Dansk Party Band gruppebillede
1/8
Dansk Party Band gruppebillede
WSIVeLKolg
Festband klar til større arrangementer
Guitarist i dansk party band
Fest på scenen
Fest og dans med dansk party band
Forsangerinde i dansk party band
Pianist dansk party band

Dansk Party Band

23000 kr - 30000 kr
5 (4 anmeldelser)

Om Dansk Party Band

Et af Danmarks fedeste partybands!

Ønsker du at booke et band, der kan skabe en festlig stemning og få alle med på dansegulvet uanset alder, så er det Dansk Party Band du skal booke.
Som navnet antyder, så garanterer Dansk Party Band altid at sætte gang i festen! Dansk Party Band inviterer på en musikalsk rejse gennem de sidste 4 årtiers store hits. Find diskoskoene frem når der skrues op for de største hits fra 70'erne. Fra Gloria Gaynor til Stevie Wonder og 80'ernes Prince, Europe, Ray-Dee-ohh, OneTwo og Sneakers. Videre herfra; D.A.D., Sko/Torp, Thomas Helmig, Robbie Williams, Bruno Mars, Lukas Graham, Christopher og Justin Timberlake!

En aften i selskab med Dansk Party Band vil sent glemmes og der er garanteret ømme fødder og hæse stemmer. Dansk Party Band er det helt rigtige orkester at booke for at få gang i dansegulvet.

Dansk Party Band har mere end 20 års erfaring med live performances og musikerne brænder for at trykke den af foran publikum. Den kvindelige og de to mandelige forsangere præsenterer et bredt repertoire, hvor der er en sang, for alle der lytter med.

Book Dansk Party Band og få en uforglemmelig aften!

Skal du holde et større event, så er Dansk Party Band lige det, du skal have til at sætte gang i festen! Er det et firmaevent, gymnasiefest, halbal, byfest eller foreningsfester, så udfyld kontaktformularen og modtag et tilbud på Dansk Party Band.
Ønsker du at booke en totalløsning kan du også booke en DJ, der spiller før og eventuel efter bandet, lyd og lys. Går du all in, så har vi også noget lidt ekstra som et oplyst dansegulv.

Udfyld kontaktformularen for at booke Dansk Party Band og få tilsendt et uforpligtende tilbud. Du kan også ringe til os eller kontakte os via WhatsApp.

Tjek tilgængeligheden af Dansk Party Band her.
Fra
Til

Repertoire Dansk Party Band

Sange

Ray Parker, Jr. - Ghostbusters
Ray Dee Ohh - Jeg Vil La' Lyset Brænde
OneTwo - Midt i en drøm
Thomas Helmig - Nu Hvor Du Har Brændt Mig Af
Bruno Mars - Treasure

4 anmeldelser
5 (4 anmeldelser)

Klaus Maare
Dansk Party Band overgik mine forventninger! Professionelt ungt band med en bred palet af hits, tak for en uforglemmelig aften!
Finn Johannsen
Bookede Dansk Party Band som overraskelse til min kones fødselsdags fest. Kan klart anbefales!
Niclas Thordsen
Vores gymnasie festudvalg havde valgt at booke Dansk Party Band til vores gymnasie fest og dansegulvet har aldrig været så proppet som den aften. Tak for at give eleverne en dejlig aften med ømme futter dagen efter.
Simon Fakkelgaard
Professionelt band med enkel kommunikation hele vejen igennem og et brag af et show.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for en vellykket optræden, er inkluderet som strandstandard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Skærmet, professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Erstatningsunderholdning i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (om nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til retsakten.

I sidste ende er hver fest unik. Derfor er vi glade for at drøfte dine behov på forhånd og kan lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • erfaring,
  • uddannelse,
  • forholdet mellem pris og kvalitet,
  • repræsentativitet,
  • originalitet
  • pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler.

Hvad vi ellers laver:

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før handlinger kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores underholdning har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til underholdningen før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med underholdning, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores websted.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores underholdningsvirksomheder.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig helt og holdent, så du i sidste ende får en vellykket fest. Det er sådan, du får en vellykket fest:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Lad os vide det, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
  3. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online. Vi laver en aftale og fakturerer. Det kan betales og underskrives online. Vi planlægger al underholdningen korrekt. Vi kontakter dig kort før reservationen.
  4. Vi er klar. Vi skal nok gøre det til en vellykket begivenhed!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse uventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der er mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen foretages inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingsbeskyttelse på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Annuller uden afbestillingsbeskyttelse:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsbeskyttelse:
op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Du kan foretage din betaling via vores sikre online-miljø. Vi bruger betalingsudbyderen Mollie til dette. Du kan vælge mellem alle almindelige betalingsmetoder.

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
    Kun for virksomheder:
  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres? Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger. Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed. Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet. Hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få det til at ske. Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Dansk Party Band gruppebillede Dansk Party Band
23000 kr - 30000 kr
5 (4 anmeldelser)
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!