Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Martin sanger
100% match

Martin sanger

Book Martin til en uforglemmelig begivenhed
Sangeren og guitaristen Martin har efterhånden rørt ved det meste i den danske musikbranche. Han har igennem de sidste 25 år haft hovedroller, fler...
Mere information

4,8 (10 Anmeldelser)
5000 kr - 10000 kr
Dansk folkeorkester
100% match

Dansk folkeorkester

Book et dansk folkeorkester til at spille til dit arrangement
Originalt dansk folkeorkester Dette folkeorkester er mere end bare et band. Med seks års erfaring og en passion for musik, har de...
Mere information

5 (11 Anmeldelser)
10000 kr - 15000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Sanger

Skal du booke en sanger til din fest, fødselsdag eller fødselsdag?

Hos Evenses tilbyder vi dig de bedste danske sangere til dit arrangement. Vi arbejder udelukkende med professionelle kunstnere som har stor erfaring. Vores sangere kan bestilles i alle former for forskellige stilarter. På denne måde kan du leje en pop, jazz, blues, soul eller rock sangere til at udføre et cover. Du kan også leje sangere, der har en ledsager med så du oplever en kraftigere forestilling. Vi har en række sang-guitarister, sang-pianister og sanger der er supleret med en DJ.

Når du leder efter en kunstner til dit bryllup i baggrunden, kan du booke en af vores sangere. Hvis du foretrækker at booke en sanger, der udfører popmusik til dit event, kan du bestille vores allround sanger.

Hvad skal du passe på, når du bestiller en sanger?

Bookingsprocessen for at ansætte en sanger til din fest er ikke kompliceret, men det kræver en vis viden. For eksempel er det nyttigt at vide, om sangere, som du synes er egnede til din fest, får hjælp af en reservationsagent, eller om de repræsenterer sig selv i kontakt med kunderne. Bortset fra det faktum, at dette kan give dig lidt mere information om, hvorvidt du bliver nødt til at betale en provision til en mellemmand, vil du også vide, hvem du skal henvende dig til for at tale om en forestilling på din fest. Disse oplysninger er ofte ret lette at finde online.

Når du bestiller en sanger, vil prisen for forestillingen normalt være ret hurtig i det første interview. Afhængigt af din tilgang kan du straks navngive et budget og på baggrund heraf fortsætte med at tale med sangeren eller hans repræsentant, eller du kan først holde dit budget for dig selv og først bede om et tilbud fra sangeren. Generelt, når det kommer til pris, er der en hel del plads til forhandling, hvis du er villig til at gøre det.

Når man diskuterer prisen på forestillingen, er det også vigtigt at være opmærksom på eventuelle forudsætninger, der påvirker omkostningerne. Overvej omkostningerne ved en kunstners varme måltid og drikke, omkostningerne ved transporten, og om der skal reserveres en overnatning for ham. Dette er alle faktorer, der påvirker prisen på en kunstner, og som alle vil blive beregnet til det endelige forslag.

Når du bestiller en sanger til din fest eller begivenhed, modtager du snart en kontrakt. Den indeholder alle de betingelser, som både dig, kunden og kunstneren skal opfylde. Det er afgørende at læse dette dokument grundigt, før du lægger din underskrift under det. Vi anbefaler endda, at du ser sådanne kontrakter med en festplanlægger, der har erfaring med at booke sangere, så du ikke bliver konfronteret med ubehagelige overraskelser senere.

Det er også af denne grund, at vi anbefaler at arbejde med en virksomhed med erfaring som Evenses. I årenes løb har vi booket hundreder af forskellige handlinger til meget forskellige typer begivenheder, og vi er glade for at gøre denne viden tilgængelig. Ikke kun ved vores reservationsspecialister, hvad de skal kigge efter, men vi har også et godt samarbejde med vores acts og kan gøre bookingprocessen mere tilbøjelig til at gå godt.

Hvad er fordelene ved at arbejde med et erfaren bookingbureau?

Nogle gange kan reservationsagenter gøre mere skade end gavn, men i langt de fleste tilfælde repræsenterer de merværdi for kunstneren og for de kunder, der ønsker at booke ham. At arbejde med Evenses har sine fordele og holder bookingprocessen stressfri.

En bookers vigtigste rolle er at fokusere på alt, hvad der skal gøres for at sikre, at alt går rigtigt. Dette betyder, at en booker beskæftiger sig med sangerens dagsorden, kontraktforhandlinger og kommunikation med kunder. Som et resultat vil du beskæftige dig med en person, der kender mulighederne for den sanger, du vil booke, og hvordan du kan gå hen og booke dem. Hvis sangeren forsøger at arrangere alle detaljer selv i en travl uge, kan klientens kommunikation med kunstneren brydes. Derfor vil Evenses fungere som mellempartiet for at hjælpe begge sider med at få det, de har brug for.

