fotograf
1/13
fotograf
fotograf
fotograf
fotograf
fotograf
fotograf
fotograf
fotograf

Firma fotografering

Pris på forespørgsel
4,5 (2 anmeldelser)

Om Firma fotografering

Vi tilbyder en firmafotografering til en lang række lejligheder. Fra en kort fotodokumentar ved en produktpræsentation, til en begivenhed, der varer hele dagen, vores firmafotograf er tilgængelig overalt. Vores professionelle fotograf har allerede taget mange billeder til forskellige firmafester, åbningsceremonier og messer. Vi tilbyder komplette pakker med firmafotografering til rimelige priser.

Vi arbejder normalt med fotografen Dilan, vi har samarbejdet med ham i årevis, med gode resultater. Hvis fotografen ikke er tilgængelig, kan vi altid foreslå en erstatning, også selvom han ikke kan møde op i sidste øjeblik. Alle fotografer vælges omhyggeligt af os. Dette sker med et foreløbigt møde og en fototest, på den måde sørger vi for at have valgt de bedste fotografer.

Vi lover en professionel, fokuseret fotograf, der leverer smukke billedrapporter til din lejlighed. Albummet er et smukt og varigt minde om forretningsmødet, for dig selv, dine kolleger og også dine gæster!

Ønsker du at ansætte en fotograf til din begivenhed, sociale cocktails, åbningsceremoni eller produktpræsentation? Se vores fotograf demoer her. Du kan bestille dine smukke firma fotograferings muligheder via vores hjemmeside.

Vores fotograf er tilgængelig med meget kort varsel, for at sikre en strålende kvalitets billede dokumentation.

Dette er de tilgængelige pakker, du kan vælge imellem

Mulighed 1: Foto rapport 3950 kr, -

- professionel fotograf, der tager billeder ved din lejlighed i 2 timer

- telefonisk Introduktion

- mindst 50 smukke billeder med professionel efterbehandling

- billeder leveres digitalt i høj kvalitet

- Prisen inkluderer rejseomkostninger

Mulighed 2: Foto rapport for en del af dagen 4950 kr, -

- professionel fotograf, der tager billeder ved din lejlighed i 4 timer

- telefonisk Introduktion

- mindst 100 smukke billeder med professionel efterbehandling

- billeder leveres digitalt i høj kvalitet

- tilbud inkluderer rejseudgifter

Mulighed 3: Heldags Fotosession 8950 kr, -

- professionel fotograf, der tager billeder til dit event i 8 timer

- telefonisk Introduktion

- mindst 200 smukke billeder med professionel efterbehandling

- billeder leveres digitalt i høj kvalitet - Prisen inkluderer rejseomkostninger

- tilbud inkluderer rejseudgifter

Mulighed 4: Eksklusive Foto rapport 10.500 kr, -

- professionel fotograf, der tager billeder til dit event i 10 timer til din lejlighed

- telefonisk Introduktion

- mindst 250 smukke billeder med professionel efterbehandling

- billeder leveres digitalt i høj kvalitet

- Prisen inkluderer rejseomkostninger

Tjek tilgængeligheden af Firma fotografering her.
Fra
Til
Kategori:

2 anmeldelser
4,5 (2 anmeldelser)

Willem
Smukke billeder taget under vores firmafest! Udført fra et flot synspunkt, fantastisk! Virkelig tilfreds med fotografen. Han vidste præcis, hvordan han ønskede at tage smukke billeder.
Freya Thijssen
Flot begivenhed med alt tilhørende! Sjove minder fra festen, som det også kan ses på billederne!

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

fotograf Firma fotografering
Pris på forespørgsel
4,5 (2 anmeldelser)
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!