Anbefalinger

Læs hvad tidligere kunder har at sige om evenses:

Her har kan du se en liste af anmeldelser, som vi har fået direkte og på trustpilot.


"Vi havde booket duo amore til vores sølvbryllup. Alt klappede og musikken bar bedre end forventet. Det fungerede bare så fint" - Jan


"Vi lejede en selfiestand til vores sommerfest, Den blev leveret og sat op. Den virkede perfekt, flotte billeder i god kvalitet. Alle elskede den :)." - Nia


"Musikken var perfekt, ikke for højt og ikke for blødt. Drengene spillede også den rigtige musik til lejligheden, så vi er meget tilfredse" - Ria


"Jeg ønsker at give mine komplimenter for udførelsen af duoen. De spillede og sang godt. Jeg har modtaget mange positive henvendelser fra gæsterne der har spurgt indtil, hvor jeg har booket dem fra. Hvis jeg nogensinde skal arrangere musik til virksomheden igen, så ved jeg hvor jeg finder dem" -  Sonja


"Mega godt setup til vores bryllup med et specielt “touch”. Ville bruge dem igen" - Lisa


"Fra da jeg tog kontakt til dem var de meget effektive i at træffe gode og hurtige beslutninger så de kunne svare på de spørgsmål jeg nu måtte have. Det gik nemt og hurtigt for sig at få det endelige ja eller nej fra kunden, og komme tilbage til mig med et formelt forslag. Det gav os tillid til at performe vores act. Så min første oplevlse med Evenses er et stort 10 tal, fordi under stress beviste de at de var venlige og professionelle. Det er også vores gøremåde, omsorg for vores endelige kunde, som var tilfreds med os. Great" - Leandro


"Kommunikationen gik velsmurt, og leveringen af dansegulvet var lige til tiden" - Roy


"Vi bookede stryger duo til at spille til vores bryllup. Rigtig fin service fra Evenses og dygtige musiker." - Morten


"Jeg fandt kommunikationen både via mail og telefon meget venlig og professionel. Der blev også foretaget en søgning efter mine præmisser, så det hele gik op med mit budget" - Catherine


"Jeg bookede LED danser igennem Evenses da de var de eneste i Dk der kunne hjælpe mig med denne efterspørgsel. Super kommunikation og service hele vejen igennem." - Sofie


"Vi havde besøg af karikaturisten Allan, som sørgede for super flotte karikatur tegninger og gjorde dagen perfekt.
Tak til EvensesDK for et godt samarbejde! Kan varmt anbefales" - Malene


"Mange tak for alt! Photoboothen var en stor success. Led-danseren var smuk og de unge undrede sig hvordan det hele virkede. Kort sagt en meget successfuld dag" - Sebastian


"Vi valgte at booke LED-dansegulvet, og det var bare super! God service og venlige mennesker" - Charlotte


"Bookede musik gennem EvensesDK, til min 70’er temafest. Jeg kan kun give Ida og EvensesDK, mine allerbedste anbefalinger, følte virkelig en tillid, fra første snak. Ida, fulgte op på tingene, hele vejen til fest, Tillidsfuldt og professionelt arbejde" - Susanne


"Godt arrangeret og fremragende feedback" - Sandra


"Super god DJ og saxofonist. vi har modtaget mange komplimenter fra vores gæster. De bragte atmosfæren op til der hvor vi som brudepar ikke kunne have forventet mere" - Tessa


"Jeg bestilte en saxofonist fra Evenses, hvilket endte med at blive højdepunktet til min fødselsdag. Saxofonisten var klar til tiden, og han spillede de ønskede numre til perfektion!" - Jens


"Jeg havde bestilt en food truck til min datters barnedåb. Vi havde en fantastisk oplevelse med, at bestille gennem Evenses, og kan varmt anbefale det til andre. Det sødeste personale." - Lotte


"Kontakt med bookingskontoret gik meget godt: Tilstrækkelig kommunikation, klart overblik, altid tilgængelig for spørgsmål, hvilke var godt. Så snart datoen nærmede sig blev vi kontaktet igen om alt var som det skulle være. Selve bandet var fantastisk! Alt gik i overensstemmelse med aftalerne, og de lavede en god fest ud af det" - Stefanie


"God og imødekommende service. Svarer hurtigt og har hjulpet mig med at finde på nye idéer til min fest"  - Kristine


"Du kan kommunikere meget hurtigt og nemt med Evenses, og intet er for meget at spørge. De acts der er tilknyttet Evenses er professionelle, og de hjælper dig med at finde den rette løsning til din begivenhed. Vi er meget tilfredse" - Eileen


"Vi nød virkelig det band som spillede til vores bryllup. Et stort antal mennesker har efter sagt: Sikke et godt band i har valgt, varrieret, bredt repertoire , og super god til at skabe den rette atmosfære. Vi nød virkelig det band, og vi vil anbefale det til alle. Tak!" - Lisaan


