dj-saxofonist.jpg
1/13
dj-saxofonist.jpg
hkB nAIo
tUINLaPjXw
neJFlNPc
FwtikIbmQ
ZwWaGqBYis
Q zXX MXxU
dj saxofonist

DJ og Saxofonist

Pris på forespørgsel
4,5 (4 anmeldelser)

Om DJ og Saxofonist

Denne optræden kombinerer det bedste fra begge verdener, en fantastisk præstation fra en live saxofonist sammen med en DJ der tilpasser sig musikstilen. Saxofonisten kan bestilles enten som solo eller som et kombinationspar med vores DJ Show. Saxofonisten spiller flere sessioner under festen, sammen med Dj’en.

Saxofonisten leveres som standard med vores allround DJ, men du kan også anmode om en DJ med en bestemt stil. Showet kan være en fantastisk pakke med en alsidig DJ, komplet med DJ-gear, lydudstyr og et godt lysshow!

Har du kun brug for en saxofonist?

Standard tilbudet indeholder saxofonisten og en af vores bedste DJ's. De kan også bestilles som en solo-optræden.

100% tilfredshedsgaranti

Evenses har et hold af saxofonister og DJ's på kontrakt, alle med stor erfaring fra at have spillet til hundredvis af fester, bryllupper og firma events. Derudover har de fået erfaring af at have spillet på flere berømte danske klubber.

Alle DJ's og saxofonister er individuelt udvalgt på grundlag af deres erfaringer og kreativitet. Vi arbejder med et ungt team af omsorgsfulde, sympatiske og professionelle kunstnere. Vores eklektiske team er beviset på, at vi er klar til enhver eventualitet.

Komplet pakke med lys, lyd og DJ-udstyr.

Showet indeholder alt det nødvendige udstyr. Vi kan tilbyde professionelt DJ-udstyr, stilfuld DJ-pult, passende lyd teknik og et godt lysshow. Som et resultat af vores store erfaring, kan vi også yde en præstation på næsten alle danske festlokaler. Vi har organiseret forestillinger for intime husfester, slotte, bådture og klubber.

Takket være vores fleksibilitet, er vi klar til at planlægge enhver optræden (stor eller lille) for at tilfredsstille både dine behov og din placering. Et belyst disco dansegulv eller live video billeder, kan tilføjes til DJ og saxofonistens show. Vi tilpasser det efter dine krav.

Dine ønsker er grundlæggende for vores plan

Vi gør alt for at sikre, at musikken opfylder alle dine ønsker. Under bookingprocessen fortæller du os, hvilke musiknumre du leder efter, hvordan arrangementssekvensen skal planlægges og andre specielle ønsker som en åbningsdans.

Vores DJ’s har et bredt repertoire af 10.000 titler du kan vælge fra. De kan spille alt, uanset hvilken stil du ønsker, fra populære danse til velkendte singalongs til sjælere, swingende disco og dance klassikere. Vores kvindelige sangerinde har en stor evne til improvisation og et stort repertoire. De kan begge klare mange forskellige musikstile.

Ønsker du at hyre en DJ med saxofonist til dit bryllup, fest, bryllupsdag, firmafest eller fødselsdag? Alt er muligt! Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål eller særlige ønsker.

Tjek tilgængeligheden af DJ og Saxofonist her.
Fra
Til

4 anmeldelser
4,5 (4 anmeldelser)

Karin Landman
Vores fest var fantastisk! Kombinationen af en DJ med en saxofonist er fantastisk.
Marino & Nathalie
Jeg er målløs, det var fantastisk! Alt var perfekt sammensat til punkt og prikke. Jeg havde en god aften, absolut en gentagelse værd.
Ole og Els
Vi ønskede at have musik til vores bryllupsfest. Dj’en og saxofonisten var et rigtig godt valg. Alle gæsterne var meget begejstrede for det.
Sofie og Geo Hansen
Det var en fantastisk præstation!

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

dj-saxofonist.jpg DJ og Saxofonist
Pris på forespørgsel
4,5 (4 anmeldelser)
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!