• Zangeres - Evenses.jpg
  • Zangeres Karlijn boeken
Zangeres - Evenses.jpg
fWTMYzD
Zangeres Karlijn boeken

Dj med sangerinde

Pris på forespørgsel
4,8 (13 Anmeldelser)

Om Dj med sangerinde

En DJ kombineret med en sangerinde, der synger live. Under DJ’ens optræden, synger vokalisten i kortere perioder sammen med DJ’en. Det nødvendige festlige indslag til enhver fest, bryllup eller begivenhed. Det er også muligt at booke sangerinden alene eller i kombination med vores DJ-show. Vi tilpasser musikstilen efter dine specielle ønsker, så meget det overhovedet er muligt. Vi sørger for hele pakken, helt til det ekstravagante med en allround-DJ, en af de allerbedste sangerinder, professionelt DJ-udstyr og et imponerende lysshow.

Vores korpiger, som optræder sammen med DJ’en, er helt fantastisk professionelle i deres optræden. De bliver ofte bedt om at optræde til bryllupper, fester og andre festlige begivenheder. Deres engagement vil give dine gæster en uforglemmelig aften. Før hver optræden gennemgår vi de enkelte sangerinder og finder ud af, hvem der er ledig og bedst egnet til din fest.

Er det muligt kun at booke en sangerinde?

Standardpakken inkluderer en sangerinde og en af vores allerbedste DJ’s. Hvis du foretrækker at booke en af vores sangerinder sammen med din egen DJ eller sammen med din egen indspillede musik, er det også muligt. Sangerinderne kan også optræde sammen med andre kunstnere, som f.eks. pianister eller guitarister.

100% tilfredsgaranti

Evenses har indgået kontrakt med et hold sangerinder og DJ’s, som alle har stor erfaring og har optrådt til hundredvis af fester, bryllupper og forretningsarrangementer. Alle vores kunstnere er nøje udvalgt på baggrund af erfaring, optrædener og kreativitet. Vi samarbejder med et ungt team af dygtige, venlige og professionelle kunstnere. Og da vi ligeledes arbejder sammen med et team af flere forskellige musikere, kan vi garantere dig, at vi altid er i stand til at gennemføre et arrangement.

En komplet løsning bestående af lys, lyd og DJ-udstyr

Showet inkluderer alt det nødvendige udstyr. Vi sørger for det professionelle DJ-udstyr, den smarte DJ-pult, en passende lydteknik og et flot lysshow. På baggrund af vores store erfaring inden for området, har vi allerede stået for mange optrædener på mange forskellige danske feststeder. Vi dækker alt, lige fra det elegante slot til den lille fest derhjemme, fra byfesten og til turbåden på kanalen. Der findes ikke nogen show, der er for små eller ubetydelige for os! Vi er fleksible og kan tilpasse vores optrædener til dine ønsker og feststedernes krav. Vi kan også tilbyde dig et dansegulv med diskotekslys eller en live videooptagelse i forbindelse med din DJ’s og sangerindes show. Vi er altid i tæt samarbejde med dig for at sikre os, at vi tilbyder det absolut bedste for at imødekomme dine og feststedets ønsker.

Her er dine ønsker i centrum

Vi vil gøre alt for, at musikken lever fuldkommen op til dine forventninger. Når du booker, har du mulighed for at informere os om, hvilke numre du ønsker, vi spiller eller ikke spiller. Du kan ligeledes bestemme rækkefølgen af de forskellige indslag samt angive, hvis du har andre specielle ønsker, som f.eks. en åbningsdans. Alle vores DJ’s har en samling på henved 10.000 tilgængelige titelnumre. Det gør, at der kan spilles alle tænkelige musikgenrer, lige fra populær dance, til de berømte sange, vi alle synger med på, til rå soul, til moderne disko og til de klassiske numre inden for dance. Vores sangerinder er ligeledes rigtig dygtige til at improvisere og har et stort sangrepertoire. De kan synge et bredt udvalg af sange inden for de forskellige musikgenrer.

Kunne du tænke dig at booke en DJ sammen med en sangerinde til din fest, dit bryllup, din fødselsdag eller event?  Alt er muligt, så vent endelig ikke med at kontakte os vedr. din skræddersyede fest, hvis du har spørgsmål!

Tjek tilgængeligheden af Dj med sangerinde her.
Fra kl.

13 Anmeldelser
4,8 (13 Anmeldelser)

Claudia F.
Sangerinden er virkelig fantastisk! Hun har en skøn stemme og virker meget professionel. Hun gjorde det forrygende til vores bryllup, det var en stor succes! Skøn stemme, professionel optræden, det var et rigtig fint samarbejde.
Patricia Groen
En meget umiddelbar og dybt engageret kvinde, det ses tydeligt på hendes optræden. Kan helt klart anbefales! Den måde hun samarbejder med DJ’en på, det virker som om, de aldrig har lavet andet!
Danya V.
Hendes stemme er lys og klar, og det giver bare en fantastisk oplevelse. En fest, som man sent glemmer!
Nina H.
God kombination af DJ og sangerinde. De arbejdede godt sammen og leverede en solid præstation til vores event
+ se alle anmeldelser

Ofte stillede spørgsmål

Hvilke genre synger sangeren?

Sangeren kan synge sammen med DJ'en i forskellige genrer. Dine præferencer er givet på forhånd, og sangeren kan aftale med DJ'en, hvad der skal spilles. Vi har faste kombinationer af DJ's og sangere, som ofte spiller sammen og derfor er godt indstillet med hinanden til at indpasse til din fest eller lejlighed.

