Praktik | International Business Development

Praktikophold i udlandet hos Evenses

Er du på udkig efter et praktikophold i udlandet, og ønsker du at udvikle dig med udenlandsk erfaring? I så fald tilbyder vi et praktikophold i hjertet af Amsterdam, hvor der er plads til læring, udvikling og sjov.

Vi søger en praktikant under stillingen International Business Developer med ansvar for det danske marked. Som praktikant bliver du en del af et ungt og iværksætterorienteret team, hvor du dagligt har indflydelse på den internationale ekspansion til det danske marked.

Beskrivelse af praktikopholdet
Som International Business Developer vil du være ansvarlig for det danske marked, hvilket blandt andet inkluderer, at du vil være ansvarlig for salg, markedsføring og udvikling af den danske hjemmeside.

I begyndelsen af praktikopholdet vil du modtage en detaljeret oplæring, hvorfor det ikke er nødvendigt med tidligere erfaring. Du vil komme til at arbejde med frihed under ansvar, og du vil have en vejleder tæt på, som du løbende kan stille spørgsmål til.

Som praktikant hos Evenses vil du få ansvaret for følgende opgaver:

  • Udvikling og vedligeholdelse af den danske hjemmeside og dens drift, hvilket omfatter tilføjelse af acts, SEO-sider og blogindlæg.
  • Opsætning af online markedsføring (SEO/SEA) og sociale medier.
  • Overførelse af information og reklamemateriale til kunder og leverandører.
  • Søgning efter nye leverandører og kunder.
  • Daglig support: håndtering af kundehenvendelser via telefon og e-mail.
  • Udvikling af den danske salgsstrategi, således vi kan vokse på det danske marked.

Hvad tilbyder Evenses?
Evenses tilbyder et praktikophold i en iværksætterorienteret og voksende virksomhed i hjertet af Amsterdam. I øjeblikket består vores internationale team af 20 personer fra Holland, Belgien, Tyskland, England, Frankrig, Spanien, Sverige og Danmark.

Evenses tilbyder således et internationalt praktikophold, hvor du kan udvikle dig fagligt og personligt. Med ansvar for det danske marked, vil du få en masse erfaring på ingen tid.

Du vil komme til at arbejde i et sjovt team, hvor der er plads til personlige initiativer. Du vil arbejde med frihed under ansvar, hvorfor det er muligt at arbejde med forskellige opgaver, der kan styrke din profil og udvikling.

Hvad søger Evenses?
Vi søger en dansktalende og engageret praktikant med passion for kommunikation, markedsføring og salg. Det vigtigste er, at du kan svare ja til følgende punkter:

  • Vi foretrækker du studerer på bachelor- eller kandidatniveau.
  • Du studerer salg, markedsføring, event, kommunikation og/eller business.
  • Du har gode skriftlige og kommunikative evner.
  • Du er ambitiøs, initiativrig og engageret.
  • Du tager udfordringer op, og kan arbejde selvstændigt.
  • Du ønsker at etablere og udvide Evenses på et relativt nyt marked.

Passer ovenstående til din personlighed og dine kompetencer? Så er du måske den, vi leder efter.

Hvem er Evenses?
Evenses er et af Europas markedsledende eventbureauer, som leverer professionel underholdning til privatpersoner og virksomheder. Vi er aktive i flere lande i Europa, herunder Holland, Tyskland, Sverige og Danmark.

Vores mission er at være The Entertainment Professional for vores kunder og leverandører. Vi ønsker at gøre vores kunders arrangementer mindeværdige og unikke. Som et resultat af vores hurtige ekspansion er vi derfor på udkig efter en dansktalende praktikant.

Yderligere informationer

  • Praktikperiode: minimun 4 måneder, op til 6 måneder
  • Antal timer pr. uge: 32 - 40 timer.
  • Løn: Praktikopholdet er lønnet.

Ansøgning
Du er velkommen til at sende en motiveret ansøgning samt dit CV til vores e-mail: info@evenses.dk.
Hvis du har spørgsmål, er du endvidere velkommen til ringe på +45 78 75 59 77.
Vi glæder os til at høre fra dig.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!