Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Mavedanser
100% match

Mavedanser

Book en mavedanser til optræden og/eller undervisning/workshop her!
Vores professionelle mavedanser er uddannet scenekunstner i London og har optrådt og undervist i mavedans siden 2010 både i...
Mere information

5 (2 anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Orientalsk mavedans
100% match

Orientalsk mavedans

Her kan du leje en professionel mavedanser
Få en orientalsk oplevelse Ønsker du en orientalsk oplevelse? I så fald er det oplagt at leje vores dygtige mavedanser. Denne professionelle danse...
Mere information

5 (1 anmeldelse)
3500 kr - 6000 kr
Pole danser
100% match

Pole danser

Giv dine gæster et fantastisk show med polestang.
Poledanserne er meget professionelle og skaber et imponerende show. Giv dine gæster noget spændende og book en optræden med pole dance til ...
Mere information

4,8 (4 anmeldelser)
4500 kr - 8000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book mavedanser til dit event

Er det dig, som har ansvaret for at booke underholdningen til den næste firmafest, jubilæumsfesten, vejfesten eller måske din egen fødselsdag? Hvorfor så ikke booke en mavedanser? Uanset hvad du skal booke til har Evenses et bredt udvalg af underholdning og forskellige shows til dit næste event.

Hvorfor boooke en mavedanser?

Mavedans er meget smukt og specielt, og det kan skabe en eksotisk og magisk stemning til dit næste event. De er spændende og sensationelle, og vores dygtige mavedansere kan med sikkerhed give en flot og festlig stemning til dit event.

Mavedans er en af de ældste danse, der findes. Med vores professionelle mavedanser er du garanteret en optræden med flotte kostumer, som vækker opmærksomhed. Det er ganske enkelt en type underholdning, som man ikke ser hver dag, og hvis du vil prøve noget nyt, så prøv en der kan danse mavedans.

Hvis du booker en som danser mavedans til dit næste event, er du og dine gæster garanteret en god underholdning. Du kan booke din næste akrobatiske danser her hos Evenses, uanset hvilken type event du er ved at planlægge.

mavedanser.jpeg

Hvad er mavedans?

Denne type dans stammer fra den arabiske halvø det gamle persien og nordafrika, og er orientalsk dans. Hvert land har har sine dansetraditioner, og det kan varierer betydeligt fra egn til egn. Det er en type af underholdning som både er underholdende graciøst og fortryllende.

Du kan booke en mavedanser til hvilken som helst type event, det er kun din egen fantasi, der sætter grænser. Det kan være du ønsker en mavedanser til bryllup, jubilæum eller firmafester, der er mange muligheder.

Du kan også kombinere flere typer underholdning, hvis du ønsker dette. Du kan f.eks. kombinere en mavedanser med en DJ eller en guitarist. Du kan også booke en karikaturtegner, styltegænger, spåkone eller tryllekunstner.

Der er mange muligheder, og vi kan finde den helt rigtige løsning til dig uanset om du ønsker en slags underholdning eller at kombinere det med andre, så kan vi hjælpe dig. Hvis du booker en mavedanser én gang, så får du lyst til at gøre det til dit næste event også.

mavedanserinde.jpeg

Book en mavedanser til din vejfest, firmafest, bryllupsfest eller jubilæum!

Du kan altid kontakte os for at få et uforpligtende tilbud, om underholdning til din næste fest. Vi hjælper dig gerne, og vi har helt sikkert en løsning, som passer til dig, dine drømme og dit event.

Ønsker du at booke en mavedanser? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke act, der er det bedste match til din fest. Du kan bede om at få et tilbud, der tager højde for alle omkostningerne.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores mavedansere her.

Hvad koster det at booke en mavedanser?

Prisen på en mavedanser afhænger af, hvor i landet din begivenhed bliver afholdt, hvor mange mavedansere du ønsker og hvor længe der skal danses.

Hvor længe varer en mavedanseshow?

Du kan både book et kortere show à 15-20 minutter, men du kan også booke længere shows à 45-60 minutter. Det er også muligt at de laver flere acts i løbet af en aften. Du er velkommen til at kontakte os for at finde mere information.



Hvorfor booke en mavedanser?

Mavedans er en smuk og yndefuld danseform, som mange mennesker finder attraktiv at se på. Dansen kan bruges til forskellige typer begivenheder som bryllupper, fødselsdagsfester, firmaarrangementer og kulturelle festivaler.

Hvad er sikkerhedsforanstaltningerne for en mavedanser?

Sikkerhed er et vigtigt aspekt ved enhver kunstnerisk aktivitet, herunder mavedans. Danseren skal være trænet og have de rigtige sko og det rigtige tøj på til sin optræden. Det er også vigtigt at skabe et sikkert miljø med det rette underlag og den rette belysning.

Hvilken slags tilføjelse har et show til dit arrangement?

Et show kan være en god tilføjelse til dit arrangement, da det giver en ekstra dimension af underholdning, der vil underholde og blive hængende hos dine gæster. Afhængigt af den type show, du booker, kan det også give dit arrangement en bestemt atmosfære eller et bestemt tema.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!