Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Keltisk harpenist
100% match

Keltisk harpenist

Her kan du booke keltisk harpemusik og/eller kombinere med smuk cellomusik
Har du brug for en dragende solist-fremførelse til dit arrangement eller smagfuld baggrundmusik til receptionen? Så ...
Mere information

5 (8 Anmeldelser)
8000 kr - 15000 kr
Sangerinde Frederikke
100% match

Sangerinde Frederikke

En magisk og smukt optræden af vores sangerinde Frederikke
Frederikke: Talentfuld Sangerinde og Sangskriver i Danmark Oplev stemningen og energien ved en liveoptræden med Frederikke, en fre...
Mere information

5 (8 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Pianist Oscar
100% match

Pianist Oscar

Vil du booke en fantastisk pianist med 25 års erfaring, flotte anmeldelser og kort svartid? Book Oscar nu! Mere information

5 (10 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Lej en musiker til din fest

Gør Festen Levende: Book Din Perfekte Musiker

Skab en unik musikalsk oplevelse, og lej en professionel musiker til din fest. Live musik er altid et sikkert hit, om dit arrangement er en fødselsdagsfest eller et bryllup. Det gode ved musik er nemlig at der er så mange forskellige musikgenrer, så vores musiker kan levere lige det du vil høre på din specielle dag. Om det er rock and roll eller de magiske toner fra klassisk musik, så har vi et stort udvalg at vælge fra.

Livemusik skaber en god stemning og unikke oplevelser. Det giver også dit arrangement lige den følelse du ønsker. Hvad end du ønsker at skabe en festlig stemning eller en mere afslappet og intim stemning til din begivenhed, så har Evenses med garanti det rigtige match til dig.
Evenses tilbyder et bredt udvalg af dygtige musikere - herunder både coverbands, rockbands, instrumentalister, sanger og sangerinder og meget mere. Så du kan være sikker på at vi har lige det du mangler.

Book en duo

Hos Evenses har vi et bredt udvalg af forskellige duoer. Book en duo der sætter gang i festen og dansegulvet med alle de største klassiske hits, eller vær selv med til at bestemme hvad musikken skal byde på. Du kan ligeledes leje en klassisk duo til at skabe rørende øjeblikke. Det kunne være baggrundsmusik under en middag eller brylluppet.

dk_Evenses DJsax (1) (1).jpg

Lej en instrumentalist

Hvad med at leje en instrumentalist til din næste fest? Dette skaber en autentisk stemning. Hvad end du lejer en guitarist, harpist, violinist eller saxofonist skaber instrumentalister altid en magisk stemning til dit arrangement. Det kan ligeså vel sætte en afslappende og romantiske stemning til et bryllup, som det kan sætte gang i festen.

Saxofonist

En saxofonist er den perfekte musikalske løsning, såfremt du ønsker at skabe en hyggelig lounge-stemning. Saxofonisten kan ligeledes spille sammen med en DJ, hvorfor det er muligt at spille op til dans senere på aftenen. Hvis du er interesseret i DJ oplevelsen kan du få flere oplysninger omkring denne form af underholdning lige her.

Vores saxofonister har ligeledes mulighed for at medbringe en højtaler og spille i kombination til tonerne fra kendte melodier. Saxofonen giver både mulighed for klassiske numre, jazz numre og hits som Mr. Saxobeat, Get Lucky og meget mere. Dette skaber den perfekte musikalske variation, og sikrer at der er musik for enhver smag. En sikker vinder, hvis musikken skal nå næste niveau. Så hvis du booker en saxofonist er du garanteret den bedste stemning til dit arrangement.

Violinist

En violinist er en både smuk og rørende musikalsk oplevelse. Det kan skabe en helt unik stemning og passer ind i mange sammenhænge.
Forestil dig eksempelvis smukt violinspil til velkomsten af gæster, eller charmerende toner fra violinen til dit bryllup. Uanset anledning har Evenses en violinist, der matcher dine behov.

Harpist

Findes der et smukkere instrument end en harpe? En harpe er et både visuelt og musikalsk vidunder. Hos Evenses kan du leje en professionel harpist til dit arrangement.
Harpisten medbringer selv instrument, så alt du skal gøre at at nyde tonerne fra verdens måske smukkeste instrument.

Lej en sanger eller sangerinde

Hos Evenses har vi dygtige sangere som uden tvivl vil levere til dit næste arrangement. Har du en sang, der har en helt speciel betydning? Søger du rolig baggrundsmusik under middagen? Eller ønsker du en, der kan sætte gang i festen, så er en sanger eller sangerinde lige noget for dig.

Uanset ønske har Evenses en sanger eller sangerinde, der passer til dit arrangement. Sangeren kan både bestilles solo eller i sammen med DJ, violinist, pianist eller guitarist. Det meste kan lade sig gøre, så såfremt du har et specifikt ønske, skal du ikke tøve med at kontakte Evenses' eventspecialister.

Vi har sangere indenfor alle genre - så hvad end du er til reggae, pop, rock eller dansktop så er Evenses leveringsdygtige. Vores sangere kan synge lige det du ønsker dig og er altid lydhøre overfor eventuelle ønsker du måtte have.

Sangeren spiller i sæt af typisk 45 minutter, efterfulgt af 15 minutters pause. På den måde er det muligt selv at vælge, hvor længe sangerne skal optræde, samt i hvilke sammenhænge.

dk_Evenses sangerinde (1) (1).jpg

Book livemusik hos Evenses

Evenses hjælper dig gerne med at finde det ideelle valg til din fest, uanset hvilken type musik eller kunstner du leder efter.

På hjemmesiden finder du et udvalg af de artister vi samarbejder med. Vi har dog også et bredt udvalg af andre samarbejdspartnere, som ikke fremgår af hjemmesiden. Du skal derfor aldrig tøve med at kontakte en af Evenses' eventspecialister. Du vil modtage et uforpligtende tilbud og få råd og vejledning til dit event. Udfyld formularen og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Det kan være svært at vurdere, hvilken musikalsk løsning, der egner sig bedst. Vores eventspecialister har mere end 10.000+ bookingerfarringer, og vil altid hjælpe dig med at finde den perfekte musik til festen.


Ønsker du at booke en af vores dygtige musikere? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke musiker, der er det bedste match til din fest.



Hvordan bestemmer jeg, hvilken musiker der passer til min begivenhed?

Det afhænger af din begivenhedstype og publikums præferencer. Vi kan give dig råd om den bedste musiker til din begivenhed baseret på genrer, stilarter og musikrepertoire.

Hvordan bestemmes prisen for en musiker?

Prisen afhænger af flere faktorer, herunder musikerens popularitet, optrædendens varighed og beliggenhed. En af vores bookingagenter kan give dig et pristilbud baseret på dine ønsker og behov.

Kan musikeren spille specifikke sange eller musikgenrer?

Ja, de fleste musikere er villige til at spille specifikke sange eller musikgenrer, men det afhænger af deres repertoire og stilarter. Det er vigtigt at diskutere dine ønsker og behov med musikeren på forhånd.

Hvad kræves der af udstyr og plads til en musiker?

Det afhænger af musikerens størrelse og udstyrskrav. Det er vigtigt at diskutere eventuelle udstyrskrav og tekniske behov med os på forhånd for at sikre, at der er tilstrækkelig plads og udstyr til deres optræden.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!