Hvordan er sangerens lydteknik tilrettelagt?

Sangeren kan bruge DJ'ens lydudstyr til at tilslutte mikrofonen. Det betyder, at sangeren ikke behøver at tage hensyn til dette. Skulle du kun booke en sanger, kan han/hun medbringe forstærkning for at sikre, at hele festen kan nyde den musikalske optræden. Sangeren vil så synge med på bånd.

Hvor længe spiller musikeren med?

Musikerne spiller sammen med DJ'en i op til 3 timer. I disse 3 timer spiller musikeren forskellige sæt og skaber et sjovt liveshow til festen sammen med DJ'en.

Hvilke typer arrangementer er en sangerinde velegnet til?

En sangerinde er velegnet til en bred vifte af arrangementer, herunder bryllupper, receptioner, firmafester, fødselsdage, jubilæer, middage og kulturelle arrangementer. Valget af sangerinde og musikgenre afhænger af dine præferencer og den ønskede atmosfære for dit arrangement.

Skal jeg sørge for lyd- og lysudstyr, når jeg booker en sangerinde?

Nogle sangerinder leverer deres eget lyd- og lysudstyr, mens andre forventer, at det stilles til rådighed af arrangøren. Det er vigtigt at kommunikere med sangerinden eller bookingbureauet om, hvad der er inkluderet i deres pris, og hvad du som arrangør skal sørge for.

Kan en sangerinde tage imod specielle musikønsker til mit arrangement?

Mange sangerinder er glade for at imødekomme specielle musikønsker, så længe de får tilstrækkelig tid til at forberede og øve numrene. Når du booker en sangerinde, skal du angive eventuelle særlige ønsker, så de kan tage højde for det i deres forberedelser og give dig den bedst mulige oplevelse.

Hvordan finder jeg den rigtige sangerinde til mit arrangement?

For at finde den rigtige sangerinde til dit arrangement skal du først identificere dine præferencer og krav, såsom musikgenre og atmosfære. Du kan søge online, spørge venner og bekendte eller kontakte bookingagenter og underholdningsbureauer for at finde en sangerinde, der passer til dine behov. Det er en god idé at se og høre prøver af sangerindens optrædener, før du træffer en endelig beslutning.

Hvad er en vokalist?

En vokalist er en musiker, der primært fokuserer på sang og bruger sin stemme som det vigtigste musikinstrument. Vokalister kan optræde solo, i duoer, bands eller orkestre og dækker et bredt spektrum af musikalske genrer, herunder pop, rock, jazz, klassisk, opera og folkemusik.

Hvilke typer arrangementer er en vokalist velegnet til?

En vokalist er velegnet til en bred vifte af arrangementer, herunder bryllupper, receptioner, firmafester, fødselsdage, jubilæer, middage og kulturelle arrangementer. Valget af vokalist og musikgenre afhænger af dine præferencer og den ønskede atmosfære for dit arrangement.

Skal jeg sørge for lyd- og lysudstyr, når jeg booker en vokalist?

Nogle vokalister leverer deres eget lyd- og lysudstyr, mens andre forventer, at det stilles til rådighed af arrangøren. Det er vigtigt at kommunikere med vokalisten eller bookingbureauet om, hvad der er inkluderet i deres pris, og hvad du som arrangør skal sørge for.

Kan en vokalist tage imod specielle musikønsker til mit arrangement?

Mange vokalister er glade for at imødekomme specielle musikønsker, så længe de får tilstrækkelig tid til at forberede og øve numrene. Når du booker en vokalist, skal du angive eventuelle særlige ønsker, så de kan tage højde for det i deres forberedelser og give dig den bedst mulige oplevelse.

Hvordan finder jeg den rigtige vokalist til mit arrangement?

For at finde den rigtige vokalist til dit arrangement skal du først identificere dine præferencer og krav, såsom musikgenre og atmosfære. Du kan søge online, spørge venner og bekendte eller kontakte bookingagenter og underholdningsbureauer for at finde en vokalist, der passer til dine behov. Det er en god idé at se og høre prøver af vokalistens optrædener, før du træffer en endelig beslutning.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvordan bestemmer jeg, hvilken musiker der passer til min begivenhed?

Det afhænger af din begivenhedstype og publikums præferencer. Vi kan give dig råd om den bedste musiker til din begivenhed baseret på genrer, stilarter og musikrepertoire.

Hvordan bestemmes prisen for en musiker?

Prisen afhænger af flere faktorer, herunder musikerens popularitet, optrædendens varighed og beliggenhed. En af vores bookingagenter kan give dig et pristilbud baseret på dine ønsker og behov.

Kan musikeren spille specifikke sange eller musikgenrer?

Ja, de fleste musikere er villige til at spille specifikke sange eller musikgenrer, men det afhænger af deres repertoire og stilarter. Det er vigtigt at diskutere dine ønsker og behov med musikeren på forhånd.

Hvad kræves der af udstyr og plads til en musiker?

Det afhænger af musikerens størrelse og udstyrskrav. Det er vigtigt at diskutere eventuelle udstyrskrav og tekniske behov med os på forhånd for at sikre, at der er tilstrækkelig plads og udstyr til deres optræden.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Zangeres - Evenses.jpg Dj med sangerinde
Pris på forespørgsel
4,8 (13 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!