Som vi skrev før, har Evenses også et stort antal kontakter, der kan være nyttige, når man booker sangere. Vores medarbejdere kan allerede fortælle dig bestemte ting om sangeren med hensyn til præferencer, muligheder og omkostninger for blot at nævne et par ting.

Hvis du vil finde ud af mere om at arbejde med Evenses for at booke en sanger, kan du altid se på resten af ​​vores hjemmeside. Ud over en oversigt over sangere i vores portefølje kan du også bruge vores indbyggede søgemaskine til at lede efter sangere, der passer godt sammen med den fest, du skal arrangere.

Hvad kan Evenses gøre for dig, når du booker en sanger?

Vil du arrangere en fødselsdags-, bryllups- eller firmaarrangement, og vil du booke en sanger? Så er du kommet til det rette sted. Fra blues sangere og popmusikere til engelske og skotske sangere, Evenses hjælper dig med at finde den ideelle handling til din fest på ingen tid. Derudover kan du også booke en sanger, der leverer en musikalsk tilføjelse såsom en guitarist eller pianist. For eksempel inkluderer vores portefølje sanger-guitarister, sanger-pianister og sanger-harpister.

Du kan også kontakte os for at booke sangere med national og international berømmelse. Hvor ofte går du til en fest, hvor den originale kunstner udfører en sang, du i øjeblikket lytter til i radioen eller Spotify? Med vores hjælp kan du booke berømte sangere på ingen tid. Vi tager os af direkte kontakt med ledelsen af ​​disse store navne og hjælper dig med at nå en god aftale med dem. Du sparer meget mere tid i organisationsprocessen ved at få hjælp fra Evenses.

Kort sagt er det en god idé at booke en sanger til det arrangement, som du organiserer, så længe du har en idé om, hvilken slags. Der er mange valgmuligheder, og der er flere faktorer at passe på, når du bestiller en sanger. Selvfølgelig hjælper det, hvis du ved præcis, hvilken type fest du skal arrangere, så kunstneren giver mening ved dit arrangement. En engelsk folkesanger kan for eksempel give pubben meget liv, men på en fest med et urban hip-hop-tema ville han være i de forkerte omgivelser.

Hos Evenses kan vi hjælpe dig med at booke sangeren, der passer perfekt til den begivenhed, du har i tankerne, og vi vil prøve at få det bedste tilbud til dig. Du er velkommen til at gennemse vores websted for at få flere oplysninger om vores portefølje og de tjenester, vi tilbyder. Hvis du har spørgsmål om reservation af en sanger, kan du kontakte os syv dage om ugen, både via tilbudsformularen på hjemmesiden og via telefon og e-mail.

Book en sanger til din fødselsdagsfest, firmafest, bryllupsfest eller festival!

Ønsker du at booke en af vores dygtige sangere? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke sanger, der er det bedste match til din fest. Du kan bede om at få et tilbud, der tager højde for alle omkostningerne. Evenses kan tilbyde dig en pris, inkl. alle omkostninger, således at du aldrig står tilbage med uforudsete udgifter.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores sangere her.

Hvad er fordelene ved at booke en sanger?

Ved at booke en sanger får du en meget mere imødekommende og menneskelig version af de sange, du gerne vil have spillet. Du får muligheden for at se en professionel sanger lægge sin sjæl i netop den sang, du havde ønsket dig til din begivenhed. F.eks. til et bryllup vil dette kunne give en meget mere intim følelse under valsen end en sang spillet over en højtaler kan.

Hvilke slags sangere kan man booke gennem Evenses?

Vi har et meget bredt udvalg af forskellige sangere, så hvad end du leder efter en sanger til brudevalsen, til at ledsage middagen eller til at skabe en elegant baggrundsstemning til en reception kan vi hjælpe dig.

Har I også sangere, der spiller instrumenter?

Ja det har vi. Vi har både sangere, der selv spiller instrumenter, og sangere, der spiller med instrumentalister. Du kan altid kontakte os over email eller telefon, og uddybe hvad du leder efter, så hjælper vi dig gerne med at finde den helt rigtige sanger til din begivenhed.



Hvad er forskellen mellem en sanger og en vokalist?

