• queens
  • samba
  • flotte-kostumer
  • show
queens
samba
flotte-kostumer
show

Samba Queens

9500 kr - 15000 kr
5 (1 anmeldelse)

Om Samba Queens

Samba Queens er en gruppe af fire talentfulde kvinder, der leverer iøjnefaldende danseoptrædener til enhver type arrangementer. Disse dynamiske og servicemindede kvinder kan levere shows, undervisning eller danse til alle slags events eller begivenheder, og kan skræddersy deres ydelser til dine specifikke behov.

Gruppen hedder Samba Queens, da de specialiserer sig i samba. Dette betyder dog ikke, at de er begrænsede til kun én dansestil. De er erfarne i mange forskellige dansegenrer, som de hver især krydrer med et touch af samba, uanset om det er i mindre eller større grad. Deres alsidighed og evne til at tilpasse sig giver dem mulighed for at skabe den perfekte atmosfære til dit arrangement.

Samba Queens har alle danset hele deres liv. De bringer en naturlig udstråling til deres optrædener, der er smittende og engagerende. Deres smilende og servicemindede attitude, kombineret med et sjovt glimt i øjet, skaber en mindeværdig og underholdende oplevelse for alle.

Hvis du planlægger en polterabend, kan Samba Queens give en festlig og munter stemning. Til firmaarrangementer kan de tilføje et element af sjov og energi, der kan bryde isen og stimulere teambuilding. Ved private begivenheder, kan de skabe en festlig atmosfære, der kan få alle gæsterne på dansegulvet.

At booke Samba Queens til dit næste arrangement vil uden tvivl give en underholdende og mindeværdig oplevelse, der vil blive talt om længe efter. Med deres smittende energi og kærlighed til dans, vil Samba Queens uden tvivl tilføje noget særligt til din begivenhed.

Hos Evenses kan du:
Booke danseshow
Bestille catering
Booke bands
Booke DJ's
Hyre fotografer

Hos Evenses er kvaliteten meget høj, og derfor samarbejder vi kun med professionelle artister. Booking af Samba Queens giver altid en masse sjov, desuden er Samba Queens kendt for at være et stort fest-spektakel.

Tjek tilgængeligheden af Samba Queens her.
Fra kl.
Passer til:
Kategori:

1 Anmeldelser
5 (1 anmeldelse)

Lene
Fantastisk underholdning. Vi havde besøg af Samba Queens i Taxfree i Københavns Lufthavn og de formåede VIRKELIG at give alle et smil på læben. Rejsende såvel som ansatte var opslugte fra de første sambarytmer blæste ud af højtalerne. Pigernes rytmer, kostumer og helt fantastiske energi er noget vi sent vil glemme. Kæmpe anbefaling herfra ! :)

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor booke et danseshow?
  • Underholdning - Et danseshow kan være en sjov og engagerende form for underholdning for dit publikum. Det kan inspirere, begejstre og underholde folk.

  • Kunst - Dans er en smuk kunstform, der kan udtrykke forskellige følelser og ophidse sanserne. Ved at booke et danseshow kan du præsentere dit publikum for denne kunstform og lade dem nyde dansens skønhed.

  • Atmosfære - Et danseshow kan være en fantastisk måde at forbedre stemningen ved dit arrangement på. Uanset om det er en firmafest, et bryllup eller en anden form for begivenhed, kan et danseshow skabe en unik og spændende atmosfære.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

queens Samba Queens
9500 kr - 15000 kr
5 (1 anmeldelse)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!