Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Cocktailbar
100% match

Cocktailbar

Fuldend festen med kulørte cocktails lavet af profesionelle bartendere.
Fri cocktailbar til din begivenhed? Fuldend din fest og forkæl dine gæster med frisklavede kulørte cocktails, shaket ...
Mere information

5 (11 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Alkoholfri cocktailbar
100% match

Alkoholfri cocktailbar

Lej en alkoholfri cocktailbar til din næste begivenhed
Nicklas har udarbejdet et nyt verdensunikt bar koncept, en Alkoholfri Cocktailbar. Det er den første mobile cocktailbar i verden, der fo...
Mere information

5 (8 Anmeldelser)
16000 kr - 25600 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Lej en cocktailbar til din næste fest

Lej en cocktailbar

Ønsker du at leje en bar til dit event? Så er du kommet til det rigtige sted. Om end du kun vil booke bartendere eller en bar med bartendere, så kan vi hjælpe dig. Vi har har en lang række dygtige bartendere, der kan tage ud og underholde til dit arrangement.

Vores bartendere kan både lave forskellige cocktails til jer, hvor I kan vælge hvilke cocktails I vil have, men de kan også lave en workshop, hvor I selv lærer at lave lækre cocktails. En cocktail workshop er altid en super måde at starte en firmafest på, da det aktiverer alle der er til stede, og skaber en fed kollegial stemning - og så har drinks aldrig været en dårlig start på nogen fest.

Vi arbejder kun sammen med professionelle bartendere, så vi kan garantere at du I får en uforglemmelig aften. Vores cocktail events fungerer ved, at I angiver hvor mange gæster I bliver, og hvor lang tid I vil have bartenderne.

Vores personale ankommer så til jeres fest med deres egen bar, og så er der fri bar i de cocktails, I har valgt i så lang tid som I har bestilt det. På den måde får dine gæster også muligheden for at prøve en del forskellige drinks, hvilket giver en super unik smagsoplevelse.
pexels-magda-ehlers-1189261 (1).jpg

Hvis du leder efter en bartender til festen, og har bestemte ønsker, kan du altid kontakte os. Vores servicemindede bartendere har flere års erfaring med cocktail catering, og er åbne over for dine ønsker.

Har du f.eks. et bestemt tema til din fest, vil vores personale gøre sit bedste for at tilpasse sig jeres tema. De to mest populære temaer, som ofte bliver brugt til en cocktail bar er beach party og galla, men mulighederne er endeløse

Vi kan også hjælpe dig, hvis du skal arrangere en større begivenhed, hvor du har brug for at booke mange forskellige ting. Du ønsker måske en photobooth hvor dine gæster kan få taget sjove billeder, som de kan tænke tilbage på en fantastisk begivenhed med. Måske vil du have dinnermusik, der skaber en dejlig stemning under middagen, eller et jazz band, som skaber en cozy lounge atmosfære, der passer perfekt til en cocktail bar.

Vi kan hjælpe dig med at få det hele arrangeret og booket. I stedet for at du skal ud og lede mange forskellige steder, så tilbyder vi en samlet løsning, hvis det er det du ønsker. Du kan også sagtens booke en cocktailbar gennem os uden at booke andet.

Book en Cocktailbar til din fødselsdagsfest, firmafest, bryllupsfest eller festival!

Ønsker du at booke en Cocktailbar? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilken type catering, der er det bedste match til din fest. Du kan bede om at få et uforpligtende tilbud, der tager højde for alle omkostningerne. Evenses kan tilbyde dig en pris, inkl. alle omkostninger, således at du aldrig står tilbage med uforudsete udgifter.

Se nærmere på hele vores udvalg af vores Cocktailbarer her.



Hvad er en cocktailbar?

En cocktailbar er en specialiseret bar eller station, hvor bartendere skaber og serverer forskellige typer cocktails og drikkevarer. Det er et typisk et populært sted, hvor gæster kan nyde unikke og velsmagende cocktails lavet af forskellige ingredienser.

Hvad inkluderer en typisk cocktailbar?

En typisk cocktailbar inkluderer et bredt udvalg af spiritus, mixere, frugtsaft, sirupper, frugter, is, cocktailglas, redskaber som shakere og rørepinde samt andre nødvendige elementer til at forberede og servere cocktails.
Og selvfølgelig bartendere.

Hvad slags cocktails kan jeg forvente fra en cocktailbar?

En cocktailbar tilbyder et varieret udvalg af cocktails, herunder klassiske cocktails som Martini, Mojito og Cosmopolitan samt signaturcocktails og tilpassede kreationer. Bartendere kan også tilpasse cocktails efter gæsternes præferencer og specialønsker.

Kan en cocktailbar tilpasses forskellige arrangementer?

Ja, en cocktailbar kan tilpasses forskellige arrangementer som bryllupper, firmafester, fødselsdage og private begivenheder. Den kan tilbyde skræddersyede cocktailmenuer, tema-cocktails og specialiserede drikkevarer for at matche arrangementets stemning og tema.

Hvad koster det at leje en bar?

Priserne ved at leje en bar spænder bredt, alt efter størrelsen på dit arrangement, tidspunktet og tidsintervallet. Ved specifikke krav til sortiment eller påklædning, kan der ligeledes være ekstra omkostninger forbundet heraf.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!