En sanger og en vokalist refererer begge til en person, der bruger sin stemme som hovedmusikinstrument. Generelt betyder begge udtryk det samme, men de kan bruges i forskellige sammenhænge. "Sanger" anvendes ofte, når man henviser til en person, der synger populære musikgenrer såsom pop, rock, jazz og folkemusik, mens "vokalist" nogle gange bruges mere formelt og kan inkludere klassiske og opera-sangere.

Hvordan kan jeg finde den rigtige sanger til mit arrangement?

For at finde den rigtige sanger til dit arrangement skal du først identificere dine præferencer og krav, såsom musikgenre og atmosfære. Du kan søge online, spørge venner og bekendte eller kontakte bookingagenter og underholdningsbureauer for at finde en sanger, der passer til dine behov. Det er en god idé at se og høre prøver af sangerens optrædener, før du træffer en endelig beslutning.

Skal jeg sørge for lyd- og lysudstyr, når jeg booker en sanger?

Nogle sangere leverer deres eget lyd- og lysudstyr, mens andre forventer, at det stilles til rådighed af arrangøren. Det er vigtigt at kommunikere med sangeren eller bookingbureauet om, hvad der er inkluderet i deres pris, og hvad du som arrangør skal sørge for.

Kan en sanger tage imod specielle musikønsker til mit arrangement?

Mange sangere er glade for at imødekomme specielle musikønsker, så længe de får tilstrækkelig tid til at forberede og øve numrene. Når du booker en sanger, skal du angive eventuelle særlige ønsker, så de kan tage højde for det i deres forberedelser og give dig den bedst mulige oplevelse.

Hvad er en vokalist?

En vokalist er en musiker, der primært fokuserer på sang og bruger sin stemme som det vigtigste musikinstrument. Vokalister kan optræde solo, i duoer, bands eller orkestre og dækker et bredt spektrum af musikalske genrer, herunder pop, rock, jazz, klassisk, opera og folkemusik.

Hvilke typer arrangementer er en vokalist velegnet til?

En vokalist er velegnet til en bred vifte af arrangementer, herunder bryllupper, receptioner, firmafester, fødselsdage, jubilæer, middage og kulturelle arrangementer. Valget af vokalist og musikgenre afhænger af dine præferencer og den ønskede atmosfære for dit arrangement.

Skal jeg sørge for lyd- og lysudstyr, når jeg booker en vokalist?

Nogle vokalister leverer deres eget lyd- og lysudstyr, mens andre forventer, at det stilles til rådighed af arrangøren. Det er vigtigt at kommunikere med vokalisten eller bookingbureauet om, hvad der er inkluderet i deres pris, og hvad du som arrangør skal sørge for.

Kan en vokalist tage imod specielle musikønsker til mit arrangement?

Mange vokalister er glade for at imødekomme specielle musikønsker, så længe de får tilstrækkelig tid til at forberede og øve numrene. Når du booker en vokalist, skal du angive eventuelle særlige ønsker, så de kan tage højde for det i deres forberedelser og give dig den bedst mulige oplevelse.

Hvordan finder jeg den rigtige vokalist til mit arrangement?

For at finde den rigtige vokalist til dit arrangement skal du først identificere dine præferencer og krav, såsom musikgenre og atmosfære. Du kan søge online, spørge venner og bekendte eller kontakte bookingagenter og underholdningsbureauer for at finde en vokalist, der passer til dine behov. Det er en god idé at se og høre prøver af vokalistens optrædener, før du træffer en endelig beslutning.

Hvordan bestemmer jeg, hvilken musiker der passer til min begivenhed?

Det afhænger af din begivenhedstype og publikums præferencer. Vi kan give dig råd om den bedste musiker til din begivenhed baseret på genrer, stilarter og musikrepertoire.

Hvordan bestemmes prisen for en musiker?

Prisen afhænger af flere faktorer, herunder musikerens popularitet, optrædendens varighed og beliggenhed. En af vores bookingagenter kan give dig et pristilbud baseret på dine ønsker og behov.

Kan musikeren spille specifikke sange eller musikgenrer?

Ja, de fleste musikere er villige til at spille specifikke sange eller musikgenrer, men det afhænger af deres repertoire og stilarter. Det er vigtigt at diskutere dine ønsker og behov med musikeren på forhånd.

Hvad kræves der af udstyr og plads til en musiker?

Det afhænger af musikerens størrelse og udstyrskrav. Det er vigtigt at diskutere eventuelle udstyrskrav og tekniske behov med os på forhånd for at sikre, at der er tilstrækkelig plads og udstyr til deres optræden.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!