Skal I planlægge et firmaarrangement?

Knipsel1.JPG

Tid til en firmafest!

Er det endnu engang tid til at fejre dette årets resultater? Og skal dette fejres med stil? Så har vi hos Evenses nogen ideer til hvad I kan gøre for at holde en uforglemmelig firmafest, som ville motivere medarbejderne og kollegaer til at opnå endnu bedre resultaterne næste år.

Uanset om du har organiseret en række personalefester tidligere eller hvis det er første gange, vil vi hos Evenses rådgive dig med nyttige tips og ideer så i kan få en uforglemmelig firmafest.

Det er ligemeget om i er et lille eller stort firma eller om man har opnået små eller store mål, så skal det fejres.

Formiddagsaktiviteter

Det er altid en super god ide at lave noget der samler ens medarbejder. Måske skal næste firmaarrangement byde på fortryllende teambuilding eller hvad med at bestille hypnose underholdning, som uden tvivl forbløffer og overrasker din medarbejder.

Det kan også være i er på udkig efter noget der underholder men også er lærerigt for medarbejderne. Det kunne være i var interesseret i sjove aktiviteter? Måske et cocktail workshop eller måske skal medarbejderne prøve kræfter med et sushi workshop. Disse workshops samler medarbejderne om noget sjovt, underholdende og lærerigt.

Hvad med at forkæle dine medarbejder eller kollegaer med en food truck? Dette er en god måde at vise at man værdsætter ens medarbejder og kollegaer og deres hårde arbejde. De har bestemt fortjent en food truck.

Vi har mange forskellige food truck som alle kommer med et spændende og lækkert udvalg af mad og drikke fra alle verdens hjørner.

Det kan også være du vil forkæle dine kollegaer med en lækker massage. Det kan være du har overvejet at få en massør ud og løsne din medarbejder eller kollegaer op og løsrive dem fra eventuel stress der påvirker dem i dagligdagen. Gennem Evenses kan du booke en massør. Du kan læse mere lige her om hvilke fordele dette har for dine medarbejder og kollegaer og hvordan dette kan forbedre deres arbejds præsentation.

Aftenaktiviteter

Måske vil I i stedet holde en firmafest som ikke spare på noget. Det kan være I ønsker catering, underholdning og teknik?

Hos Evenses har vi et stort udvalg af musikalske acts, det kan være I er på udkig efter et band, en dj eller en saxofonist til sætte gang i festlighederne. Det kan også være I vil forkæle medarbejderne med et champagnetårn eller en cocktail bar.

Det er altid en god idé at booke en fotograf til ens firmafest, så kan firmaet og medarbejderne se tilbage på de dejlige og hyggelige arrangementer. Mon ikke det også motivere dem til at forbedre arbejds præsentationen for at få lignende fest og fejring igen?

Hvis du søger mere inspiration, eller måske vil du gerne have afklaring om hvorvidt en Dj eller et band er det helt rigtige for jeres begivenhed se nærmere her.

Hos Evenses står vi klar til at rådgive dig og du kan endda leje en event manager til at stå for dit firmaarrangement. Så kan I slappe af og gøre det I er bedst til og vi vil gøre det vi er bedst til, nemlig sikre at I får en uforglemmelig firmafest.

Med flere års erfaring giver vores event manager dig full-service og sørge for at dit arrangement går op i en højere enhed, og ikke mindst at i får en uforglemmelig oplevelse. I sidste ende vil I modtage et uforpligtende tilbud.


Udfyld formularen allerede nu, og modtag et uforpligtende tilbud, og en snak om din kommende begivenhed. Vi er altid parate til at rådgive dig om hvad der er det bedste match til din fest. Evenses kan tilbyde dig en pris, inkl. alle omkostninger, således at du aldrig står tilbage med uforudsete udgifter



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!