willy1.jpg
1/14
willy1.jpg
karikatuur als cadeau vriend.jpg
XP FtSilM
karikatuur cadeau familie.jpg
mEPiXEHDpM
karikatuur kado verjaardag.jpg
karikatuur voor je vrienden boeken.jpg
willy2.jpg

Karikaturtegneren Willy

3500 kr - 5600 kr
4,8 (4 anmeldelser)

Om Karikaturtegneren Willy

Lej karikaturtegner

Karikaturitegneren "Willy" fornemmer atmosfæren og tilpasser sig alle omstændigheder, og tegner mens han står mellem publikum eller sidder bag et staffeli.

Willy har været aktiv i mange år som karikaturist / hurtig tegner, ved alle slags arrangementer, messer, (firmafester), receptioner, bryllupper, markeder osv. Hans tegnestil er markant, men aldrig stødende og trækker omkring 12 personer pr. h. Han gør dette på papir i tung kvalitet i A3-format, med penselpen og markører i sort / hvid / grå accenter. Dette kan også gøres i A5-format eller ølmåtter, sort / hvid, som han trækker en hel del flere mennesker i timen med. Du kan vælge at tegne fra et fast sted eller gå rundt på lokationen. Digital tegning er også mulig hvor det hele foregår online og man får resultatet tilsendt i høj kvalitet.

Willy skaber både gruppekarikaturer og individuelle karikaturer. Det er også muligt at give et foto, Willy laver også en dejlig karikatur af dette. En tegning lavet af vores hurtige tegner er en sjov, speciel og humoristisk oplevelse og minde man ikke glemmer. Ønsker du at booke denne karikaturist / tegneserie til din fest, bryllupsfest, bryllup, begivenhed eller anden lejlighed? Disse og flere acts kan findes på vores hjemmeside.

Foruden live kunst leverer han også forskellige kreative workshops, tegneserier og malerier.

Uanset underholdning står vi klar til at bringe smil og minder der varer ved!

Har du spørgsmål eller vil du have flere oplysninger? Tøv ikke med at kontakte os, vi hjælper dig gerne.

Tjek tilgængeligheden af Karikaturtegneren Willy her.
Fra

4 anmeldelser
4,8 (4 anmeldelser)

Jet Vondijn
Vi har booket Willy til vores familiefest, stærkt anbefalet. Hele familien har nu en smuk karikatur og en dejlig hukommelse af vores fest.
Marlijn En Sander
Tak for de fine tegninger! Vores børn er stadig meget stolte af det og viser det til alle.
Felix Nout
Willy og hans kunsteriske evner kan stærkt anbefales! Til vores firmafest ønskede vi noget andet end en fotograf, der tager alle med på billedet, så Karikaturtegneren Willy var den perfekte løsning. Vores medarbejdere tog hjem med en sjov og virkelig flot karikatur, som de var meget tilfredse med.
Kimm
Willy var et top-fedt valg, tak for tegningerne! De gav et godt grin og ikke mindst et minde fra begivenheden.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

willy1.jpg Karikaturtegneren Willy
3500 kr - 5600 kr
4,8 (4 anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!