Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
DJ Cool
100% match

DJ Cool

Skal du bruge en festlig DJ?
DJ Cool Den jyske DJ Cool er klar til at sætte gang i dansegulvet til din fødselsdagsfest uanset om det er en 30 års eller en 80 års fødselsdagsfest. Med 25 års ...
Mere information

5 (12 Anmeldelser)
9500 kr - 14700 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book 80'er & 90'er DJ's til dit event

Skal du holde et event, hvor temaet står på 80’er eller 90’er fest? Så book en 80’er & 90’er DJ. Denne DJ kan bruges til forskellige lejligheder for at gøre en 80’er & 90’er fest til et rigtigt funky show.

Det kan være du er ved at planllægge din firmafest, galla eller fødselsdagsfest, hvor I ønsker musik fra Michael Jackson, Madonna, George Michael, Prince og mange andre.

80s.jpeg

Hvad kan en 80’er & 90’er DJ tilbyde?

Uanset hvilken slags fest eller event du er ved at planlægge, så er en DJ oftest en god ide. På den måde slipper du for at vælge alle sangene, og I er sikret en god fest hele natten med massere af hits. Vi har både temabaseret DJs såsom 80’er & 90’er, men vi har også allround DJs.

Det er også muligt at ønske sange til selve festen, men vi anbefaler at diskutere dette på forhånd, så vi og vores DJ’s er opmærksomme på dette. På den måde kan de nå at planlægge, og du er sikret at dine yndlings hits kommer på over højtaleren.

DJ til 80’er fest

Måske du er ved at planlægge den helt perfekte 80’er temabaseret fest med svedbånd, nylon i neonfarver, discokugle i loftet og jakkesæt i pastelfarver. Alt hvad du mangler for at bringe jer tilbage til 80’erne er den helt rigtige DJ, og her kan vi hjælpe dig.

En DJ som spiller alle de gode hits fra Wham, Madonna, Michael Jackson, David Bowie og Duran Duran.

DJ_80s.jpeg

DJ til 90’er fest

Eller måske du er ved at planlægge den helt perfekte 90’er fest med knæklys, refleks bukser, buffalo sko og bøllehat. En fest som tager jer tilbage til de lækre, fjollede, farverige og festlige 90’er. Alt hvad du mangler for at komme tilbage til 90’erne er den perfekte DJ.

En DJ, som spille alle de festlige numre fra 90’erne, hits fra Aqua, Spice Girls, Backstreet Boys og Ricky Martin. I er sikret en aften med alle jeres yndlings hits fra 90’erne.

Uanset hvilken type fest du er ved at planlægge og hvilken type DJ du har brug for, så kan vi hjælpe dig med at opfylde dine ønsker. Vi kan give dig og dine gæster en fest I aldrig vil glemme. Der er en lang række muligheder, og har du specifikke ønsker til hvad DJ’en skal spille, så er dette altid en mulighed, så længe DJ’en ved det et par dage før.

Gør din fest komplet.

Når du booker en DJ, så kan det være en god ide at supplere op med noget andet for at gøre din fest komplet. Du kan bestille et oplyst dansegulv på Evenses. Dette dansegulv består af forskellige overflader, med forskellige farver. Dette sikrer en ultimativ disco følelse.

Book en 80'er & 90'er DJ til din fødselsdagsfest, firmafest, bryllupsfest eller temafest!

Ønsker du at booke en af vores dygtige 80'er & 90'er DJ's? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilken DJ, der er det bedste match til din fest. Du må altid sende en forespørgsel, og så kan vi finde frem til den rigtige DJ for dig og dit event.

Læs mere om DJ og vores udvalg her.

Hvad koster det at booke en DJ?

DJs har forskellige priser, som afhænger af hvor længe personen skal være til stede, om du har specifikke ønsker hvor
i landet dit event bliver afholdt og andet.

Skal man holde en temafest for at booke 80'er & 90'er DJ?

Nej din fest behøver ikke at have 80'er eller 90'er tema for at booke en 80'er & 90'er DJ. Du kan også booke denne slags DJ til enhver anden lejlighed, og du kan også bede DJ om at mikse. Det kan være at du ønsker at blande nutidige hits med 80'erne, så han både spiller hits fra nutiden og blander med nogle hits fra 80'erne.



Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!