"Evenses har arrangeret en violinist for os. Alle mine spørgsmål blev besvaret korrekt på forhånd. Vi havde en god dialog kørrende så mine ønsker blev opfyldt. Violinisten spillede smukt. Alle aftale blev opfyldt. Jeg er meget tilfreds med Evenses, tal for en uforglemmelig oplevelse" - Jolanda


"Bestilte en musialsk duo, Two Delight gennem Evenses Entertainment. Two Delight spiller alt, og deres repertoire er meget bredt, de passer godt ind til aftenens atmosfære. De er super søde, beskedne, tankevækkende og professionelle" - N. Vos


"Takket være Joe & Jay, som vi havde booket igennem Evenses, havde vi en super sjov aften. God musik, god sange, og hyggelige mennesker" - Diana


"Vi resverede DJ Sander til vores bryllupsfest via Evenses. Dette var en meget entusiastisk og venlig DJ, som viste sig at være det perfekte act til vores fest. Vi havde kontakt med Sander før festen, og han spillede alt det musik vi havde aftalt på forhånd. Vi havde også en kontakt med Nick fra Evenses, hvor kommunikationen gik hurtigt og godt. Alt i alt en god fest, og god koordinering" -  Pia & Maikel


"Vi bestilte en violinist igennem Evenses sidste Torsdag, et ord: Fantastisk! Der var færre deltagere til arrangement end troet, men det ødelagde ikke noget. De tilstedeværende mennesker blev underholdt, og det ville blive drøftet i lang tid fremover. Også en tak til Nick fra Evenses, der valgte denne fremragende kunstner til vores event. Vi har kun positive erindringer fra Evenses og violinisten" - Ben


"Holdet bag Evenses organisere deres begivenheder meget professionelt. Alt er tænkt på og de mange gange jeg har arbejdet med dem, gik både forberedelsen og udførelsen glimrende. Evenses lykkes godt med at få den rette bookning til det rette event gennem engagement og ekspertise. Holdet er altid energisk, løsningsorienteret og munter. Det er helt sikkert en fornøjelse at arbejde sammen med Evenses det kan jeg bekræfte" - Daniel


"Fordele: Kommunikationen med Evenses gik godt og gladt, Nick var professionel, og kom hurtigt med løsninger. Tak for den gode kontakt, og i fremtiden vil vi helt sikkert komme igen! Ulemper: Ingen!" - Nico


"Det var bestemt en success! Loek, saxofonisten følte situationen perfekt. Han gik igennem haven, og hans musik fulgte med ham overalt, det var aldrig for dominerede. På min anmodning spillede han en James Bond sang, (Min kone er Bond-fan) hvilke kom som en overraskelse, det var helt igennem fantastisk, mange tak" - Hans


"Dette firma er et godt valg, hvis du vil give din fest lidt ekstra! Vi havde god kommunikation både telefonisk og over mail. De tog vores ønsker seriøst, og fandt de rigtige løsninger til vores fest. Meget tilfreds med samarbejdet" - Mayke Peters


"Først og fremmest vil jeg takke jer. Musikeren spillede fantastisk til vores fest sidste lørdag aften! Det var lige præcis som jeg havde ønsket det, god baggrundsmusik, og han spillede enda sange fra Elvis fordi min mand er så stor fan. Så helt igennem fantastisk! Hvis vi skal booke igen, ved jeg hvor jeg finder jer" - Betsy


"Vi bad musikerne om at øve nogle sange vi havde sendt til dem inden de skulle spille for os. Vi fandt det ganske spændende fordi vi vidste ikke hvordan musikerne ville fortolke disse sange, og om det ville passe ind i vores ceremoni. Det overgik alle forventninger! Musikerne har været fantastiske,de følte meget godt, hvordan vi ville have sangene spillet,og det passede rigtig godt til vores ceremoni. Tak til musikerne og Evenses for det. Vi har modtaget så mange reaktioner fra gæsterne, så hvem ved.." Raymond & Dianne


"Heldigvis gik alt godt med musikken. Tak til duoen for at træde til i sidste øjeblik da de andre blev forhindret i at komme. Mine gæster var begejstrede for deres præsentationer et par stykker syntes voulmen vr lidt for høj på et tidspunkt, da jeg spurgte om de kunne gøre det lidt blødere justerede de med det samme. Jeg nød at lære dem at kende, gode hyggelige fyre, og gode kunstnere. Så tak igen for at arrangere udskiftningen. Jeg vil helt sikkert gå til ham igen, fordi jeg syntes at hans musik og stemme er fantastisk. Måske vil jeg prøbe at booke det originale act igen til mit næste event, vi får at se." - John




Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!