DJ og perkussionist kan bookes hos Evenses
1/9
DJ og perkussionist kan bookes hos Evenses
VXZcAfenr
FwtikIbmQ
GuLGsQIqUh
dnwBgZCVW
ZqMGkMSfvBk
percussionist-book-bryllup som show til fest
DJ og perkussionist kan bookes som show

DJ & Perkussionist

Pris på forespørgsel
4,4 (3 anmeldelser)

Om DJ & Perkussionist

DJ og Percussionist

Vores perkussionist (trommeslager) giver en swingende og inciterende live-optræden! Dine gæster vil huske dette særlige show med live trommer, i et stykke tid. Percussionisten kan bestilles både solo eller sammen med vores DJ Show. Perkussionisten vil spille med Dj’en under showet i flere sessioner.

Perkussionisten er standard med vores allround DJ, men du kan også vælge en DJ i en anden musikstil. Vi tilbyder en omfattende pakke med en ekspert, allround DJ, top perkussionist, professionel DJ, lydudstyr og et smukt lysshow!

Perkussionisten er også tilgængelig som solo artist

Perkussionist kommer som standard med vores allround DJ, men du kan også vælge en DJ i en anden musikstil selvfølgelig!

100% tilfredshedsgaranti

Evenses har et hold af flere trommeslagere / perkussionister og DJ’s i til rådighed, som alle har erfaring fra en masse fester, bryllupper og firmaevents. De har også fået en masse erfaring fra de kendte danske klubber. Alle DJ’s og perkussionisterne er nøje udvalgt af os, baseret på erfaring, udseende og kreativitet. Vi arbejder med et ungt team af omsorgsfulde, opmærksomme og professionelle mennesker. Da vi arbejder med et hold af flere DJ's og percussionister, kan vi love at showet aldrig vil stoppe.

Komplet pakke med lys, lyd og DJ-udstyr.

Showet indeholder alt det nødvendige udstyr. Vi leverer professionelt DJ-udstyr, stilfulde DJ-båse, tilstrækkelig god teknik og et flot lysshow. På grund af vores erfaring, har vi leveret et show til næsten alle danske part steder fra, intime hus fester, slotte, og bådture, til klubber. På grund af vores fleksibilitet, kan vi tilpasse arrangementet på en sådan måde, at vi altid kan give et godt show, der passer til kravene til festlokaliteter og dine ønsker.

DJ-showet med en perkussionist kan også udvides med et oplyst disco dansegulv eller live videooptagelser. Vi vil med glæde snakke sammen om, hvilken opsætning bedst passer til dine præferencer og festens placering. Dine ønsker er grundlæggende for vores plan:

Vi gør alt for at sikre, at musikken fuldstændig realiserer dine ønsker. Du fortæller os på bookingtidspunktet, hvilke numre du vil have, hvordan du vil have arrangementssekvensen planlagt og andre specielle ønsker, som en åbningsdans

Vores DJ’s har et bredt repertoire på 10.000 titler du kan vælge fra. Dette gør alle stilarter mulige fra dristig dans til danske sange og fra soul, til svingende disco og danseklassikere. Vores perkussionister har en fantastisk evne til improvisation, så de kan spille til alle mulige musikgenre.

Ønsker du at booke en DJ med en perkussionist / trommeslager til dit bryllup, fest eller firmafest? Alt er muligt: for specifikke ønsker og tilpasning, kontakt os venligst!

Tjek tilgængeligheden af DJ & Perkussionist her.
Fra
Til

3 anmeldelser
4,4 (3 anmeldelser)

Jan
Dj’en har opfyldt alle mine ønsker! Perkussionisten var også fantastisk!
Birgitte
Det var en meget vellykket fest; DJ og trommeslager gjorde et godt stykke arbejde. Vi har modtaget mange komplimenter, men de er selvfølgelig alle til kunstnerne. Tak!
Geo og Janne
Sikke en god aften!! På mine vegne og alle gæsterne, tak for at sørge for disse fantastiske kunstnere! Præcis hvad vi ønskede og netop den musik, som gæsterne elsker!

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

DJ og perkussionist kan bookes hos Evenses DJ & Perkussionist
Pris på forespørgsel
4,4 (3 anmeldelser)
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!