5 gode grunde til at fejre din fødselsdag!

Verjaardagsfeest organiseren.jpg

Fejr din store dag!

Måske tænker du at der ligger for meget arbejde i at planlægge og afholde en begivenhed som ens fødselsdag. Men vi hos Evenses er her for at fortælle dig, at det behøves ikke være så svært som du går og tror. Du kan altid booke en event manager til at planlægge din fødselsdagsfest for dig. Her vil vi komme med 5 grunde til hvorfor det er så vigtigt at fejre ens fødselsdag.

Grund 1: Samle familie og venner

En fødselsdag er altid en god mulighed for at samle familie og venner. Måske har du en travl hverdag, måske gælder det samme for din familie og venner, så hvorfor ikke bruge en fødselsdag til at samle dine kære. Måske kan det være du kun vil invitere en håndfuld venner eller måske vil du invitere alle du kender til din runde fødselsdag.

Grund 2: God undskyldning for lækker mad og drikke

En fødselsdag er en god undskyldning for at forkæle sig selv og ens gæster med lækker mad og drikke. Det kunne være du ville invitere på pizza fra en food truck eller måske kunne en pandekage stand friste forsamlingen. Vi har mange forskellige food trucks med mad fra alle verdens hjørner som ville imponere gæsterne, og ikke mindst efterlade gæsterne mætte og tilfredse.

Hvad med at slukke tørsten med en lækker cocktail bar med dine personlige bartendere eller måske ville en forfriskende juicebar lige være sagen. Lige meget hvad du ønsker at servere for dine gæster, så er Evenses her til at hjælpe dig med netop dette.

Grund 3: Gaver

Hvad er bedre end gaver? En fødselsdagsfest er hyggelig og en dejlig dag. Det kan også være praktisk at holde fødselsdag. Måske mangler du en ny støvsuger, brødrister eller en vase. Dine venner og familie forkæler dig med alt det du ikke gider købe, og du får lov til at planlægge en hyggelig dag for dem som tak.

Grund 4: Fest og farver er sundt for sjælen

Hos Evenses tilbyder vi mange forskellige former for underholdning til din fest. Har du lyst til at booke et band som vil optræde med dine yndlings hits eller vil du booke en Dj, der uden tvivl vil sætte gang i dine gæster. Underholdningen behøver ikke kun at være musik det kan også være at du ville leje et casino event og overaske alle dine gæster med en casino aften.

Latter er ligesom fest og farver sundt for sjælen, så hvorfor ikke booke en stand up komiker som helt sikkert vil underholde dig og dine gæster. Eller hvad med en hypnotisør der vil forbløffe og overraske dine gæster.

Man kan ikke gå ned på pynt til ens fødselsdag og pynt giver ikke kun en fed stemning, hvilket også gør en glad. Hvem bliver ikke glad af at se balloner, konfetti og dannebrog pyntet rundt i lokalet?

Grund 5: Det er en særlig dag så hvorfor ikke gøre den helt unik.

Du har kun fødselsdag en gang om året, så hvorfor ikke fejrer det med manér og gøre festen uforglemmelig, så ville du altid have mindet.

Derfor er det også oplagt at booke en fotograf til at forevige øjeblikket. Det kunne også være du var interesseret i noget anderledes som en karikaturtegner. En karikaturtegner tegner dig og dine gæster. Disse tegninger kan du og dine gæster tage med hjem og se tilbage på. Der er ingen der glemmer tegningerne og den fede fødselsdagsfest du holdte.

Lige meget hvilken fødselsdagsfest du skal holde kan du finde nogle ideer til et tema her, så du kan holde en fed temafest.


Ønsker du at booke underholdning til din fødselsdagsfest? Du er velkommen til at kontakte os. Vi kan skræddersy et tilbud, der tager højde for dine ønsker og alle omkostninger forbundet hertil. Evenses kan tilbyde dig en samlet pris, således du ikke står tilbage med uforudsete udgifter. I sidste ende vil du stå med et uforpligtende tilbud



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!