jaren-80-90-dj-boeken.jpg
1/13
jaren-80-90-dj-boeken.jpg
ADvFiaQNxI
JMeNPFEpM
uZNFPJrAjDI
jMDUVQacE
false
Presentatie
s dj feest geven

DJ Kix

Pris på forespørgsel
4,7 (3 anmeldelser)

Om DJ Kix

Klassikere fra 80’erne og 90’erne. DJ 'Kix' tager dig tilbage i tiden og skaber fantastiske 80'er og 90'er fester. Denne DJ har valgt de bedste albums fra denne særlige musikalske periode. Ud over de valgte numre er der altid mulighed for at ønske noget andet. DJ 'Kix' har flere års erfaring med at levere 80'er og 90'er fester.

80 'er og 90 'er DJ 'Kix' har opnået erfaring i mange store danske klubber. Han har også arbejdet til mange private fester, bryllupper og firmaevents. DJ 'Kix' ved, hvordan man leverer en fantastisk 80'er og 90’er fest for gæsterne.

Komplet pakke med lys, lyd og DJ- udstyr

80 'er og 90’er DJ Show med DJ 'Kix' indeholder alt det nødvendige udstyr. Vi kan levere professionelt DJ- udstyr, en stilfuld DJ Pult, tilstrækkelig god teknik og en flot lysshow.

På grund af vores brede erfaring, har vi leveret shows på stort set alle danske festlokaler. Vi har sørget for underholdning til intime husfester, slotte, tour både og klubber. Vores fleksibilitet gør det muligt for os at tilpasse showet i henhold til festens størrelse eller placering. Et oplyst disco dansegulv eller live video billeder kan også tilføjes til DJ og saxofonistens show. Vi tilpasser det efter dine behov

Dine ønsker er vores hovedfokus:

Vi gør alt for at sikre, at musikken er helt harmoniseret med dine ønsker. Du fortæller os i bookingprocessen, hvilke numre du ønsker, hvordan du vil have showet til aftenen og andre specielle ønsker, som en åbningsdans. DJ 'Kix' har som standard et meget varieret repertoire på omkring 10.000 numre, du kan vælge mellem. Som et resultat af dette er andre stilarter også mulige, ud over det bedste fra 80'erne og 90'erne, hvis publikum gerne vil have det.

Gode tillæg:

Du kan forbedre vores 80'er og 90'er fest med DJ 'Kix' og tilpasse det til dine ønsker. Tænk på et oplyst dansegulv eller en flot videooptagelse. En live musiker, der spiller sammen med Dj’en, kan også arrangeres, hvad med en funky saxofonist, stilfuld violinist, trendy harpist, hyggelig sanger eller en spændende trommeslager!

Ønsker du at booke en 80 'er og 90'er DJ til din fødselsdags fest, fest eller event? Du kan bestille DJ 'Kix' her, for at få en fantastisk fest, bryllup, bryllupsdag, torvefest eller firmafest! Alt er muligt, tøv ikke med at kontakte os for eventuelle specifikke ønsker.

Tjek tilgængeligheden af DJ Kix her.
Fra

3 anmeldelser
4,7 (3 anmeldelser)

Emma Timperley
En top DJ til min temafest! Han spillede rigtig godt, vi vil med sikkerhed booke ham igen!
Peter Madsen
God DJ og gode hits!
Lianne
Tak for den dejlige aften, musikken han spillede var fantastisk

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

jaren-80-90-dj-boeken.jpg DJ Kix
Pris på forespørgsel
4,7 (3 anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!