Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Casino event
100% match

Casino event

Prøv lykken og nyd en sjov casinoaften! Få vores mobile casino ud til din begivenhed.
Lej Casino til Stedet: Skab Den Autentiske Casino Atmosfære Med Evenses Ønsker du at skabe den uforlign...
Mere information

4,9 (10 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Leje af pokerbord
100% match

Leje af pokerbord

Ønsker du casino til dit event? Lej et pokerbord og skab en autentisk casino stemning.
Ønsker du en unik underholdningsmulighed til din begivenhed? Lej et pokerbord og lad dine gæster oplev...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
7000 kr - 11000 kr
Leje af Black Jack bord
100% match

Leje af Black Jack bord

Lej et stilfuldt Black Jack bord og skab et spektakulært casino.
Lej et Black Jack bord Skab den helt rigtige casinostemning til din begivenhed, og lej vores fine Black Jack bord. Black Jack...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
7000 kr - 11000 kr
Leje af spilleautomater
100% match

Leje af spilleautomater

Skab en autentisk Las Vegas stemning med spilleautomater til din begivenhed.
Lej en spilleautomat Skab den helt perfekte Las Vegas stemning med spilleautomater. Spilleautomaterne skaber båd...
Mere information

4,4 (3 Anmeldelser)
9500 kr - 15200 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book casino til dit event

Ønsker du at booke casino til din fest, fødselsdag, temafest eller begivenhed? Med vores professionelle udstyr og dygtige dealere bringer vi casino stemningen hjem til dig. Hvad end du ønsker at lave et casinoevent, eller blot ønsker at leje et enkelt bord er Evenses leverance dygtige.

Levering og dealere er inkluderet i prisen, og vores dealere er altid klædt i formelt tøj, så du får den helt rigtige stemning - de kan ligeledes bære mafiahat, hvis dette ønskes. De gør det ligeledes let for selv den helt uerfarne spiller, at deltage i aftenen, og få en oplevelse de sent vil glemme.

casino.jpeg

Hvorfor booke casino til dit næste event?

Uanset hvilket event du er ved at planlægge, så er du velkommen til at kontakte Evenses. Vi står klar til at hjælpe dig med at arrangere dit næste event. Er du itvivl om, hvilken slags underholdning du skal have til dit event, så fortvivl ej.

Planlægger du at have den ægte casino følelse til dit event, så book hos os. Vi har professionelle folk, som sørger for et ansvarligt spil, uanset hvilket spil I ønsker at spille, så skal de nok sørger for at I får det rigtige casino liv at se.

I poker- og casino universet udbydes der forskellige versioner indenfor spilleborde - herunder stilrene og klassiske standard-spilleborde til de helt noble design-spilleborde, hvilket gør det muligt at tilpasse produktudvalget alt efter lokation, formål og budget.

Uanset om du vil have et spil poker eller en omgang blackjack med dine bedste venner til din fødselsdag, skal nok finde det helt rigtige casino spil til dig og dine gæster, så I kan få jer et godt casino event. Man kan ikke vinde hver gang, men mon ikke I nok skal få en straight flush eller fire ens i løbet af aften.

Hvad skal man bruge til den bedste casino aften?

Casino events kan bringe det bedste eller det værste frem i folk, uanset om det er rolette eller poker kan I nok få en god aften alligevel.

Derudover har vores leverandør ligeledes mulighed for, at gennemføre din temafest med alverdens dekorationer samt dealere der matcher temaet.

Fuldend aftenen med en cocktailbar, hvor dine gæster kan nyde kulørte cocktails, mens de boltrer sig i jetoner og mafia-penge. Eller book en violinist, der sørger for det helt rigtige stemningsmusik til din aften.

Den gennemførte James Bond fest

Træd ind på den røde løber, og få en martini i hånden - shaken not stirred. Bliv mødt af tonerne fra en violinist der spiller skyfall, alt imens mænd i smoking og kvinder i cocktailkjoler boltrer sig i det eksklusive casino du har fået leveret til dit event. Dét er en aften dine gæster sent vil glemme!

Blackjack casino.png

Hvad end det er til din fødselsdag, firmafest eller polterabend er Evenses klar til at gøre din dag til noget særligt.

Hos Evenses kan du booke det helt rigtige casino til dit event, og vi kan finde sammen finde frem til det event du har i tankerne, og som kan fuldende det hele.

Ønsker du at booke et casino? Det behøver ikke at være vanskeligt, at booke et casino, især ikke hvis du allerede ved mere eller mindre, hvilken type begivenhed du skal arrangere, og hvilken type danser der skal være.

Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvordan man bedst muligt får den fedeste og mest gennemførte casino aften, som passer til dit arrangement du har i tankerne. Du må altid kontakte os, og få et uforpligtende tilbud.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores casino her.

Hvad koster det at booke casino til mit event?

Prisen afhænger hvor i landet din begivenhed finder sted, og hvor lang tid du ønsker at casino skal være til stede til dit event. Det kan enten være noget underholdning som start inden I skal spise middag f.eks. men det kan også være hovedattraktionen, og dermed vare hele aften. Vi vil gøre alt for at få dine

Hvordan fungerer det med chantonner og point?

Vi sørger for det hele er der til dit event, så du skal bare slappe af og nyde det. Der bliver uddelt chantonner til at starte med, og de fungerer som point.

Er der præmier med til vinderne?

Dette kan godt arrangeres. Her vores erfaring at chokolade og vin er sikre vindere

Hvad foreslår I hvis mine gæster ikke har så meget erfaring med casinospil?

Her foreslår vi blackjack og roulette, da de er nemmere end Poker.



Hvilke faciliteter skal jeg stille til rådighed for casinoudstyr og personale?

Du skal stille et passende område til rådighed med tilstrækkelig plads til hvert bord og dets spillere. Du skal også sørge for adgang til strøm, hvis det er nødvendigt for belysning og spilleautomater. Hvis du lejer et komplet casino-event med dealere, skal du muligvis også stille et backstage-område eller pauserum til rådighed for personalet.

Er der regler og restriktioner for at afholde et casino-event?

Regler og restriktioner for casino-events varierer afhængigt af lokal lovgivning og bestemmelser. Generelt skal casino-events være for underholdning og ikke involvere rigtige penge-spil. Det anbefales at kontakte din lokale myndighed for at sikre, at dit arrangement overholder alle gældende love og regler.

Hvor lang tid tager det at opstille og nedtage casinoudstyr?

Opsætning og nedtagning af casinoudstyr varierer afhængigt af antallet af borde og den samlede størrelse på arrangementet. Typisk tager det omkring 1-2 timer at opstille og 1 time at tage ned. Det er vigtigt at koordinere med udlejningsfirmaet for at sikre, at der er tilstrækkelig tid til opsætning og nedtagning i forbindelse med din begivenhed.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!