Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
FOTO CAMPER
100% match

FOTO CAMPER

Sjov og anderledes underholdning
At leje en fotocamper til sin fest kan være en fantastisk måde at skabe en unik og mindeværdig oplevelse for dine gæster. En fotocamper kan tilbyde en kreati...
Mere information

5 (2 anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Komplet sommerpakke
100% match

Komplet sommerpakke

Hele pattegrise med tilbehør inkl. grillmester, fadølsanlæg, slush-ice maskine, telt, borde, stole & service. Mere information

4,8 (4 anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Book isvogn
1/8
Is vogn
Is vogn
100% match

Is vogn

Book en isvogn, som kan servere lækre is til dig og dine gæster, som I kan køle jer ned på.
Lej en isvogn Mangler du dessert til dit event? Eller måske du holder fødselsdag, og ønsker noget ...
Mere information

7000 kr - 11200 kr
Poke Bowl stand
100% match

Poke Bowl stand

Book en Poke Bowl stand til dit næste event.
Server lækre Poke Bowls til dit event Ønsker du at servere et sundere alternativ til dine gæster, så book en Poke Bowl stand. Du kan servere de ...
Mere information

Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Idéer til din fødselsdagsfest

Hvordan får man så planlagt den store 50 års fødselsdag eller 40, 60, 75 års?

Vi guider dig på vej!

Dato og lokation
Det kan være en god idé at starte med at finde et sted du skal holde festen. Hvis du skal holde den derhjemme kan du være mere fleksibel med datoen, men skal du derimod leje selskabslokaler, så er det en fordel at have flere dage åbne.
Holder du festen derhjemme, skal du være opmærksom på om du har nok plads og selvfølgelig nok service til alle dine gæster. Hvordan er toiletforholdene? Et toilet til 70 mennesker bliver måske lidt trængt. Måske man kunne leje en toiletvogn og få løst problemet på den måde. At der er styr på logistikken betyder meget. Det kan også være hårdt for kokkene at lave mad i et almindeligt køkken, for hvordan får man lige plads til både kartofler og steg til 70 mennesker i en normal ovn? Hvis du havde tænkt dig at stå i køkkenet selv eller at din bedre halvdel skulle stå for det, så vil vi råde jer til at hyre nogen. Man går glip af festen, hvis man hele tiden skal hente drikkevarer eller fylde buffeten op. At hyre nogen der tager sig af det plus opvasken. Det vil i takke jer selv for dagen efter. Det giver jer også mulighed for at slappe mere af og nyde festen.
I har besluttet at holde festen i selskabslokaler Her det en god idé at få snakket festen igennem med restauratøren inden festen og har i spørgsmål så stil dem. I har ikke mulighed for at holde jeres 50 års fødselsdag igen. Ved at have det booket selskabslokaler og mad gør det muligt for jer at slappe af og nyde festen. Ingen oprydning eller klargøring. Vi kan ikke sige det nok gange, men det at være til stede til festen betyder alverden.

Invitationer
Det er altid en god idé at sende en fysisk invitation ud. Hvis det er din 75 års fødselsdag, så har du nok sendt en del invitationer ud. Derfor ved du også at det er vigtigt at skrive hvem der er inviteret, få skrevet lokation og mødetidspunkt på, hvilken anledning gæsterne inviteres og måske en kort ønskeliste. Hvis der skal ske noget bestemt til festen eller at du ønsker at gæsterne kommer i formel påklædning, kan man godt skrive det på indbydelsen. Her giver du gæsterne mulighed for at klæde sig på til lejligheden. Det kunne også være en god idé og spørge om der er nogen, der har allergier eller andet der skal tages højde for i forhold til maden, som skal meddeles, når gæsterne tilkendegiver om de deltager eller er forhindret.

Mad og drikke
Hvad skal i have at spise til din fødselsdagsfest? Det kan være en fordel at spørge restauratøren du ønsker skal lave maden til din fest. De har erfaring med, hvad der passer godt til din fest og hvad der er sæson for. Der er også forskel for mulighederne om der er tale om mad til 20 eller 80 gæster. Ønsker du en buffet er der næsten ikke grænser for hvad du kan få, hvilket er styrken ved buffet. Tallerken anretning eller fadservering gør det muligt for gæsterne at få mad på samme tid og man skal heller ikke gå op til en buffet. Det er jo ikke alle, der er godt gående. Hvor mange retter skal i have ? Det kan også være muligt at have buffet til en af retterne i stedet for alle retterne. Det kunne være forretten, hvis der er mange, der ikke spiser fisk, så kunne man vælge to retter til buffeten (eller flere), hvor en af dem er vegetariske eller ikke indeholder fisk. Det kunne også være desserten, hvor nogen måske ønsker ost i stedet for en sød dessert. Der er mange muligheder og her er det restauratørens hjemmebane. Hvis der er allergier eller på anden måde specialkost, så meddel det til køkkenet før festen, så de har mulighed for at forberede sig.

Bordplan og dekorationer
Hvordan sikrer man at alle gæster har det sjovt? Det kan du som vært nok ikke sørge for alene. Det du kan er at lave en bordplan, som du tænker vil give alle en god fest. Man sidder oftest mand - kvinde - mand - kvinde. Det kan man jo overvejes om det skal være sådan ? I stedet for at prioritere mand og kvinde bordplanen, så tænke over at sætte folk med nogen de kender også med nogen du tænker svinger godt sammen med. Der behøver ikke være mange dekorationer til din fødselsdag. Ofte sørger restauratøren for at bordene er dækket flot op med smukke blomsterdekorationer. Du kunne eventuel få lavet bordkortene, så de passer i farverne med servietter og blomster.

Musik
Er du i tvivl om musik er en god idé til din fest? Har du været til en fest uden musik? Hvad er det en musiker kan? De kan sørge for, at der aldrig er stilhed, men det er ikke den vigtigste rolle musikeren har. Han kan nemlig hjælpe med at skabe fælles oplevelser, som skåle sange også er det en del nemmere at synge en lejlighedssang, når der er en der synger for og styrer tempoet. Det er en af fordelene ved at vælge en musiker som ofte også kan spille op til dans bagefter. Ønsker man derimod kun noget baggrundsmusik, kan det være at lokalerne i har lejet har et anlæg eller at det er muligt selv at tage højtaler med. Det skal dog lige siges at en enkel højtaler til et stort lokale med 50-70 mennesker nok ikke er passende. Enten så bliver det meget højt for dem, der sidder tæt på højtaleren eller meget lavt for dem der sidder langt væk. Det er muligt at booke lydudstyr til en fest uden DJ'en, så får man stadig god lyd, som alle kan nye, men til en lavere pris, hvis der skulle være en DJ til stede. Ellers er en DJ også en god mulighed. Nogen DJs tilbyder, at du kan bruge deres højtalere under middagen også når der skal danses, så kommer DJen og spiller.

Underholdning - indslag
Ønsker du at overraske dine gæster? Noget de ikke havde regnet med? Her har vi en masse gode idéer. Her har du sikkert også overværet en masse sjove ting til andre fester. Gode taler eller sange. Hvis du ikke lige er til selv at stå og underholde, så kan vi heldigvis finde nogen, der elsker det. Se vores side igennem for sangere, musikere, musisk indslag fra en bygarde, danseshows, ildshows, mimer, tryllekunstner eller anden form for underholdning, såsom karikaturtegning . Det kan være svært at sige, hvad der vil passe godt til lige netop din fest uden at kende gæsterne og dine interesser. Derfor anbefaler vi, at du booker noget, der passer til dig. Hvis du synes det lyder interessant, så gør mange af dine gæster nok også. Hvis du er i tvivl, så endelig kontakt os og vi kan få snakket din fødselsdagsfest igennem. Har du tænk på Børneunderholdningen til din fest? Hvis du har mange børn med, kan det være en god idé at have planlagt noget til dem. Det kan være at have pakket en masse legetøj og tegnesager med. Lave et lille hjørne som er deres, hvor de kan lege og forældrene kan holde øje med dem, samtidig med at de er til festen. Skal der ske noget for børnene kunne en ballonkunstner være en god idé.
Nu må det være blevet tid til det sidste punkt på festen, Dans.
Hvis du havde planer om at booke en musiker under maden kan han/hun nok også spille op til dans. Det kan Dinner Danse Duo i hvert fald! Ellers kan et party band være en god idé. De spiller noget, der passer til festen og alle dens gæster.



Hvad er nogle sjove fødselsdagsaktiviteter for voksne?

Der er mange sjove fødselsdagsaktiviteter for voksne, herunder quizzer, spil og konkurrencer, karaoke, madlavningskurser eller cocktailworkshops

Hvilke typer begivenheder kan Evenses.dk hjælpe med at planlægge og organisere?

Evenses.dk kan hjælpe med at planlægge og organisere en lang række begivenheder, herunder bryllupper, firmafester, fødselsdage, jubilæer, festivaler, koncerter og meget mere. Vores team af professionelle og erfarne arrangører vil arbejde tæt sammen med dig for at skræddersy din begivenhed efter dine ønsker og behov.

Hvilke tjenester tilbyder Evenses.dk i forbindelse med begivenhedsplanlægning?

Evenses.dk tilbyder et bredt udvalg af tjenester for at hjælpe med at planlægge og organisere din begivenhed. Dette inkluderer underholdning, catering, belysning og lyd, dekoration, transport og meget mere. Vi samarbejder med en lang række talentfulde kunstnere og leverandører for at sikre, at vi kan imødekomme dine specifikke behov.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!