Book en DJ, der spiller din yndlingsstil

DJ til fest

Book en DJ til din fest

Planlægger du et arrangement? Lige meget hvilket arrangement du står overfor at skulle planlægge så er en dj altid en festlig indslag som for gæsterne på dansegulvet. Der findes et stort udvalg af dj som specialisere sig indenfor forskellige genré. Valget af DJ er en vigtig og det vil helt sikkert påvirke atmosfæren under arrangementet.

Evenses tilbyder et bredt udvalg af DJ's, som hver især har sin unikke stil og spiller forskellige genrer. Vi tilbyder følgende DJ’s:

Disco DJ
Vinyl DJ
80's 90's DJ
Lounge DJ
House DJ
Allround DJ

Book en Disco DJ!

Planlægger du en disco temafest? Book en Disco DJ til din fest. Vores Disco DJs spiller gamle klassikere fra genré som disco, funk og soul. Hvis du booker en Disco DJ, vil Dj´en sørge for musik som uden tvivl vil sparke gang i dit arrangement og få gæsterne på dansegulvet. Det er tid til at bringe dine dance moves til dansegulvet, for med en disco DJ ville ingen være i stand til at stå stille.

Book en 80'er 90'er DJ!

Interesseret i en DJ der giver dig flashback til 80'erne og 90'erne? I så fald er en 80ér og 90ér Dj noget for dig.

Måske er du ved at planlægge en årti temafest, med årtierne 80érne eller 90érne som årti. Så er en 80'er/ 90'er DJ et godt valg til din fest. Vores DJ's gør din fest til et storslået show og spille alle de bedste sange fra 80érne og 90érne. Voksede du op i løbet af denne tid? Så kan du regne med en fest med flashbacks, når vores 80'er og 90'er DJ begynder at spille dine gamle yndlingssange. Dans og syng med på sange fra Madonna, George Michael, Prince og Aqua.

Book en Lounge DJ

Vil du have en mere afslappet baggrundsmusik til dit event. Ligemeget om du skal holde en virksomhedsarrangement eller en fødselsdagsfest, så er baggrundsmusik en dejlig afslappende måde at underholdende gæsterne på, samtidig med det ikke stopper gæsterne fra at snakke. Så er det en super god ide at booke en Lounge DJ. Da musikken som lounge DJ’en spiller, er afslappende og giver en fornøjelig atmosfære til dit event.
Leder du efter en dj med lidt mere gang i i slutningen af ​​aftenen? Så er det selvfølgelig også muligt. Vores lounge DJs er meget fleksible. Det er derfor ikke noget problem for DJ’en at starte lyriske sange med lidt mere gang i.

Book en house DJ!

En house DJ gør din fest endnu mere spektakulær. Disse DJ’s spiller de nyeste sange, spreder en god stemning på dansegulvet og får alle til at synge. Hvis du booker vores House DJ skaber de altid et godt samspil med publikum. Takket være denne interaktion vil dine gæster virkelig nyde musikken og ikke mindst stemningen. Hvis du vil have gang i din fest, så er en House Dj det du mangler.

Book en Allround DJ!

Har du svært ved at beslutte dig? Ønsker du at høre musik fra alle disse DJ's: Disco DJ, 80'er & 90'er DJ, Lounge Dj og House DJ? Så book en allround DJ. En Allround DJ løser dette for dig. Vores fleksible Allround DJ’s er velegnede til alle slags arrangementer, ligemeget om det er et bryllup, en fødselsdagsfest eller et firmaarrangement. Ved at booke en Allround DJ hører du både de seneste hits fra hitlisterne, men også de dejlige gamle gode klassikere som vi alle elsker at synge med på.

Vi står for udstyret.

Intet problem. Når du booker en DJ til din fest hos Evenses, vil DJ’en medbringe sit eget udstyr til din begivenhed. Du behøver ikke at bøvle med lyd- eller lys udstyr. Hvis du lejer en DJ sammen med en musiker, behøver du heller ikke bekymre dig om dette. Hvis du ville have endnu mere lyd end vores DJ kan medbringe er du velkommen til at se nærmere på dette her. Det kan også være du ønsker dig noget lys som skal kører sammen med musikken eller måske er du på udkig efter et imponerende lasershow? Hvis dette er tilfældet, så er du kommet til det rigtige sted. Det kunne også være en ide at leje et oplyst dansegulv til dit arrangement, som gøre det umuligt for gæsterne at sidde stille.

Lidt ekstra?

Hvad med at tilføje lidt ekstra til din dj? Hvad med en sanger? Eller hvad med en saxofonist eller en violinist. Ved at tilføje lidt ekstra til din dj booking, giver det en endnu federe oplevelse som dine gæster sent ville glemme. Det kan også være du ville have et silent disco event med en dj. Her står dj´en for musikken ved at styre de kanaler som bliver tilsluttet høretelefonerne, det kan være du ville have musik fra hitlisterne på den ene kanal, klassikere på den anden og house musik på den tredje. Dette er et event din gæster uden tvivl ville elske.

Et brag af en fest

Hvis du booker en DJ hos Evenses, kan du være 100% sikker på et professionelt og underholdende show med den bedste lyd. Alle vores DJ's vælges omhyggeligt af os. De har mange års erfaring og ved lige hvordan de skal levere et spektakulært show. Du kan se mere om de forskellige dj vi tilbyder her hos Evenses lige her.


Er du ikke sikker på, hvilken underholdning der passer bedst til dit næste event? Eller vil du arrangere en stor fest og har brug for hjælp og råd? Så er vi på Evenses klar til at hjælpe dig. Vi er glade for at fortælle dig om de forskellige muligheder og tilbyde dig forskellige løsninger til en vellykket fest. Vi står klar til at give dit uforpligtende rådgivning og tilbud



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!