• shutterstock_528244012.jpg
  • lounge dj huren
  • DJ set
  • dj set
  • DJ Set Joost
shutterstock_528244012.jpg
tUINLaPjXw
FwtikIbmQ
HGmmtkNM
popdCgpMI
jV onkATE
usUEeyRmSWk
lounge dj huren

Alsidig Lounge DJ

7500 kr - 10500 kr
4,8 (8 Anmeldelser)

Om Alsidig Lounge DJ

Stilfuld lounge, jazz og baggrundsmusik til dit middagsselskab, reception, fest eller event. DJ 'Erase' er perfekt til alle lejligheder, hvor der ønskes imponerende musik, uden at det lyder for intenst. På denne måde kan Dj’en forblive mere i baggrunden, hvilket gør det muligt for dine gæster at have en god samtale. Hvis i ønsker noget musik med mere gang i den, som i kan danse til, kan DJ 'Erase' nemt levere det. Vi sørger altid for, at repertoiret og det nødvendige udstyr matcher dine specifikke ønsker og præferencer.

DJ Erase kan få følgeskab af flere DJ’s: vores jazz og lounge DJ’s har erfaring fra flere af de store danske klubber. De har også optrådt til mange private fester, bryllupper, receptioner, konferencer og firmaevents. Den meget erfarne DJ 'Erase', ved godt hvordan enhver lejlighed kan gøre bedre, med musik.

Komplet pakke med lys, lyd og DJ- udstyr

Jazz og Lounge DJ Showet med DJ 'Erase' indeholder alt det nødvendige udstyr. Vi leverer professionelt DJ-udstyr, en stilfuld Dj-Pult, en passende lyd teknik og et godt lysshow.

På grund af vores store erfaring, har vi leveret et show til næsten alle danske festlokaler.

Vi har leveret underholdning til intime husfester, på slotte, turbåde og klubber. Vores fleksibilitet gør det muligt for os, at tilpasse ydeevnen i betragtning af både festens størrelse og placeringen. Et belyst disco dansegulv eller live video billeder kan tilføjes, til DJ og saxofonistens show. Vi kan tilpasse det præcis efter dine behov.

Dine ønsker er vores hovedfokus

Vi gør alt for at sikre, at musikken fuldt ud opfylder dine ønsker.

På bookingtidspunktet fortæller du os hvilke numre du foretrækker, hvordan du gerne vil arrangere begivenhedssekvensen og andre specielle ønsker, som en åbningsdans.

Vores DJ’s har et omfattende repertoire på 10.000 titler du kan vælge mellem. De kan spille lige den musikstil du ønsker, fra populære danse til velkendte singalongs til rå soul, swingende disco, og dance klassikere. Vores kvindelige sangerinde har en fantastisk evne til improvisation og et stort repertoire. De kan beskæftige sig med et stort udvalg af musikgenrer.

Nogle gode tilføjelser

Til vores Jazz og Lounge DJ kan du tilføje alt, lige efter dine ønsker og præferencer. Et oplyst dansegulv eller flotte videooptagelser. En live musiker, der spiller sammen med Dj’en, er også muligt, hvad med en funky saxofonist, stilfuld violinist, trendy harpist, social sanger eller en cool trommeslager!

Ønsker du at bestille en lounge og jazz DJ til din reception, fest, cocktailfest, Kongres eller bryllup?

Du kan leje DJ'en her til din fødselsdag, event, havefest eller firmafest!

Alt er muligt, skræddersyede løsninger og spørgsmål, skriv til os!

Tjek tilgængeligheden af Alsidig Lounge DJ her.
Fra kl.
Anmodet om 21 gange

8 Anmeldelser
4,8 (8 Anmeldelser)

International Business Networks
Perfekt musikalsk akkompagnement til vores interagerende cocktails.
Michelle
Dj’en skabte stemning til vores bryllupsreception, præcis som vi havde i tankerne. Saxofonisten overvældede vores gæster! Det er ikke første gang vi bestiller underholdning fra jer!
Martin
Tak for den fremragende musik til vores arrangement åbningsceromoni. Atmosfærren var højt og det samme var humøret! Tusind tak for at skabe en god aften for os!
Mathias
Lounge DJ'en leverede en uforglemmelig aften for os! Hans evne til at blande lounge og jazz var præcis, hvad vi havde håbet på. Vores gæster var imponerede, og dansegulvet var fyldt hele natten.
+ se alle anmeldelser

Ofte stillede spørgsmål

Hvad tilføjer det at booke et band med DJ til min fest?

DJ'en, der spiller sammen med bandet, sørger også for musik i pauserne. Dette holder festen i gang. Desuden er det også hyggeligt, når en DJ starter festen, og bandet derefter slutter sig til den. På den måde kan festen gå stille og roligt ind og slutte med en blændende optræden af både DJ'en og bandet. Hvis du stadig ikke er færdig med at feste efter DJ'ens og bandets optræden? Så kan DJ'en også spille i et par timer mere.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

shutterstock_528244012.jpg Alsidig Lounge DJ
7500 kr - 10500 kr
4,8 (8 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!