shutterstock_528244012.jpg
1/11
shutterstock_528244012.jpg
tUINLaPjXw
FwtikIbmQ
HGmmtkNM
popdCgpMI
jV onkATE
usUEeyRmSWk
lounge dj huren

Alsidig Lounge DJ

Pris på forespørgsel
4,4 (3 anmeldelser)

Om Alsidig Lounge DJ

Stilfuld lounge, jazz og baggrundsmusik til dit middagsselskab, reception, fest eller event. DJ 'Erase' er perfekt til alle lejligheder, hvor der ønskes imponerende musik, uden at det lyder for intenst. På denne måde kan Dj’en forblive mere i baggrunden, hvilket gør det muligt for dine gæster at have en god samtale. Hvis i ønsker noget musik med mere gang i den, som i kan danse til, kan DJ 'Erase' nemt levere det. Vi sørger altid for, at repertoiret og det nødvendige udstyr matcher dine specifikke ønsker og præferencer.

DJ Erase kan få følgeskab af flere DJ’s: vores jazz og lounge DJ’s har erfaring fra flere af de store danske klubber. De har også optrådt til mange private fester, bryllupper, receptioner, konferencer og firmaevents. Den meget erfarne DJ 'Erase', ved godt hvordan enhver lejlighed kan gøre bedre, med musik.

Komplet pakke med lys, lyd og DJ- udstyr

Jazz og Lounge DJ Showet med DJ 'Erase' indeholder alt det nødvendige udstyr. Vi leverer professionelt DJ-udstyr, en stilfuld Dj-Pult, en passende lyd teknik og et godt lysshow.

På grund af vores store erfaring, har vi leveret et show til næsten alle danske festlokaler.

Vi har leveret underholdning til intime husfester, på slotte, turbåde og klubber. Vores fleksibilitet gør det muligt for os, at tilpasse ydeevnen i betragtning af både festens størrelse og placeringen. Et belyst disco dansegulv eller live video billeder kan tilføjes, til DJ og saxofonistens show.

Vi kan tilpasse det præcis efter dine behov.

Dine ønsker er vores hovedfokus

Vi gør alt for at sikre, at musikken fuldt ud opfylder dine ønsker.

På bookingtidspunktet fortæller du os hvilke numre du foretrækker, hvordan du gerne vil arrangere begivenhedssekvensen og andre specielle ønsker, som en åbningsdans.

Vores DJ’s har et omfattende repertoire på 10.000 titler du kan vælge mellem. De kan spille lige den musikstil du ønsker, fra populære danse til velkendte singalongs til rå soul, swingende disco, og dance klassikere. Vores kvindelige sangerinde har en fantastisk evne til improvisation og et stort repertoire. De kan beskæftige sig med et stort udvalg af musikgenrer.

Nogle gode tilføjelser

Til vores Jazz og Lounge DJ kan du tilføje alt, lige efter dine ønsker og præferencer. Et oplyst dansegulv eller flotte videooptagelser. En live musiker, der spiller sammen med Dj’en, er også muligt, hvad med en funky saxofonist, stilfuld violinist, trendy harpist, social sanger eller en cool trommeslager!

Ønsker du at bestille en lounge og jazz DJ til din reception, fest, cocktailfest, Kongres eller bryllup?

Du kan leje DJ 'Erase' her til din fødselsdag, event, havefest eller firmafest!

Alt er muligt, skræddersyede løsninger og spørgsmål, skriv venligst til os!

Tjek tilgængeligheden af Alsidig Lounge DJ her.
Fra
Til

3 anmeldelser
4,4 (3 anmeldelser)

International Business Networks
Perfekt musikalsk akkompagnement til vores interagerende cocktails.
Michelle
Dj’en skabte stemning til vores bryllupsreception, præcis som vi havde i tankerne. Saxofonisten overvældede vores gæster! Det er ikke første gang vi bestiller underholdning fra jer!
Martin
Tak for den fremragende musik til vores arrangement åbningsceromoni. Atmosfærren var højt og det samme var humøret! Tusind tak for at skabe en god aften for os!

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

shutterstock_528244012.jpg Alsidig Lounge DJ
Pris på forespørgsel
4,4 (3 anmeldelser)
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!