Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
DJ & Trompet
100% match

DJ & Trompet

Den unikke lyd af en trompet og en top DJ og de bedste hits.
Den unikke lyd fra en trompet og de bedste hits fra en top DJ. Vi har mange professionelle kunstnere tilgængelige, der kan tilslut...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book DJs & Trompetister til dit event

Er du ved at planlægge en fest, og alt du mangler er at få styr på musikken? Så prøv at book DJ & trompetist, som kan give en unik oplevelse til dit event. Denne originale og overraskende handling er garanteret at give et indtryk på dine gæster. Trompeten giver ekstra til DJ-præsentationen gennem smukke og klare toner.

Hos Evenses har vi mange muligheder til at fuldende din fest, og sikre at du får et event, som går i mindebogen. Vores DJs og trompetister giver en særlig oplevelse til dig og dine gæster.

dj_t.png

Hvorfor booke DJs & trompetister?

En DJ & trompetist er et helt speciel act, som giver en ekstra oplevelse for dig og dine gæster. En DJ i sig selv er altid en god ide til event, for så er du sikret at der er styr på musikken, og dine gæster kommer helt sikkert på dansegulvet. Ved at tilføje en trompetist, så kommer der lidt ekstra spræl til dit event, og det vil være en oplevelse som dine gæster vil snakke om længe efterfølgende.

Trompetisten kan reagere på mange forskellige genrer, såsom pop og lounge musik, så du skal ikke være bekymret for ikke at få din yndlingsmusik spillet til dit event, da vores trompetister nemt kan tilpasse sig. De kan nemlig begge to tage hensyn til dine ønsker og præferencer, så kan du danse med på dansegulvet.

Vores DJ s og trompetister kommer med udstyret selv, men hvis du har udstyr på lokationen, så kan du meddele dette på forhånd og så tages der højde for dette. Vores DJs og trompetister gør alt for at sikre at det hele forløber sig som du ønsker og havde visualiseret.

Hvis du har bestemte eller specielle ønsker til DJ’en og trompetisten, så er det en god ide at angive dette på forhånd, så kan de tage højde for dine ønsker og gøre alt hvad de kan for at imødekomme dem.

En DJ og trompetist er en fantastisk oplevelse som virkelig kan bringe noget særligt til dit event, så book dj og trompetist til dit næste event.

dj_trompetist.jpeg

Fuldend din fest

Hvis du ønsker at gøre endnu mere ud af din begivenhed, og give dine gæster en fest, som de aldrig vil glemme, så kan vi hjælpe dig med lidt ekstra til dit event. Vi har mange muligheder, og det kan være svært kun at vælge en, men dette er heldigvis muligt!

Det kan f.eks. være et oplyst dansegulv, som virkelig får dine gæster ud på dansegulvet, og giver jer disco følelsen, som sikre I danser hele natten. Vi har også danseshows, som kan give god underholdning til dine gæster, og som tilføre noget ekstra til dit event. Dine gæster vil tabe kæben og snakke om det resten af aften.

Du kan også booke en food truck, som holder dine gæster mætte, og du slipper for at kokkerere til dine gæster. Vi har mange forskellige slags foodtrucks såsom burger, italiensk eller vietnamesisk. Eller måske du ønsker en cocktailbar, som sørger for at slukke tørsten hos dine gæster. På denne måde skal du ikke tænke på drikkevare på aftenen, og I får nogle lækre drinks.

trompet.jpeg

Book en DJ & Trompet til din fødselsdagsfest, firmafest eller bryllupsfest!

Uanset hvilken slags event du er ved at planlægge, så ved bookning af en DJ og trompetist er du sikret et originalt act, som vil overraske dine gæster. Vi har DJs i hele landet, så helt sikkert også en som passer til dine ønsker.

Oftest så vil DJen spille for dig og dine gæster hele natten eller aftenen, og så vil trompetisten komme ind og være med på nogle numre, oftest i 30 minutter, men du kan også få f.eks. to sæt á 30 minutter.

Ønsker du at booke en af vores dygtige DJ's & Trompetister? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke DJ & Trompetist, der er det bedste match til din fest. Vi kan sende dig et uforpligtende tilbud på en DJ & trompetist.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores DJ & Trompetist her.

Hvorfor booke en DJ & trompetist?

At booke en violinist sammen med en DJ kan give noget ekstra til dit event, som er unikt og specielt.

Hvad koster det at booke en DJ & trompetist?

Prisen på dette afhænger af, hvor længe du ønsker de skal spille, hvor i landet din begivenhed finder sted og om du har bestemte og specifikke ønsker.



Hvile genre spiller trompetisten?

Trompetisten kan spille i en række forskellige genrer. Dine ønsker informeres på forhånd, og trompetisten kan aftale med DJ'en, hvad der skal spilles. Vi har faste kombinationer af DJ's og trompetister, som spiller meget sammen og derfor er godt indstillet med hinanden til at opfylde din fest eller anledning.

Hvordan er trompetisten lydteknik tilrettelagt?

Trompetisten kan bruge DJ'ens lydudstyr til at forstærke sit instrument. Trompetisten behøver derfor ikke at tage hensyn til dette. Skulle du kun booke en trompetist, kan han medbringe forstærkning for at sikre, at hele festen kan nyde den musikalske optræden.

Hvor længe spiller musikeren med?

Musikerne spiller sammen med DJ'en i op til 3 timer. I disse 3 timer spiller musikeren forskellige sæt og skaber et sjovt liveshow til festen sammen med DJ'en.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!