• Festsang
  • sangskriver
  • specieltlavet
Festsang
sangskriver
specieltlavet

Speciallavet sang

1000 kr - 2500 kr
5 (75 Anmeldelser)

Om Speciallavet sang

Få en personlig lejlighedsang

Står du og mangler en lejlighedsang? Måske er du ikke den fødte sangskriver, heldigvis kan du bestille en personlig sang hos Evenses. En lejlighedssang der passer perfekt til fødselaren, brudeparret eller konfirmanden. Med 25 års erfaring har vores skribent Eva skrevet mange sange. Hun anbefaler, at man vælger en melodi alle kender. Det kunne for eksempel være:

  • Fra Engeland til Skotland
  • Jeg er en papegøje fra Amerika
  • I en kælder sort som kul
  • Det hammer hammer fedt

Uddrag fra sang

Nedenfor ser du et uddrag af en sang skrevet af Eva.

Melodi: I en kælder sort som kul
Vandet har du elsket højt - siden du var lille
Viking-skib og bølgesprøjt - kunne maven drille
Men du nyder med din far, båden sejle og er klar
til i sne dig rulle, iskoldt vand og kulde

Hvis du ikke allerede har fundet idéer og stikord til sangen, så endelig begynd at skrive ned. Gode minder kommer ikke bare frem på kommando. Kig eventuelt billeder og videoer igennem, så kommer du helt sikkert i tanke om nogle sjove oplevelser og interessante karakteregenskaber, som ville være perfekte at få med i sangen.

Ønsker du ikke en sang, men derimod en tale, så laver Eva også taler på vers. Det er også muligt at bestille sangene, så de er klar til festen, så slipper du for at bruge tid på opsætning og printning.

Har du spørgsmål til lejlighedssange er du velkommen til at kontakte vores event manager.

Ønsker du at booke en sanger til at synge lejlighedssangen er det også muligt at finde på vores hjemmeside. Det kunne også være en stor hjælp at få en musiker til at spille for, så bliver det lidt nemmere at synge for.

Tjek tilgængeligheden af Speciallavet sang her.
Fra kl.

75 Anmeldelser
5 (75 Anmeldelser)

Ulla
Eva fik lavet en FULDSTÆNDIG FANTASTISK sang til min mand. Den ramte “spot on” med pudsigheder, dyder og evner. Der blev hvinet af grin, tørret øjne og næser og jeg fik givet udtryk for min taknemlighed til ham uden at det blev for “floskelagtigt”. Eva bruger ord og vendinger, så det lyder helt ægte. Som om hun kendte min mand og jeg. Inden hun gik i gang spurgte hun meget ind til hvem vi var. Jeg kan VARMT anbefale Eva
Karen
Kære Eva. Sangen var lige det jeg havde tænkt. Stor tak for din hurtige og præcise hjælp, også med det sidste. Flot sat op.
Sanne
Mange tak for sangen, den er god – og vi glæder os til at synge den for dem. Det var hurtigt, at du fik skrevet sangen. Det havde vi ikke ventet. Tusind tak for hjælpen.
Dina og Allan
Hej Eva. Jeg vil bare lige sige mange tak for sangen. Rigtigt godt stykke arbejde. Vi, brudeparret og gæsterne synes den passede rigtigt godt ind. Så mange tak herfra. Vi er i hvert fald tilfredse med både din hjælpsomhed og slutresultatet.
+ se alle anmeldelser

Ofte stillede spørgsmål

Laver i andet end det der er på siden?

Tag endelig kontakt til os, hvis du/I har forespørgsler på noget i ikke finder på siden!

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Festsang Speciallavet sang
1000 kr - 2500 kr
5 (75 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!