Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
DJ og Saxofonist
100% match

DJ og Saxofonist

Fantastisk show med en DJ og en live saxofonist!
Denne optræden kombinerer det bedste fra begge verdener, en fantastisk præstation fra en live saxofonist sammen med en DJ der tilpasser sig mu...
Mere information

4,8 (9 Anmeldelser)
13500 kr - 22000 kr
DJ Cool
100% match

DJ Cool

Skal du bruge en festlig DJ?
DJ Cool Den jyske DJ Cool er klar til at sætte gang i dansegulvet til din fødselsdagsfest uanset om det er en 30 års eller en 80 års fødselsdagsfest. Med 25 års ...
Mere information

5 (12 Anmeldelser)
9500 kr - 14700 kr
DJ 2night
100% match

DJ 2night

DJ Show med vores allround DJ, med tilhørende professionelt lys og lyd.
Vores allround DJ Show er leveret med en all-round DJ, professionel DJ, lydudstyr og et fantastisk lysshow! Alle vores ...
Mere information

4,8 (8 Anmeldelser)
6000 kr - 11000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Hyr allround DJs til dit event

Er du i gang med at planlægge dit næste event, fødselsdagsfest, firmafest eller din bryllupsfest, hvor du mangler en DJ, som kan tilfredsstille alle dine gæster? Så book en allround DJ til dit event! En alsidig DJ, som kan få alle ud på dansegulvet, og der bliver ingen sure miner, da samtlige hits bliver spillet.

dj_allround.jpeg

Hvorfor booke en allround DJ?

En DJ er det som kan fuldende din fest, da du er sikret at der kommer god musik ud af højtalerne hele natten, og kan gøre en stor forskel til din fest. En alsidig DJ kan tilpasses efter dine ønsker og behov.

En alsidig DJ er den perfekte DJ, da du får en bred vifte af musik. Alle vores DJs har flere års erfaring, og sætter en ære i at spille til hvert eneste event, og få samtlige gæster ud på dansegulvet.

En alsidig DJ er det absolutte bedste valg til dig, som elsker forskellige musikgenre, og som vil sikre at der er noget for enhver smag. Uanset om du drømmer om musik fra 80 erne, danske tophits eller pop, så har vi den helt rigtige DJ til dit arrangement, som kan lave en god kombination af mange forskellige musikgenrer.

Vores DJ kommer med deres eget DJ utrustning, så du ikke behøver at bekymre dig, men hvis du har udstyr på stedet, kan du angive dette på forhånd, så bliver der taget højde for dette. Alle vores DJs er professionelle og de specialiserer sig i at tage sig af alle dine musikalske ønsker og behov for festen.

Har du bestemte sange du ønsker spillet ud på aften, så lad din DJ det vide inden eventet, så undgår I misforståelser og du er sikret den perfekte aften. Dine gæster kan også ønske sange til selve eventet, og vores DJ vil gøre alt for at opfylde deres sangønsker på stedet.

dj_allround_2.jpeg

Book en DJ med en musiker

Hvis du ønsker at skabe en særlig oplevelse for dine gæster, så kan du booke en DJ med en musiker. Vi har mange forskellige muligheder, og det er altid et sikkert hit når der kommer en musiker med til en DJ booking.

En DJ og en musiker passer til alle slags events, og vi har flere forskellige sammensætninger, så der er helt sikkert en som passer til dit event. Vi har både en en DJ med en saxofonist, som kan skabe en lidt jazzed stemning til dit event. Eller måske en DJ med en guitarist, som kan skabe noget helt unikt til dit event. Måske du hellere ønsker en DJ og violinist - dette kan vi også klare.

Vi har også mulighed for at sammensætte en DJ med en sanger eller sangerinde, som synger ind over en DJ’s sæt. Dette kan også give noget helt særligt til dit event, og kan give noget mere nærhed.

Der er mange muligheder, og du er altid velkommen til at kontakte os for nærmere information. Vi har helt sikkert løsningen der passer til dit event, og er du helt ideløs, så hjælper vi dig med at komme frem til det helt rigtige.

Book en Allround DJ til din fødselsdagsfest, firmafest, bryllupsfest eller event!

Vi har mange forskellige dj til fest, og helt sikkert en som passer til dit arrangement. Du kan booke allround DJs hos os, som spiller musik for dig og dine gæster, så I ikke kan stå stille.

Ønsker du at booke en af vores dygtige Allround DJ's? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilken DJ, der er det bedste match til din fest. Vi har et bredt sortiment af dj s og vi vil gøre alt for at hjælpe dig og finde den rette til dit event.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores Allround DJ's her.

Hvad koster det at booke en allround DJ?

Oftest er en DJs pris timebaseret, så det kommer an på hvor længe du ønsker at din DJ skal spille, og som oftest har de også et start gebyr. Derefter kommer det an på hvad du har brug for og hvor i landet dit event finder sted.

Hvilke slags musik spiller en allround DJ?

En allround DJ spiller blandet musik til din fest, og spiller altså ikke kun en genre. En allround DJ kan spille lige den slags musik du ønsker, og har du særlige ønsker til sange så lad vedkommende det vide.



Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!