• vj-booke
  • VJ dj bookes
  • VJ
  • VJ
  • vildt lysshow VJ
vj-booke
gAkSt AkM
jOytn OWzw
VJ dj bookes
VJ
VJ
vildt lysshow VJ

VJ Phill

Pris på forespørgsel
4,4 (3 Anmeldelser)

Om VJ Phill

VJ Phill giver et smukt visuelt show til din fest, bryllup, event eller firmafest.

Dette show kan ændres i henhold til dine ønsker og event størrelse. Det er muligt at arbejde med en eller to skærme, til et intimt bryllup eller mindre begivenheder. Større shows er også mulige for eksempel, et fantastisk visuelt spektakel til firmaevents, præsentationer og klubber.

Videojockeyen kan bookes til enhver begivenhed, firma sammenkomst, kommerciel begivenhed, fødselsdag eller bryllup.

Evenses kan levere alt det obligatoriske udstyr, såsom projektorer og skærme til en rimelig pris. Vil du gerne bestille VJ Phill til din firmafest, fødselsdag, klub og åbningsceremoni? Anmod om et uforpligtende tilbud. Har du nogen spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte os!

Tjek tilgængeligheden af VJ Phill her.
Fra kl.
Kategori:

3 Anmeldelser
4,4 (3 Anmeldelser)

Rolf
Fantastisk show i kombination med Dj’en! Han viser strålende billeder for at skabe et godt show!
Jonas
Vi reserverede denne VJ til vores dance party, det var fantastisk! Absolut værd at gøre igen.
Sandra
Denne VJ er virkelig fantastisk! Jeg var ikke bekendt med dette koncept, men jeg tog en chance, jeg var imponeret! Smuk grafik og store effekter, virkelig et ’must have’, hvis du vil tage din fest til det næste niveau.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er en VJ?

En VJ (forkortelse for Video Jockey) er en kunstner, der skaber og præsenterer visuelle billeder under musikarrangementer, klubber eller koncerter. En VJ bruger videoprojektion og specialeffekter til at skabe en interaktiv visuel oplevelse, der er tilpasset musikken. Dette omfatter billeder, animationer, sangtekster og specialeffekter, der projiceres på en storskærm eller andre overflader. Formålet er at yde visuel støtte til musikken og skabe en atmosfære og stemning for publikum.

Hvilke nødvendigheder har en VJ?

Visuelt udstyr: Dette omfatter en computer, en videoprojektor, en mixerpult og andet visuelt udstyr.

Software: En VJ har brug for software til at skabe, redigere og blande billeder med musik og andre lyde.

Musik og lyde: En VJ har brug for musik og lyde til at arbejde med og blande. Det kan hentes fra forskellige kilder, f.eks. fra en DJ eller et liveband.

Belysning: En VJ skal være i stand til at arrangere og skabe den rette belysning, så publikum kan se de visuelle billeder klart og tydeligt.

Teknikere: En VJ kan have brug for teknikere til at hjælpe med at sætte udstyret, belysningen og andre aspekter af arrangementet op.

Hvad koster en VJ?

En VJs pris afhænger bl.a. af hvor i landet dit event finder sted, hvor længe du ønsker at VJ'en skal optræde og hvilke ønsker du har til vedkommende.

Hvilke slags event kan man booke en VJ?

Man kan booke en VJ til mange forskellige typer events, da en VJ kan tilpasses til flere forskellige temaer og anledninger.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

vj-booke VJ Phill
Pris på forespørgsel
4,4 (3 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!