Fotohokje boeken bruiloft feest.jpg
1/11
Fotohokje boeken bruiloft feest.jpg
bVKERVABY
BPIyJvs
Fotohokje boeken voor uw bijeenkomst
Een leuk fotohokje huren
Fotohokje
fotobooth boeken bruiloft
fotohokje huren bruiloft feest

Photobooth

Pris på forespørgsel
4 (3 anmeldelser)

Om Photobooth

Et opsigtsvækkende billede er kilden til det perfekte minde fra din fest eller festlige begivenhed og især, hvis billedet er taget, når der var en opløftet stemning. Evenses foreslår derfor, at du lejer en photo booth. Med en photo booth tilføjer du din fest, dit bryllup eller din festlige begivenhed en helt speciel stemning og efterlader gæsterne med nogle særlige minder. Vores photo booths findes i mange varianter, det er bare om at reservere en af dem.

En photo booth kommer med et stort udvalg af festlige rekvisitter, såsom overskæg, briller m.v. Tilbehøret giver gæsterne det perfekte festlige look. De tager fra 3-4 billeder hver gang og mellem hvert billede er der en kort pause. Her kan gæsterne skifte kropsstilling, bytte rekvisitter eller endda nå at skifte tøj. Når billederne er taget, printes de som et enkelt billede. Du kan gøre billederne endnu mere personlige ved at tilføje navne og/eller logo på hvert enkelt billede. Alle billederne er tilgængelige i digitalt format for gæsterne.

En photo booth leveres med:

Photoshoot (at få taget alle billederne)
Udskrivning af billeder
Alle nødvendige rekvisitter (festlige briller, parykker m.v.)
Alle billederne er digitalt tilgængelige for kunderne
Mulighed for egen navn/logo/personlig tekst på alle billeder

På denne side kan du se nogle billeder og en video af, hvordan photo boothen ser ud. Hent inspiration her, og kontakt os og få et uforpligtende tilbud.

Kunne du tænke dig at leje en photo booth til dit firmaarrangement, bryllup, din fest, dit jubilæum, din fødselsdag eller dit bryllup? Kontakt os med det samme pr. telefon eller på mail og få et uforpligtende tilbud.

Tjek tilgængeligheden af Photobooth her.
Fra
Til
Anmodet om 42 gange

3 anmeldelser
4 (3 anmeldelser)

Marianne
Vi har simpelthen grinet så meget af de billeder! Alle var vilde med vores photo booth, og alle gæsterne har sørget for, at billederne har fået helt speciel plads i hjemmet
Phillip
Der blev sørget for det hele, god kommunikation og flotte billeder. Nu har vi et sjovt minde fra firmafesten.
Micheal
Rigtig dejligt at have en photo booth til rådighed til vores fest for medarbejderne! Sjovt for de ansatte og sindssygt sjovt at tage de skøre billeder sammen med kollegerne.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Fotohokje boeken bruiloft feest.jpg Photobooth
Pris på forespørgsel
4 (3 anmeldelser)
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!