Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Lej festband
1/7
The Frogs
The Frogs
100% match

The Frogs

Få dine gæster ud på dansegulvet med det festlige partyband The Frogs.
Det ultimative festband Tag festen til nye højder og lej det professionelle og erfarne festband The Frogs. Bandets mang...
Mere information

5 (4 anmeldelser)
Pris på forespørgsel
CoverUp
1/6
Festband
Festband
100% match

Festband

Et festband som sprudler af liv og spilleglæde
Festband, som garanterer 100% festgaranti Festbandet sprudler af liv og spilleglæde! Hårene rejser sig på armene og fødderne begynder at leve ...
Mere information

5 (3 anmeldelser)
Pris på forespørgsel
The Groovy Trio
100% match

The Groovy Trio

Lej det perfekte festband til dit kommende arrangement
The Groovy Trio Ønsker du et band fyldt med energi til din fest? The Groovy Trio er et professionelt band med et bredt repertoire. Band...
Mere information

Pris på forespørgsel
Duo fra Pop Society
100% match

Duo fra Pop Society

Musik der passer til alt
Den perfekte musik til dit event Pop Society er en gruppe af sangere og musikere, der sammensættes til netop dit event. Om du ønsker en sanger og en guitarist eller ...
Mere information

9000 kr - 13000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book live musik til brylluper

Skal du giftes og leder efter musik til den store dag?

Skal du giftes med dit livs kærlighed, og er du godt i gang med planlægningen til den store dag? Så er det helt sikkert en rigtig god idé at booke bryllupsmusik i god tid. Når det kommer til live musik, er bryllupsmusik en af vores spidskompetencer. ​​Om det er levende musik til kirken, bryllupsvalsen eller dansemusik, så har vi en masse erfaring med det.

For eksempel har vi en del kunder, der kan lide at planlægge fester, men som synes at planlægningen er mindre morsom. For disse kunder kan vi tage os af hele forberedelsen og organiseringen af ​​musik til brylluppet, de ønsker at arrangere. Alt hvad vi behøver er at vide er, hvilken slags fest de vil arrangere, budget og hvad de har i tankerne med hensyn til slutresultatet.

Det sker dog også regelmæssigt, at vi arbejder med mennesker, der faktisk nyder at planlægge lige så meget som selve festen. Det betyder ikke, at vi ikke kan levere værdi til dem, tværtimod. I sådanne tilfælde kontakter kunder os for specifikke opgaver, såsom at finde en god cateringvirksomhed eller booke en bestemt live-act.

Bryllupsmusik

På grund af alle mulighederne derude, når det kommer til booking af bryllupsmusik, kan det nogen gange være svært at vide, hvad der passer bedst til din begivenhed. Af den grund er det bedst at arbejde med et firma, der har erfaring inden for området. Evenses er sådan et firma. Ikke kun har vi et stort udvalg af muligheder, men vi har også booket og organiseret utallige bryllupper til vores kunder gennem årene.

Uanset hvilken slags bryllupsmusik du leder efter dvs. klassisk musik eller festmusik, kan vi hjælpe dig med at finde den helt rigtige musiker til festen. For at komme i gang kan du kigge på vores hjemmeside.

Særlig musik til en særlig dag

Organiseringen af ​​et bryllup kan blive ret kompliceret, som du måske allerede har oplevet, og musikken er bestemt et af de områder, som du skal være opmærksom på. Når alt kommer til alt, vil du have, at din bryllupsmusik er nøjagtigt det, du leder efter. Hvis du går efter live musik, kan du selvfølgelig vælge mellem forskellige typer af musikere, hvoraf nogle vi kort vil beskrive nedenfor.

Det afhænger selvfølgelig af, hvad du har i tankerne for den store dag, men erfaringsmæssigt ved vi, at et live band ofte er en af ​​de mest populære valg. Det er ikke overraskende i betragtning af følelsen af ​​romantik, som et professionelt band kan hjælpe med at skabe. Duoer, trioer og kvartetter er også populære.

Live bands er også populære til bryllupper. Det gode ved at vælge et godt band er, at du kan gå i mange retninger med det. Der er mange professionelle bands i Danmark. Uanset om du gerne vil have at et jazzband eller et latinband spiller musikken til din store dag, har vi et omfattende netværk af fantastiske bands, der passer til næsten enhver fest.

Vi har også mange bryllups DJ'er til rådighed. Af alle mulighederne på denne liste er en live DJ sandsynligvis den, der kræver mindst plads og planlægning, hvilket gør dette til en mulighed, der også kan fungere perfekt mindre steder. Hos Evenses har vi kontakter med DJ'er i en bred vifte af genrer, lige fra DJ'er og vinyl-DJ'er til disco-DJ'er og DJ'er ledsaget af live instrumenter.

Hvornår er det passende at have musik til brylluppet?

Er du ligesom os helt vild med god musik og underholdning? Så lad os se hvordan vi kan få det til at passe ind i dit bryllup.

  • Vielsesceremonien her vil det være oplagt at booke et klassisk ensemble, der kan spille i kirken eller hvor ceremonien holdes. Det kan også være en sanger, der synger en sang under vielsen eller en musiker på et instrument som tværfløjte, trompet eller violin.

  • Receptionen Her kunne det igen være et klassisk ensemble, en pianist eller et jazzband. Ønsker du at skabe en højtidelig og afslappet stemning på samme tid, så ville lounge musik som jazz eller måske en lounge DJ være en god idé.

  • Middagen Under middagen kan det være rart, at der er en musiker. Der kommer sikkert en del indslag og vi må erkende, at det er bare nemmest med selskabssange, når der er en der synger og spiller for. Vi hjælper dig gerne med at finde lige præcis dét, du leder efter.

Ønsker I derimod noget ekstra til jeres bryllupsfest?
Så kan vi måske være behjælpelige med et liveband, der også har blæsere med ude og optræde. Se dem her eller hvad med et oplyst dansegulv? Har du nogle specifikke ønsker, som du ikke kan finde på hjemmesiden, så tag endelig kontakt til os.

Hvad Evenses kan gøre for dig

En af de store fordele ved at booke professionelle musikere gennem Evenses er, at vi et bredt udvalg af levende musik til fester. Vi kan derfor sørge for både sanger, dj og band til brylluppet. For at give dig et indblik i disse kunders oplevelse kan du også finde omfattende anmeldelser på hjemmesiden om alle tilgængelige muligheder.

Find et band til dit arrangement på vores hjemmeside. Vi sikrer, at live underholdningen, som finder sted ved din ceremoni, reception og / eller bryllupsfest, bliver en succeshistorie. Vi har skrevet en artikel med 10 idéer til musik til dit bryllup. Du kan læse den her.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!