)

Om Luxe DJ Show

Det luksuriøse DJ-Show er vores mest omfattende DJ-Show. Showet indeholder alle ingredienserne til en fantastisk fest! Inkluderet i dette eksklusive show er en samarbejdsvillig allround fest-DJ; en professionel DJ og lydudstyr, et fantastisk lysshow, stilfuld LED DJ-pult og fire ekstra spektakulære lyseffekter!

100 % tilfredshed garanteret

Evenses har et hold bestående af seks fest-DJ'er, som alle har fået erfaring fra hundredvis af fester, bryllupper og firmabegivenheder. Derudover har alle masser af DJ-erfaring, der er opnået i store hollandske klubber. Alle DJ'er vælges personligt på baggrund af deres erfaring, karisma og kreativitet. Vi arbejder med et team af unge, smarte, opmærksomme og professionelle DJ'er. Vi garanterer et hold af DJ'er, så et luksus DJ-show er altid muligt.

Vi leverer alt til en fantastisk fest

Det luksuriøse DJ-show leverer al belysnings- og lydteknologi til en fantastisk fest. Vi tilbyder professionelt DJ-udstyr, en smuk LED DJ-pult, passende akustik og et fantastisk lysshow med ekstra effekter. Vi leverer alt.

Som et resultat af vores omfattende erfaring er vi blevet DJ-udbyder til næsten alle hollandske festlokaler, fra et pragtfuldt slot til et lille hus eller bådfest.

Vores fleksibilitet gør det muligt for os at tilpasse det luksuriøse DJ-show, så vi kan tilbyde det bedste show, der passer til dine ønsker og tilpasning til lokalernes krav. Vi kan også udvide det luksuriøse DJ-show med sjovt ekstramateriale som en saxofonist, en sanger, percussionist eller et oplyst discoteksdansegulv. Vi planlægger sammn med dig om at beslutte, hvilken opstilling der bedst passer til dine behov og lokaler.

Dine krav:

Vi gør alt for at sikre, at musikken er helt i overensstemmelse med dine ønsker. Når du bokker, kan du fortælle os, hvilke numre du ikke ønsker, der bliver spillet og alle andre detaljer, som f.eks. musikken til åbningsdansen. Vores DJ'er har et varieret repertoire på 10.000 numre til deres rådighed fra alle genrer fra det enkle til syng-med numre og fra rå sjæl til svingende disco og danseklassikere.

Stor udvidelighed:

Vores luksuriøse DJ-show kan udvides efter dine behov og præferencer. Vi kan inkludere et oplyst dansegulv, fantastisk video, en levende musiker sammen med DJ’en, en funky saxafonist, en stilfuld violinist, en trendy harpenist, en hyggelig sanger eller sangere eller en spændende trommeslager!

Vil du gerne booke et DJ-show til dit bryllup, fest, reception eller begivenhed? Alt kan tilpasses, og du er velkommen til at kontakte os med dine spørgsmål!

Tjek tilgængeligheden af Luxe DJ Show her.
Fra kl.

3 Anmeldelser
4,7 (3 Anmeldelser)

Scott & Monika
Alle blev helt skøre på vores bryllup. En DJ sammen med en saxofonist anbefales absolut!
Kasper
Vi organiserede en fest og hyrede DJ fra Evenses. Hvilken god beslutning! Utrolige kunstnere.
Jimmy
Vores årlige firmafest er altid sjov, men det var især sjovt med Evenses DJ’er! Tak.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

DJ-John-materiaal-DJ-saxofonist-DJ-met-sax-studentenfeest-bedrijfsevenement-bruiloft-boeken.jpg Luxe DJ Show
22100 kr - 35360 kr
4,7 (3 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp