Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Dj med Guitarist
100% match

Dj med Guitarist

Book en DJ med Guitarist til din næste firmafest, bryllup eller anden begivenhed hos Evenses.
Skal du booke noget helt specielt til din begivenhed? Book en DJ med Guitarist! Det er en helt sp...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book DJs & Guitarister til dit event

Er du i gang med at planlægge dit bryllup, en firmafest eller måske din fødselsdag, og mangler noget musik, som virkelig kan sætte gang i dine gæster og dansegulvet? Så skal du booke en DJ & live guitarist. Dette er muligt hos Evenses, hvor du kan tilkoble en guitarist til en DJ.

Vores allround DJ's giver et energisk show som standard, fuld af hits fra fortid og nutid. Det er også muligt at komme med ønsker til, hvad DJ’en skal spille, så du er sikret at dine yndlingssange bliver spillet. Dertil kan du få en udvidelse af DJ-showet i form af en live guitarist.

dj___.webp

Hvorfor booke en DJ & guitarist?

Uanset hvilken type event du er ved at planlægge, så er det altid godt med lidt musik til festen. Det kan være du ønsker nogen der kan spille under maden eller måske du ønsker en, som kan sætte gang i dansegulvet, og her er det en god ide at leje en DJ. Men hvis du ønsker at give dine gæster noget ekstra wow-effekt, så kan det være en god ide at hyre en guitarist i kombination med din DJ.

Det giver noget helt særligt at have et live band til dit event, og en guitarist i samspil med en DJ vil give noget helt unikt. Vores DJ og guitarister er gode til at tilpasse sig hinanden, og spille sammen så det lyder helt fænomenalt. Typisk vil en guitarist spille ind over det DJ’en spiller, og på den måde give en speciel oplevelse, og tilføre noget ekstra til DJ’ens sæt.

Vi kan finde den helt rigtige løsning til dig, så du og dine gæster får en uforglemmelig aften. Det er altid en god plan at få booket musik til festen - uanset om du ønsker DJ eller band til festen.

Vores guitarister er alle professionelle og har stor erfaring. Dette giver dem mulighed for at reagere godt på den musik, som DJ'en spiller. Fordi de kan improvisere godt, ved de, hvordan man spiller godt på hver sang. Dette skaber noget harmonisk mellem DJ’en og guitaristen.

Vi har mange kompetente musikere, så hvis en guitarist ikke lige er sagen, så er det også muligt at booke en DJ i kombination med en saxofonist, trompetist, violinist eller festmusiker sanger.

dk-guitarist.jpeg

Fuldend din fest

Hvis du ønsker at gøre endnu mere ud af din begivenhed, og give dine gæster en fest, som de aldrig vil glemme, så kan vi hjælpe dig med lidt ekstra til dit event. Vi har mange muligheder, og det kan være svært kun at vælge en, men dette er også helt okay, da vi kan hjælpe dig med at koordinere alle de acts, shows og andet du ønsker, så det bliver en aften hvor du kan feste med dine gæster og nyde deres selskab.

Det kan f.eks. være et oplyst dansegulv, som virkelig får dine gæster ud på dansegulvet, og giver jer disco følelsen, som sikrer at I danser hele natten. Vi har også danseshows, som kan give god underholdning til dine gæster, og som tilføre noget ekstra til dit event. Dine gæster vil tabe kæben og snakke om det resten af aften.

Du kan også booke en food truck, som holder dine gæster mætte, og du slipper for at kokkerere til dine gæster. Vi har mange forskellige slags foodtrucks såsom burger, italiensk eller vietnamesisk. Eller måske du ønsker en cocktailbar, som sørger for at slukke tørsten hos dine gæster. På denne måde skal du ikke tænke på drikkevare på aftenen, og I får nogle lækre drinks.

Book en DJ & Guitarist til din fødselsdagsfest, firmafest, eller bryllupsfest!

Med en DJ og guitarist er du sikret et originalt act, som vil overraske dine gæster. Hyr DJ og guitarist, hvis du vil sørge for, at I får en helt speciel aften, som vil gå lige i mindebogen.

Vi har DJs i hele landet, så helt sikkert også en som passer til dine ønsker. Oftest så vil DJen spille for dig og dine gæster hele natten eller aftenen, og så vil guitaristen komme ind og være med på nogle numre, oftest i 30-45 minutter, men du kan også få f.eks. to sæt á 30 eller 45 minutter.

Ønsker du at booke en af vores dygtige DJ's & Guitarister? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke DJ & Guitarist, der er det bedste match til din fest. Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon, e-mail eller ved at udfylde kontaktformularen på hjemmesiden, så kan vi sende dig et uforpligtende tilbud.

Se nærmere på vores udvalg af DJ & Guitarister her.

Hvad er unikt ved en DJ og guitarist?

Når du booker en guitarist til at spille med din DJ, så får du en meget mere levende version af musikken. Du får muligheden for at få noget ekstra til dit event, og det bliver en helt særlig og unik oplevelse. Hvilket gør det til en meget mere personlig oplevelse end hvis du hørte sangen alene.

Hvor længe anbefales det at de spiller?

Der er mange løsninger til dette, men vi anbefaler omkring 2 timer, da det giver tid til at nyde guitaristen og blive inddraget i hans optræden. Efter 2 timer skal guitaristen have en pause, men her er fordelen at guitaristen kan fortsætte med at spille.



Hvilken genre spiller guitaristen?

Guitaristen kan spille i en række forskellige genrer. Dine ønsker videregives på forhånd, og guitaristen kan i samarbejde med DJ'en aftale, hvad der skal spilles. Vi har faste kombinationer af DJ og guitarist som ofte spiller sammen og derfor er godt indstillet på hinanden til at supplere til din fest eller anledning.

Hvordan er guitaristens lydteknik tilrettelagt?

Guitaristen kan bruge DJ'ens lydudstyr til at forstærke sit instrument. Dermed behøver guitaristen ikke at tage hensyn til dette. Hvis du kun booker en guitarist, kan han medbringe forstærkning for at sikre, at hele festen kan nyde den musikalske indspilning.

Hvor længe spiller musikeren med?

Musikerne spiller sammen med DJ'en i op til 3 timer. I disse 3 timer spiller musikeren forskellige sæt og skaber et sjovt liveshow til festen sammen med DJ'en.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!